Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknoloji destekli argümantasyona yönelik görüşleri [Preservice science teachers' views of technology-supported argumentation]
Atıf İçin Kopyala
NAMDAR B., SALİH E.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.17, sa.3, ss.1384-1410, 2017 (SCI-Expanded)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
17
Sayı:
3
-
Basım Tarihi:
2017
-
Dergi Adı:
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Science Citation Index Expanded (SCI-EXPANDED), Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.1384-1410
-
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Adresli:
Evet