Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

İlkokul 1.-4. Sınıf Tüm Dersler Öğretim Programlarının Sağlıkla İlgili Kazanımlar Yönünden İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumuna (USOS 2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.227-235, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul Öğretim Programlarında Yer Alan Çevre Eğitiminin UNESCO ve UNEP İlkelerine Göre Değerlendirilmesi: Türkiye-Kanada Örneği

Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.38, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme

17. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1499-1500, (Tam Metin Bildiri)

The Evaluation of Secondary Biology in terms of STS Approach

International Conference on Biological Sciences 2016, Konya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

The Evaluation Of Secondary School Biology Curriculum in terms of STS Approach

International Conference on Biological Sciences 2016, Konya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2016, ss.426-430, (Tam Metin Bildiri)

Role Of Academic İnteraction in Higher Education System

First National Conference of Quality of Higher Education, Tabriz, İran, 24 - 26 Mart 2013, ss.51-58, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Sağlık Eğitiminin Gerekliliği

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.220-225, (Tam Metin Bildiri)

Türkiyedeki biyoloji öğretim programlarının değerlendirilmesi

sustainable development,ethics and educationfor the 2020s:What challenges for Biology?, Dijon, Fransa, 24 - 28 Haziran 2008, ss.7, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Critical Review of Biological Education of in Turkey

Bioed 2008 Conference, Dijon, Fransa, 24 - 28 Haziran 2008

Critical Review of Biological Education in Turkey

BioEd 2008 Conference, Dijon, Fransa, 24 - 28 Haziran 2008, ss.219-224, (Tam Metin Bildiri)

Çoklu Zeka Kuramı Destekli ve Yapısalcı Kurama Dayalı Fen ve Teknoloji öğretimine Yönelik Bir Uygulama

7.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.330-336, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim I. Kademe Öğrencilerinin Sağlıklı Yaşama İlişkin Tutum ve İlgileri

IV.Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.97-101, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersindeki Fen Deneyleri Uygulamalarının Değerlendirilmesi

VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999

İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersindeki Fen Deneyleri Uygulamasının Değerlendirilmesi

VIII.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, ss.215-220, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Temel Kavramlar

İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi, Ünaldı N.,Zararsız İ., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.15-27, 2013
Metrikler

Yayın

21

Proje

2

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları