Metrikler
Eğitim Bilgileri
2018 - 2025
2018 - 2025Doktora
Trabzon Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye
2016 - 2018
2016 - 2018Yüksek Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, -, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye
2006 - 2012
2006 - 2012Lisans
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Yüksek Lisans
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Sorgulama Topluluğu Gerçekleşme Düzeyinin Öğrenme Analitikleri ile Belirlenmesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2012
2012Osmanlı Türkçesi Öğreticiliği Sertifikası
Kişisel Gelişim
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü / Halk Eğitim
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Ardeşen Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü
2014 - 2016
2014 - 2016Araştırma Görevlisi
İstanbul Esenyurt Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Uluslararası Ticaret
Yönetimsel Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorMYO Müdür Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Ardeşen Meslek Yüksekokulu
2017 - 2020
2017 - 2020Bölüm Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Ardeşen Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü
Verdiği Dersler
Ön Lisans
Ön Lisans
Araştırma Yöntem ve Teknikleri
Bilgi ve İletişim Teknolojisi
Bilgisayar Ağları
Web Tasarımı
Bilgisayar Donanımı
İleri Web Programlama
Açık Kaynak İşletim Sistemleri
Temel Elektronik
Grafik Animasyon
Bilgi ve İletişim Teknolojisi
Bilgi ve İletişim Teknolojisi
Sistem Analizi ve Tasarımı
Bilgisayar Programlama Temelleri
İleri Web Programlama
İçerik Yönetimi
İçerik Yönetimi
İnternet Programcılığı
İnternet Programcılığı
Bilgisayar Donanımı
Grafik Animasyon
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024What motivate learners to continue a professional development program through Massive Open Online Courses (MOOCs)?: A lens of self-determination theory
Çakiroğlu Ü., Özkan A., Çevi̇k İ., Kutlu D., KAHYAR S.
Education and Information Technologies
, cilt.29, sa.6, ss.7027-7051, 2024 (SSCI)
2022
2022Modelling online community constructs through interaction data: A learning analytics based Approach
Cakiroglu U., Kahyar S.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.27, sa.6, ss.8311-8328, 2022 (SSCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
2022Bilişsel Yük Ölçümüne Yönelik Eğilimler: 2017-2021 Yılları Arasındaki Makalelerin İncelenmesi
KAHYAR S., ÇAKIROĞLU Ü.
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 Haziran 2022, ss.153, (Özet Bildiri)
2020
20202016-2020 Yılları Arasında Öğrenme Analitikleri Alanında Yayınlanan Makalelerin Ele Alınan Değişkenler Bağlamında İncelenmesi
ÇAKIROĞLU Ü., KAHYAR S.
3. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı – DILET2020, Ankara, Türkiye, 10 Aralık 2020, ss.386-387, (Özet Bildiri)
2019
2019Öğretim Elemanlarının Mesleki Gelişiminde MOOC Kullanımı: Süreci Etkileyen Motivasyonel Faktörler
ÇAKIROĞLU Ü., ÖZKAN A., ÇEVİK İ., KUTLU D., KAHYAR S.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 Eylül 2019, ss.876-881, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Farklı Düzeyde Buradalık Algısına Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarının Karşılaştırılması
ÇAKIROĞLU Ü., KAHYAR S.
6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Etkileşimleri Belirlemeye Yönelik Öğrenme Analitikleri Temelli Bir Model Önerisi
ÇAKIROĞLU Ü., KAHYAR S.
6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Çevrimiçi etkileşimlerin Moodle öğrenme yönetim sistemi bileşenleri çerçevesinde değerlendirilmesi
ÇAKIROĞLU Ü., KAHYAR S., KOKOÇ M.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2014
2014