Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknoloji destekli argümantasyona yönelik görüşleri [Preservice science teachers' views of technology-supported argumentation]


NAMDAR B., SALİH E.

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.17, sa.3, ss.1384-1410, 2017 (SCI-Expanded)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 17 Sayı: 3
  • Basım Tarihi: 2017
  • Dergi Adı: Abant Ä°zzet Baysal Ãœniversitesi EÄŸitim Fakültesi Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Science Citation Index Expanded (SCI-EXPANDED), Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.1384-1410
  • Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Adresli: Evet