Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Oyunların Başarıya Etkisi

VI. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, Nevşehir, Türkiye, ss.68

Sosyal Medyada Türkçenin Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma

VI. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, Niğde, Türkiye, ss.112

Cemal Süreya ve Çocuk Edebiyatı

VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, ss.120

Toplumsal Değişim Sürecinde Namık Kemal'in İdeal İnsan ve Millî Kimlik Anlayışı

I. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, cilt.1, ss.1

Söze Nasıl Başlıyoruz? Eğitim Bilimleri Alanındaki Makalelerin Giriş Paragraflarına İlişkin Eleştirel Bir Analiz

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan - 30 Mayıs 2018, ss.55

Söze Nasıl Başlıyoruz? Eğitim Bilimleri Alanındaki Makalelerin Giriş Paragraflarına İlişkin Eleştirel Bir Analiz

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan - 30 Mayıs 2018, ss.55

Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Teknoloji Kullanma Kabullerinin Sınıf Düzeylerine ve Branşlara Göre Farkı

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs - 14 Nisan 2017, ss.35

Türkçe Öğretiminde Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.390

Demokrasi Kültürü Kazandırmada Çocuk Edebiyatının İşlevi: Fatih Erdoğan Örneği

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.392 Sürdürülebilir Kalkınma

Ahıska Türkü Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Metin Bağdaşıklığı

Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.10

Tarihî Romanların Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerisine Etkisi

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumunu (USBES6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.248-249

Tarihî Romanların Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerisine Etkisi

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumunu (USBES6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.248-249

Tarihî Romanların Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerisine Etkisi

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumunu (USBES6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.248-249

TARİHÎ ROMANLARIN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİNE ETKİSİ

Uluslararası Sosyal Bilgiler Sempozyumu VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017

TÜRKÇENİN ANADİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENCİLERİN TÜR ODAKLI METİN KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.5

Türk Atasözlerinde Toplumsal Cinsiyet Rolleri

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.10

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Farklı Metin Türlerine Yönelik Soru Sorma Becerilerinin Değerlendirilmesi

XI. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, sa.14749, ss.469

2005 ile 2015 Türkçe Dersi (1-8. Sınıflar) Öğretim Progamlarının Karşılaştırılması

XI. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, sa.14749, ss.439

SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE EDEBÎ METİN KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER SEMPOZYUMU V, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016

Sosyal Bilgiler Dersinde Edebî Metin Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.245

İlkokul Birinci Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Değer Aktarımı

VI.Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 03 Ekim 2013, ss.118

Ortaokul Medya Okuryazarlığı Dersi Öğretim Programı ile Türkçe Dersi Öğretim Programının Örtüşme Düzeyleri

II. Uluslararası Dil ve İletişim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2013, ss.777-796 Sürdürülebilir Kalkınma

Laswell'in Kitle İletişim Kuramına Göre Değerlendirilen Nasreddin Hoca Fıkralarının Türkçe Öğretimindeki Yeri

II. Uluslararası Dil ve İletişim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2013, ss.749

Halk Edebiyatı Metinlerinin Türkçe Ders Kitaplarında Kullanılması Üzerine Bir İnceleme

V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.2215-2229

TOPLUMSAL DEĞİŞİM SÜRECİNDE NAMIK KEMAL'İN EĞİTİM ANLAYIŞINDAN GÜNÜMÜZE YANSIMALAR

I. Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Kongresi., Sarajevo, Bosna-Hersek, 23 - 25 Mayıs 2013, cilt.1, sa.22, ss.197-208

Kitap & Kitap Bölümleri

Ortaokul Türkçe 5 Ders Kitabı

Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, İstanbul, 2017

Tanzimat'tan Cumhuriyet'e Şiir

Yeni Türk Edebiyatı El Kitabı, Gündüz O., Şimşek T., Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.25-90, 2017

Çocuk Edebiyatında Türler

Okul Öncesinde Çocuk Edebiyatı ve Medya El Kitabı, Tacettin Şimşek, Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.161-195, 2016

NAMIK KEMAL VE EĞİTİM

Ekin Kitap Yayınevi, Bursa, 2015

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİNDE OYUNLARIN BAŞARIYA ETKİSİ

TÜRKÇE EĞİTİMİNDE KURAMSAL VE UYGULAMALI ÇALIŞMALAR, İŞERİ K., ÇETİNKAYA G., ÇELİK T., DEMİRGÜNEŞ S., DAŞÖZ T., GENÇER Y., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.369-376, 2014

FARKLI ARAŞTIRMA KONULARI KAPSAMINDA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KURAMSAL VE UYGULAMALI ÇALIŞMALAR, İŞERİ K., ÇETİNKAYA G., ÇELİK T., DEMİRGÜNEŞ S., DAŞÖZ T., GENÇER Y., Editör, Pegem Akaemi Yayıncılık, Ankara, ss.415-431, 2014

Metrikler

Yayın

77

Atıf (WoS)

39

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

50

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları