Öğr. Gör. SEFA KAHYAR
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
What motivate learners to continue a professional development program through Massive Open Online Courses (MOOCs)?: A lens of self-determination theory
Çakiroğlu Ü.
,
Özkan A.
,
Çevi̇k İ.
,
Kutlu D.
,
KAHYAR S.
Education and Information Technologies
, cilt.29, sa.6, ss.7027-7051, 2024 (SSCI)
Modelling online community constructs through interaction data: A learning analytics based Approach
Cakiroglu U.
,
Kahyar S.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.27, sa.6, ss.8311-8328, 2022 (SSCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Bilişsel Yük Ölçümüne Yönelik Eğilimler: 2017-2021 Yılları Arasındaki Makalelerin İncelenmesi
KAHYAR S.
,
ÇAKIROĞLU Ü.
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 Haziran 2022, ss.153, (Özet Bildiri)
2016-2020 Yılları Arasında Öğrenme Analitikleri Alanında Yayınlanan Makalelerin Ele Alınan Değişkenler Bağlamında İncelenmesi
ÇAKIROĞLU Ü.
,
KAHYAR S.
3. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı – DILET2020, Ankara, Türkiye, 10 Aralık 2020, ss.386-387, (Özet Bildiri)
Öğretim Elemanlarının Mesleki Gelişiminde MOOC Kullanımı: Süreci Etkileyen Motivasyonel Faktörler
ÇAKIROĞLU Ü.
,
ÖZKAN A.
,
ÇEVİK İ.
,
KUTLU D.
,
KAHYAR S.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 Eylül 2019, ss.876-881, (Tam Metin Bildiri)
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Farklı Düzeyde Buradalık Algısına Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarının Karşılaştırılması
ÇAKIROĞLU Ü.
,
KAHYAR S.
6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Etkileşimleri Belirlemeye Yönelik Öğrenme Analitikleri Temelli Bir Model Önerisi
ÇAKIROĞLU Ü.
,
KAHYAR S.
6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
Çevrimiçi etkileşimlerin Moodle öğrenme yönetim sistemi bileşenleri çerçevesinde değerlendirilmesi
ÇAKIROĞLU Ü.
,
KAHYAR S.
,
KOKOÇ M.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Tabletlerin Kullanımında Teknoloji Adaptasyon Modeli
ERSÖZ A. R.
,
FİDAN A.
,
KAHYAR S.
8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 20 Eylül 2014
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
9
Proje
1