Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
9-11 Yaş Grubu Çocukların Yaşlarına ve Cinsiyetlerine Göre Çabukluk Yeteneklerinin Gelişimi (Rize Örneklemi)
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.115-133, 2018 (Hakemli Dergi)

"Öğretmen Adaylarının Drama Öz Yeterliği ve Coğrafya, Tarih ve Vatandaşlık Bilgileri Konularında Drama Kullanımı
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.7, sa.3, ss.1004-1016, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Drama Öz Yeterliği ve Coğrafya, Tarih ve Vatandaşlık Bilgileri Konularında Drama Kullanımı
NWSA Education Sciences
, cilt.7, sa.3, ss.1004-1016, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİ SEÇME NEDENLERİ VE BU MESLEĞİN GELECEĞİNE YÖNELİK BEKLENTİ VE DÜŞÜNCELERİ
2.Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, 27 - 29 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
EĞİTİM VE İLAHİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELAMANLARININ DERSLERİNDE KULLANDIKLARIÖĞRETİM YÖNTEM /TEKNİKLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ (RİZE ÖRNEKLEMİ)
2.Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, 27 - 29 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
THE PERCEPTİON OF CLASSROOM TEACHERS CANDİDATES UPON THE SCHOOLS OF UNİTED CLASSES
IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 27 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
ANALYSİS OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY İN TURKEY, GOVERNANCE OF EDUCATİONAL STRATEGY
IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 27 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
Öğretmenlik Uygulama Derslerinin Mebbis’xxe Entegrasyonuna Yönelik Paydaş Görüşleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, ANKARA, TÜRKIYE, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
”Öğretim Elamanlarının Derslerinde Kullandıkları Öğretim Yöntem ve Tekniklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, ANKARA, TÜRKIYE, 11-14 Nisan 2018, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Öğretmenlik Uygulama Derslerinin Mebbis’e Entegrasyonuna Yönelik Paydaş Görüşleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Öğretmenlik Uygulama Derslerinin Mebbis’e Entegrasyonuna Yönelik Paydaş Görüşleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1487, (Özet Bildiri)
Öğretmenlik Uygulama Derslerinin Mebbis’e Entegrasyonuna Yönelik Paydaş Görüşleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1487, (Özet Bildiri)
Öğretmenlik Uygulama Derslerinin Mebbis’e Entegrasyonuna Yönelik Paydaş Görüşleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1487, (Özet Bildiri)
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİN OKULA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının " Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi" Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.349, (Özet Bildiri)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TARİH DERSLERİNDE TARİHİ ROMAN KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
11.ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.306-307, (Tam Metin Bildiri)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TARİH DERSLERİNDE TARİHİ ROMAN KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
11.ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının KPSS’ ye İlişkin Kaygı Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının eğitimle ilgili bazı kavramları anlama seviyeleri
XIII. Ulusal Eğitim BilimleriKurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitimle İlgili Bazı Kavramları Anlama Seviyeleri
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 01 Haziran 2004, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Türk Milli Eğitim sistemi
Eğitim Bilimine Giriş, AKDENİZ, A.R., KÜÇÜK, M, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.10-1, 2018