SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN YAPILAN REKLAMLARIN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA
Yoldaş M. A., Özaydın H.
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, cilt.4, sa.12, ss.781-794, 2017 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
4
Sayı:
12
-
Basım Tarihi:
2017
-
Dergi Adı:
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Root Indexing, Asos İndeks
-
Sayfa Sayıları:
ss.781-794
-
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Adresli:
Evet