Articles Published in Other Journals
Analysis of Anatolian Tales in terms of the Root Values
International Journal of Eurasian Education and Culture
, vol.8, no.22, pp.1443-1466, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Determination of Teachers’ Awaraness of Brain Based Learning Approach
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.9, no.2, pp.514-531, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Drama Dersinden Edindikleri Kazanımlara İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
International Primary Education Research Journal
, vol.6, no.2, pp.152-160, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
The Relation between the Lifelong Learning Competencies and Occupational Motivation Levels of the Teachers Who Received Postgraduate Education
Journal of Educational Issue
, vol.5, no.1, pp.54-70, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, vol.4, no.2, pp.111-122, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazma Hatalarının İncelenmesi
KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, no.13, pp.69-81, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Şiirlerin Kök Değerler Açısından İncelenmesi
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Turkey, 9 - 12 November 2023
İlkokul Dördüncü Sınıf Ders Kitaplarında Yer Alan Değerlendirme Çalışmalarının Soru Türleri Bağlamında İncelenmesi
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Turkey, 9 - 12 November 2023
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Tercih Ettikleri Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 26 - 28 October 2019, pp.341-347
Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Yönelik Kitaplardaki Hayvanlar: Julia Donaldson Kitapları Örneği
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Turkey, 21 - 22 December 2019
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Turkey, 25 - 28 April 2019, pp.265
Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmenlerinin Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi
12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Turkey, 25 - 28 April 2019
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlilikleri ile Mesleki Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
8. Uluslararası Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 11 - 12 May 2017, pp.35
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi ve Türkçe Derslerinin Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.50
İlkokul 3. Sınıf Hayat Bilgisi Ve Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarındaki Etkinliklerin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.50
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler ve Türkçe Ders Kitaplarındaki Görsellere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
3. Uluslararası İlkokul Eğitimi Konferansı, Nevşehir, Turkey, 8 - 10 October 2015, pp.41
İlkokul 3. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Türkçe Dersi Öğrenme Alanları Açısından İncelenmesi
3. Uluslararası İlkokul Eğitimi Konferansı, Nevşehir, Turkey, 8 - 10 October 2015, pp.41
Examination of Turkish Curriculums of the Republic Period in terms of Objectives
International Congresses on Education (ERPA)-2014, İstanbul, Turkey, 6 - 08 June 2014, pp.1001-1006
Analysis of Critical Thinking in Primary School Students Based on Various Criteria
The Second International Congress of Educational Research: ocial Entrepreneurship Democratic Participation and Educational Research, Antalya, Turkey, 29 April - 02 May 2010, pp.143-155
Evaluating of the Reasons for Absenteeism in terms of Different Variables According to Their Own Perceptions of Pre-Service Teachers
World Conference on Educational Sciences (WCES) -2010, İstanbul, Turkey, 4 - 08 February 2010, pp.2577-2582
Kadın Akademisyenlerin Sorunları: Karadeniz Teknik Üniversitesi, Marmara Üniversitesi ve İnönü Üniversitesi Örneği
Uluslararası Multidisipliner Kadın Kongresi, İzmir, Turkey, 13 - 16 October 2009, pp.56-68
Books & Book Chapters
İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Drama
in: Etkinlik Örnekleriyle Tütkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları, Elif Aktaş ve Ayşegül Oğuz Namdar, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.165-176, 2022
Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler
Eğiten Yayınevi, Ankara, 2021
Beyin Temelli Öğrenme
in: Etkinlik Örnekleriyle Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Eğitim Modelleri ve Yaklaşımları, Tekin Çelikkaya, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.270-308, 2021
Çocuk Kitaplarıyla Değerler Eğitimi
in: Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler, Ayşegül Oğuz Namdar,Aslıhan Alyıldız Uğurlu, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.1-9, 2021
Animals in Books for Preschool Children: An Example of Julia Donaldson Books
in: Current Researches in Educational Sciences, A. Doğanay,M. O. Kutlu, Editor, Akademisyen Yayıncılık, Ankara, pp.47-66, 2020
Activities for Teaching Illustrated Children’s Books Through Creative Drama Method: The Friends of the Painters
in: Current Researches in Educational Sciences, , Editor, IVPE, Cetinje, pp.213-228, 2020