Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Eğitim ve İlahiyat Fakültesi Öğretim Elamanlarının Derslerinde Kullandıkları Öğretim Yöntem / Tekniklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri (Rize Örneklemi)

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 Ekim - 29 Aralık 2018, cilt.1, ss.19, (Tam Metin Bildiri)

Eğitim ve İlahiyat Fakültesi Öğretim Elamanlarının Derslerinde Kullandıkları Öğretim Yöntem / Tekniklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri (Rize Örneklemi)

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 Ekim - 29 Aralık 2018, cilt.1, ss.19, (Tam Metin Bildiri)

Eğitim ve İlahiyat Fakültesi Öğretim Elamanlarının Derslerinde Kullandıkları Öğretim Yöntem / Tekniklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri (Rize Örneklemi)

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 Ekim - 29 Aralık 2018, cilt.1, ss.19, (Tam Metin Bildiri)

UYGULAMA ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ SINIF İÇİ VE SINIF DIŞI PERFORMNSLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ (RİZE ÖRNEKLEMİ)

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.10, (Tam Metin Bildiri)

THE PERCEPTİON OF CLASSROOM TEACHERS CANDİDATES UPON THE SCHOOLS OF UNİTED CLASSES

IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 27 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

ANALYSİS OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY İN TURKEY, GOVERNANCE OF EDUCATİONAL STRATEGY

IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 27 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmenlik Uygulama Derslerinin Mebbis’xxe Entegrasyonuna Yönelik Paydaş Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, ANKARA, TÜRKIYE, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

”Öğretim Elamanlarının Derslerinde Kullandıkları Öğretim Yöntem ve Tekniklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, ANKARA, TÜRKIYE, 11-14 Nisan 2018, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmenlik Uygulama Derslerinin Mebbis’e Entegrasyonuna Yönelik Paydaş Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Seçme Nedenleri ve Bu Mesleğin Geleceğine Yönelik Beklenti ve Düşünceleri (Rize Örneklemi)

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, sa.1777, ss.1518, (Özet Bildiri)

Öğretmenlik Uygulama Derslerinin Mebbis’e Entegrasyonuna Yönelik Paydaş Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1487, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Seçme Nedenleri ve Bu Mesleğin Geleceğine Yönelik Beklenti ve Düşünceleri (Rize Örneklemi)

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, sa.1777, ss.1518, (Özet Bildiri)

Öğretmenlik Uygulama Derslerinin Mebbis’e Entegrasyonuna Yönelik Paydaş Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1487, (Özet Bildiri)

Öğretmenlik Uygulama Derslerinin Mebbis’e Entegrasyonuna Yönelik Paydaş Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1487, (Özet Bildiri)

Öğretim Elamanlarının Derslerinde Kullandıkları Öğretim Yöntem ve Tekniklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri (Rize Örneklemi)

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, sa.1776, ss.1515, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Seçme Nedenleri ve Bu Mesleğin Geleceğine Yönelik Beklenti ve Düşünceleri (Rize Örneklemi)

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, sa.1777, ss.1518, (Özet Bildiri)

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLI OKUL ZİYARETİ YAPMALARININ ONLARIN BU OKULARA YÖNELİK ALGILARI ÜZERİNDEKİ ETKİLER

EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

"9-11 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN YAŞLARINA , CİNSİYETLERİNE VE KARDEŞ SAYILARINA GÖRE ÇABUKLUK YETENEKLERİNİN GELİŞİMİ"

IX. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.251, (Özet Bildiri)

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF UYGULAMASINA YÖNELİK ALGILARI

VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.28, (Özet Bildiri)

Çocuğu Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Okuyan Öğrenci Velilerinin Bu Okullara Yönelik Düşünceleri (Rize Örneklemi)

VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.27, (Özet Bildiri)

Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Eğitim Gören Öğrencilerin Bu Okullara Yönelik Düşünceleri (Rize Örneklemi)

VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.27, (Özet Bildiri)

A WIDE-RANGING STUDYING HAPPINESS OF ADOLESCENTS IN TURKEY

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofia, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, cilt.1, ss.8040, (Özet Bildiri)

A WIDE-RANGING STUDYING HAPPINESS OF ADOLESCENTS IN TURKEY

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofia, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.8040, (Özet Bildiri)

A WIDE-RANGING STUDYING HAPPINESS OF ADOLESCENTS IN TURKEY

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofia, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, cilt.1, ss.8040, (Özet Bildiri)

A WIDE-RANGING STUDYING HAPPINESS OF ADOLESCENTS IN TURKEY

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofija, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.17-18, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Happiness and Life Estimation of PleasureUsing Social Media in Adolescence

II. AVRASYA POZİTİF PSİKOLOJİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİN OKULA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ

IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Happiness and Life Pleasure Forecastvia Social Media Usage in Adolescent

2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Mayıs - 14 Aralık 2017, ss.149, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Happiness and Life Pleasure Forecast via Social Media Usage in Adolescent

2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Mayıs - 14 Aralık 2017, cilt.2, sa.10, ss.74, (Özet Bildiri)

Happiness and Life Pleasure Forecast via Social Media Usage in Adolescent

2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Mayıs - 14 Aralık 2017, cilt.2, sa.10, ss.74, (Özet Bildiri)

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİN OKULA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ

EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ 9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.83, (Özet Bildiri)

"SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLI OKUL ZİYARETİ YAPMALARININ ONLARIN BU OKULARA YÖNELİK ALGILARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ"

IX. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.251-252, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının “Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi

IX. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.125, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının " Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi" Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.349, (Özet Bildiri)

"9-11 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN YAŞLARINA , CİNSİYETLERİNE VE KARDEŞ SAYILARINA GÖRE ÇABUKLUK YETENEKLERİNİN GELİŞİMİ"

IX. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.250, (Özet Bildiri)

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TARİH DERSLERİNDE TARİHİ ROMAN KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, sa.1, ss.186, (Özet Bildiri)

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TARİH DERSLERİNDE TARİHİ ROMAN KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

11.ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.306-307, (Tam Metin Bildiri)

Öğretim Elemanı Bakış Açısıyla İdeal Bir Öğretim Elemanının Özellikleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TARİH DERSLERİNDE TARİHİ ROMAN KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

11.ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kpss`ye İlişkin Kaygı Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi: Rize Örneklemi

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, sa.1, ss.50, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmen Adaylarının Eğitimle İlgili Bazı Kavramları Anlama Seviyeleri

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, sa.1, ss.240, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmen Adaylarının Eğitimle İlgili Bazı Kavramları Anlama Seviyeleri

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

Fen bilgisi öğretmen adaylarının eğitimle ilgili bazı kavramları anlama seviyeleri

XIII. Ulusal Eğitim BilimleriKurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitimle İlgili Bazı Kavramları Anlama Seviyeleri

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 01 Haziran 2004, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Türk Milli Eğitim sistemi

Eğitim Bilimine Giriş, AKDENİZ, A.R., KÜÇÜK, M, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.10-1, 2018

TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, AKDENİZ R., KÜÇÜK M., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.233-261, 2016

EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE PLANLAMA

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, KÜÇÜK M., YANGIN S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.49-74, 2012
Metrikler

Yayın

64

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

9

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları