SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkçe Öğretiminde Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1401-1414, 2018 (SSCI)
Okul Öncesi Hikâye ve Masal Kitaplarında Toplumsal Cinsiyet Rolleri
EKEV Akademi Dergisi
, cilt.72, ss.67-85, 2017 (SSCI)
Öğretmen Adaylarının Farklı Metin Türlerine Yönelik Soru Sorma Becerilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi
e-Turkish Studies (elektronik)
, cilt.12, sa.25, ss.99-118, 2017 (SCI-Expanded)
OKUMA EĞİTİMİ AÇISINDAN SEVİM AK'IN ÇOCUK ÖYKÜLERİNDE SÖZ VARLIĞI
Milli Eğitim
, cilt.45, sa.210, ss.539-563, 2016 (SCI-Expanded)
TÜRKÇE EĞİTİMİ ALANINDAKİ MAKALE ÖZETLERİNE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ
TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.7, ss.73-96, 2015 (SSCI)
"MEB 6, 7 VE 8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA YER ALAN METİNLERİN DEĞER İLETİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
TURKISH STUDIES
, cilt.6, sa.2, ss.413-424, 2011 (SSCI)
KUBAŞIK ÖĞRENME YÖNTEMİNİN 6, 7 ve 8. SINIF TÜRKÇE DERSLERİNDE UYGULANMASI
Milli Eğitim
, sa.183, ss.81-93, 2009 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Akıcı Okuma Stratejilerinin 4. Sınıf Türkçe Derslerinde Okuduğunu Anlama Becerisine ve Okuma Motivasyonuna Etkisi
Journal of World of Turks
, cilt.10, sa.10, ss.58-88, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sosyal Medyada Kullanılan Türkçenin Sorunlarına Yönelik Algıları ve Çözüm Önerileri
Yeni Türkiye Türk Dili Özel Sayısı
, cilt.99, ss.476-487, 2018 (Hakemli Dergi)
Karakter Eğitimi Açısından Mevlâna İdris Zengin’in Hikâye ve Masallarında Eğitsel İletiler
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.5, sa.4, ss.687-701, 2017 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kullandıkları Hitapların Toplumdilbilim Açısından İncelenmesi
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, sa.59, ss.577-594, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamada Özetleme Stratejilerini Kullanma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Eğitim ve Kültür Dergisi
, cilt.1, sa.6, ss.346-360, 2017 (Hakemli Dergi)
Dilin İşlevleri ve Söz Varlığı Açısından Pepee
International Journal of Eurasia Social Science
, cilt.8, sa.26, ss.333-345, 2017 (Hakemli Dergi)
Kalila and Dimna as One of the Traditional Antecedents of Modern Classifications of Values
International Education Studies
, cilt.10, ss.46-53, 2017 (Hakemli Dergi)
Kalila and Dimna as One of the Traditional Antecedents of Modern Classifications of Values
International Education Studies
, cilt.10, ss.46-53, 2017 (Hakemli Dergi)
Çocuk Edebiyatı Açısından Ömer Seyfettin’in Hikâyelerinde ‘Çocuğa Göre’ Olmayan Unsurlar
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.9, sa.1, ss.1-17, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Edebî Eser Kullanımı: Nitel Bir Çalışma
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.953-981, 2016 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Edebî Eser Kullanımı: Nitel Bir Çalışma
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.953-981, 2016 (Scopus)
The Effects of Peer Tutoring on University Students' Success, Speaking Skills and Speech Self-efficacy in the Effective and Good Speech Course
Educational Research and Review
, cilt.11, sa.11, ss.1035-1042, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Yabancı Kökenli Sözcüklerin Türkçe Karşılıklarını Bilme Düzeyleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.37, ss.166-186, 2016 (Hakemli Dergi)
Örtülü Anlam Unsurlarının Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Çalışma Kitaplarındaki Yeri
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi (TEKE)
, cilt.1, sa.5, ss.371-394, 2016 (Hakemli Dergi)
ÇAĞDAŞ ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI ARACILIĞIYLA MODEL OLARAK SUNULAN ÇOCUK VE EBEVEYN TİPLERİ
AKADEMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, cilt.17, sa.67, ss.77-100, 2015 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE'DE VE ROIMANYA'DA OKUTULAN ANA DİLİ TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ DEĞER İLETİMİ AÇSINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.13, sa.29, ss.215-243, 2015 (Hakemli Dergi)
Recep Tayyip Erdoğan University Education Faculty Students' Writing Concerns
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.3, ss.38-52, 2014 (Hakemli Dergi)
Recep Tayyip Erdoğan University Education Faculty Students' Writting Concerns
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.38-52, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bitişik Eğik Yazı Kullanımına İlişkin Görüşleri
International Journal of Language Education and Teaching
, cilt.2, ss.56-80, 2014 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİTİŞİK EĞİK YAZI KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
International Journal of Language Education and Teaching
, cilt.1, sa.2, ss.56-80, 2014 (Hakemli Dergi)
CEMAL SÜREYA VE ÇOCUK EDEBİYATI
Route Educational & Social Science Journal
, cilt.2, sa.2, ss.152-161, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaokul 8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Okuma Metinlerinin Düşünceyi Geliştirme Teknikleri Açısından İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.6, ss.1-25, 2013 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL 8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ OKUMA METİNLERİNİN DÜŞÜNCEYİ GELİŞTİRME TEKNİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.6, ss.1-25, 2013 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇE 6, 7 ve 8. SINIF DERS KİTAPLARININ GÖRSELLER (İLLÜSTRASYONLAR) AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
TÜRKLÜK BİLİMİ ARAŞTIRMALARI
, sa.27, ss.721-733, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Toplumsal Değişim Sürecinde Namık Kemal'in İdeal İnsan ve Millî Kimlik Anlayışı
I. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, cilt.1, ss.1
Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Teknoloji Kullanma Kabullerinin Sınıf Düzeylerine ve Branşlara Göre Farkı
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs - 14 Nisan 2017, ss.35
Demokrasi Kültürü Kazandırmada Çocuk Edebiyatının İşlevi: Fatih Erdoğan Örneği
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.392
TÜRKÇE DERSLERİNDE DİNLEME METİNLERİNİN İŞLENİŞİNE VE DİNLEME TÜRLERİNİN KULLANILIŞINA YÖNELİK SINIF İÇİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.30
Türk Atasözlerinde Toplumsal Cinsiyet Rolleri
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.10
Yaratıcı Yazma Becerisi İle İlgili Türkiye’de Yapılmış Nitel Çalışmaların Değerlendirilmesi: Bir Meta-Sentez Çalışması
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.10
Öğrencilerin Türkçe, Arapça ve İngilizceye Yönelik Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi
ULUSLARARASI ERZİNCAN SEMPOZYUMU, Erzincan, Türkiye, 30 Eylül - 02 Ekim 2016, ss.10
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Farklı Metin Türlerine Yönelik Soru Sorma Becerilerinin Değerlendirilmesi
XI. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, sa.14749, ss.469
2005 ile 2015 Türkçe Dersi (1-8. Sınıflar) Öğretim Progamlarının Karşılaştırılması
XI. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, sa.14749, ss.439
Kitap & Kitap Bölümleri
Tanzimat'tan Cumhuriyet'e Şiir
Yeni Türk Edebiyatı El Kitabı, Gündüz O., Şimşek T., Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.25-90, 2017