Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Analysis of Anatolian Tales in terms of the Root Values
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.8, sa.22, ss.1443-1466, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Farkındalıklarının Belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.514-531, 2023 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Drama Dersinden Edindikleri Kazanımlara İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
International Primary Education Research Journal
, cilt.6, sa.2, ss.152-160, 2022 (Hakemli Dergi)
The Relation between the Lifelong Learning Competencies and Occupational Motivation Levels of the Teachers Who Received Postgraduate Education
Journal of Educational Issue
, cilt.5, sa.1, ss.54-70, 2019 (Hakemli Dergi)
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.111-122, 2018 (Hakemli Dergi)
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazma Hatalarının İncelenmesi
KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, sa.13, ss.69-81, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Şiirlerin Kök Değerler Açısından İncelenmesi
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023
İlkokul Dördüncü Sınıf Ders Kitaplarında Yer Alan Değerlendirme Çalışmalarının Soru Türleri Bağlamında İncelenmesi
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Tercih Ettikleri Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.341-347
Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Yönelik Kitaplardaki Hayvanlar: Julia Donaldson Kitapları Örneği
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.265
Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmenlerinin Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi
12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlilikleri ile Mesleki Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
8. Uluslararası Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 11 - 12 Mayıs 2017, ss.35
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi ve Türkçe Derslerinin Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.50
İlkokul 3. Sınıf Hayat Bilgisi Ve Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarındaki Etkinliklerin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.50
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler ve Türkçe Ders Kitaplarındaki Görsellere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
3. Uluslararası İlkokul Eğitimi Konferansı, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.41
İlkokul 3. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Türkçe Dersi Öğrenme Alanları Açısından İncelenmesi
3. Uluslararası İlkokul Eğitimi Konferansı, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.41
Examination of Turkish Curriculums of the Republic Period in terms of Objectives
International Congresses on Education (ERPA)-2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.1001-1006
Analysis of Critical Thinking in Primary School Students Based on Various Criteria
The Second International Congress of Educational Research: ocial Entrepreneurship Democratic Participation and Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.143-155
Evaluating of the Reasons for Absenteeism in terms of Different Variables According to Their Own Perceptions of Pre-Service Teachers
World Conference on Educational Sciences (WCES) -2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, ss.2577-2582
Kadın Akademisyenlerin Sorunları: Karadeniz Teknik Üniversitesi, Marmara Üniversitesi ve İnönü Üniversitesi Örneği
Uluslararası Multidisipliner Kadın Kongresi, İzmir, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2009, ss.56-68
Kitap & Kitap Bölümleri
İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Drama
Etkinlik Örnekleriyle Tütkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları, Elif Aktaş ve Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.165-176, 2022
Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler
Eğiten Yayınevi, Ankara, 2021
Beyin Temelli Öğrenme
Etkinlik Örnekleriyle Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Eğitim Modelleri ve Yaklaşımları, Tekin Çelikkaya, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.270-308, 2021
Çocuk Kitaplarıyla Değerler Eğitimi
Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler, Ayşegül Oğuz Namdar,Aslıhan Alyıldız Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-9, 2021
Animals in Books for Preschool Children: An Example of Julia Donaldson Books
Current Researches in Educational Sciences, A. Doğanay,M. O. Kutlu, Editör, Akademisyen Yayıncılık, Ankara, ss.47-66, 2020
Activities for Teaching Illustrated Children’s Books Through Creative Drama Method: The Friends of the Painters
Current Researches in Educational Sciences, , Editör, IVPE, Cetinje, ss.213-228, 2020