SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN YAPILAN REKLAMLARIN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA


Yoldaş M. A., Özaydın H.

Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, cilt.4, sa.12, ss.781-794, 2017 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 4 Sayı: 12
  • Basım Tarihi: 2017
  • Dergi Adı: Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Root Indexing, Asos İndeks
  • Sayfa Sayıları: ss.781-794
  • Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Adresli: Evet