Dr. Öğr. Üyesi MEVLÜDE CANAN CAN


Fındıklı Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Bankacılık ve Finans Bölümü

Bankacılık ve Finans Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama, Yönetim ve Organizasyon, Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi, Kitle İletişimi ve Araçları, Halkla İlişkiler

Metrikler

Yayın

20

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2003 - 2006

2003 - 2006

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri Ana Bilim/Halkla İlişkiler Bilim Dalı , Türkiye

1996 - 1999

1996 - 1999

Yüksek Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, -, İşletme, Türkiye

1985 - 1988

1985 - 1988

Lisans

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo-Tv, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Yönetim ve Organizasyon

Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi

Kitle İletişimi ve Araçları

Halkla İlişkiler

Kitaplar

2022

2022

SOSYAL İÇERİKLİ REKLAMLAR ÜZERİNE BİR GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZ ÖRNEĞİ: CİF TÜRKİYE “MERHABA GÜZELLİK!” REKLAMLARI

Can M. C.

Farklı Disiplinlerden Seçkin Araştırmalar , Muhammet Kerim AYAR Fatih ERDEMİR, Editör, Duvar Yayınevi, Ankara, ss.138-152, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

!.BÖLÜM İHTİYAÇ VE ÜRETİM

CAN M. C.

GİRİŞİMCİLİK, Paksoy,H.M. Özgöz,A., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.9-20, 2015

2015

2015

3.BÖLÜM HALKLA İLİŞKİLERE YAKIN KAVRAMLAR

CAN M. C.

HALKLA İLİŞKİLER, Göksu,N.F., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.61-75, 2015