Öğretmen Adaylarının Farklı Metin Türlerine Yönelik Soru Sorma Becerilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi
            
            
        
        
            
            
            
                 AKTAŞ E.
            
            
                e-Turkish Studies (elektronik), cilt.12, sa.25, ss.99-118, 2017 (SCI-Expanded)
            
            
            
                        - 
            Yayın Türü:
                    Makale / Tam Makale
        
 
                        - 
            Cilt numarası:
                    12
                    Sayı:
                    25
        
 
                        - 
            Basım Tarihi:
                    2017
        
 
                
                        - 
            Dergi Adı:
                
                        e-Turkish Studies (elektronik)
                
        
 
                        - 
            Derginin Tarandığı İndeksler:
                    Science Citation Index Expanded (SCI-EXPANDED), Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
        
 
                
                
                
                        - 
            Sayfa Sayıları:
                    ss.99-118
        
 
                
                
                        - 
            Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Adresli:
                    Evet