Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

İlkokul Birinci Sınıf Türkçe Ders Kitabının Dil Becerileri Açısından İncelenmesi

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.306-310, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019 ve 2024 Türkçe Dersi Öğretim Programlarının İlk Okuma ve Yazma Öğretimi Açısından Karşılaştırılması

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.311-315, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul Dördüncü Sınıf Ders Kitaplarında Yer Alan Değerlendirme Çalışmalarının Soru Türleri Bağlamında İncelenmesi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.42-51, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Şiirlerin Kök Değerler Açısından İncelenmesi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Yönelik Kitaplardaki Hayvanlar: Julia Donaldson Kitapları Örneği

III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Tercih Ettikleri Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.341-347, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Tercih Ettikleri Öğretim Yöntem ve Tekniklerin İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.341-347, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.265, (Özet Bildiri)

Yüksek Lisans Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlilikleri ile Mesleki Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

8. Uluslararası Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 11 - 12 Mayıs 2017, ss.35, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi ve Türkçe Derslerinin Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.50, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul 3. Sınıf Hayat Bilgisi Ve Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarındaki Etkinliklerin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.50, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul 3. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Türkçe Dersi Öğrenme Alanları Açısından İncelenmesi

3. Uluslararası İlkokul Eğitimi Konferansı, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.41, (Özet Bildiri)

Examination of Turkish Curriculums of the Republic Period in termsof Objectives

International Congresses on Education (ERPA)-2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.1001-1006, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Analysis of Critical Thinking in Primary School Students Based on Various Criteria

The Second International Congress of Educational Research: ocial Entrepreneurship Democratic Participation and Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.143-155, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Evaluating of the Reasons for Absenteeism in terms of Different Variables According to Their Own Perceptions of Pre-Service Teachers

World Conference on Educational Sciences (WCES) -2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, ss.2577-2582, (Tam Metin Bildiri)

Kadın Akademisyenlerin Sorunları: Karadeniz Teknik Üniversitesi, Marmara Üniversitesi ve İnönü Üniversitesi Örneği

Uluslararası Multidisipliner Kadın Kongresi, İzmir, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2009, ss.56-68, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Drama

Etkinlik Örnekleriyle Tütkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları, Elif Aktaş ve Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.165-176, 2022

Beyin Temelli Öğrenme

Etkinlik Örnekleriyle Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Eğitim Modelleri ve Yaklaşımları, Tekin Çelikkaya, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.270-308, 2021

Çocuk Kitaplarıyla Değerler Eğitimi

Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler, Ayşegül Oğuz Namdar,Aslıhan Alyıldız Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-9, 2021

İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Yer Alan Değerler

İlkokulda Drama İle Değerler Eğitimi Uygulamaları, Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.120-135, 2020 Creative Commons License

Animals in Books for Preschool Children: An Example of Julia Donaldson Books

Current Researches in Educational Sciences, A. Doğanay,M. O. Kutlu, Editör, Akademisyen Yayıncılık, Ankara, ss.47-66, 2020
Metrikler

Yayın

32

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları