ÖĞRETMENLERİN SOSYOBİLİMSEL KONULARDAKİ KAVRAM KARİKATÜRLERİ İLE ARGÜMANTASYON TEMELLİ YÜRÜTTÜKLERİ DİYALOJİK TARTIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ


ATASOY Ş., TEKBIYIK A., ATASOY E., ÇALIK M., YILMAZ TÜZÜN Ö., CAMCI ERDOĞAN S.

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.126

  • Yayın Türü: Bildiri / Özet Bildiri
  • Basıldığı Şehir: Rize
  • Basıldığı Ülke: Türkiye
  • Sayfa Sayıları: ss.126
  • Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Adresli: Evet