Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
AHLAK BAŞLIKLI ÇALIŞMALARIN ANALİZİ
İlahiyat
, sa.9, ss.91-199, 2022 (Hakemli Dergi)
Tohum Dergisi’nin Serencamı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.112-135, 2022 (Hakemli Dergi)
Anadolu İmam Hatip Lisesi Öğretmenlerinin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Üzerine Bir Araştırma
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, sa.22, ss.376-405, 2022 (Hakemli Dergi)
Arapça Öğretiminde Ters Yüz Sınıf Modelinin Gerçekleştirilebilirliği Üzerine Bir Araştırma
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, sa.20, ss.355-381, 2021 (Hakemli Dergi)
DKAB ve İHL Meslek Dersleri Öğretmenlerinin İnsan Doğasına İlişkin Tutumları
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.471-502, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğrencilere Göre Seçmeli Kur an ı Kerim Dersi Artvin İli Örneği
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.850-871, 2016 (Hakemli Dergi)
İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Din Görevliliği Mesleğine Yönelik Tutumları Rize Örneği
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.43, ss.2306-2313, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Din Eğitimi Alanı nda Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Konu Yönelimleri
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.43, ss.1334-1343, 2016 (Hakemli Dergi)
Dua Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, Uluslar Arası Sosyal Araştırmalar Dergisi
ULUSLAR ARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, cilt.7, sa.34, ss.365-372, 2014 (Hakemli Dergi)
Ahlaki Gelişim Düzeyleri ile Mükemmeliyetçiliğin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.12, sa.27, ss.7-40, 2014 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Öz Yeterlik İnançları ve Eğitim Teknolojilerine Yönelik Tutumları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.23-40, 2012 (Hakemli Dergi)
Din Eğitimi Açısından 14 18 Yaş Arası Gençlerde Ahaki Yargı Gelişimi Samsun Örneği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, ss.265-297, 2005 (Hakemli Dergi)
İlahiyat Fakültelerinde Felsefe Dersleri Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Örneği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, sa.17, ss.159-176, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Şiddetin Önlenmesinde Din Eğitiminin Rolü: Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programındaki Kazanımların Şiddeti Önleme Bağlamında İncelenmesi
Şiddet Döngüsü ve Çözüm Önerileri, Samsun, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2023
Post Modern Toplumda Sağlıklı Aile Kurumunun İnşasında Eğitimin Önemi: Bir Model Önerisi
8. ULUSLARARASI DİNİ ARAŞTIRMALAR VE İNSAN SEMPOZYUMU, Konya, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2023
Milli Eğitim Bakanlığının Okul Öncesi Eğitimi Müfredatı ile Diyanet İşleri Başkanlığının 4- 6 Yaş Grubu Kur’an Kursları Müfredatının İncelenmesi
ULUSLARARASI ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ DİN – AHLAK – DEĞERLER EĞİTİMİ VE SORUNLARI SEMPOZYUMU (16-17 Ekim 2020), Balıkesir, Türkiye, 16 Ekim 2020
Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersi Bağlamında Örgün Eğitimde Din-Ahlak Ve Değerler Eğitiminin Karakteristiği
XII. Internatıonal Congress of Educatıonal Research,, Rize, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, ss.276
İlahiyat Fakültesi Lisans Programının İmam Hatip Lisesi Meslek Bilgisi Dersleri Öğretim Programları Bağlamında İncelenmesi
XII. Internatıonal Congress of Educatıonal Research,, Rize, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, ss.36
İmam Hatip Liselerinin Misyon ve Vizyon Tanımları Üzerine Bir Değerlendirme
4. Uluslararası Din Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.64
Din Eğitimcisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
4. Uluslararası Din Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.26
Türkiye’de Din Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmalarıda Yöntem Sorunu
1. Din Eğitimi Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.15
İMAM HATİP OKULLARI NİCİN VARLAR: MİSYON VE VİZYON ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
ULUSLARARASI GELECEĞİN İNŞASINDA İMAM-HATİP OKULLARI SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
İbn Haldun Düşüncesinde Öğrenme ve Öğrenci
Uluslar Arası İbn Haldun Sempozyumu, Çorum, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2013, ss.485-500
Öğreticilere Göre Yaz Kur an Kurslarında Uygulanan Kur Sisteminin Sorunları ve Muhtemel Çözüm Önerileri Rize Örneği
Yaygın Din Öğretimi Bağlamında Yaz Kur'an Kursları Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 9 - 11 Temmuz 2010, ss.124-133
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının DKAB Öğretimi Dersine İlişkin Tutum ve Öz yeterlik İnançları
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.-
Din Görevlilerinin Problemleri Üzerine Bir Araştırma Van Örneği
I. Din Hizmetleri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2007, cilt.2, ss.79-106
Akademisyen ve Öğrencilerine Göre İlahiyat Fakültesinde Tefsir Dersi Üzerine Bir Alan Araştırması
Tefsir Eğitimi ve Öğretiminin Problemleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2005, ss.57-81
Kitap & Kitap Bölümleri
Din Eğitimi Üzerine Düşünceler
STS Yayınları, Rize, 2022
Gençlik Dönemi Din Eğitimi
Din Eğitimi, İbrahim Turan, Bayramali Nazıroğlu, Editör, Bilay, Ankara, ss.235-248, 2020
İmam Haitp Okulları
Din Eğitimi, İbrahim Turan, Bayramali Nazıroğlu, Editör, Bilay, Ankara, ss.125-141, 2020
İmam Hatip Okullarında Din Eğitimi ve Sorunları
Türkiye’de Din Eğitimi ve Sorunları, Mustafa Köylü, Editör, dem, İstanbul, ss.131-167, 2018
İmam Hatip Okulları Paydaşlarına Göre Bir Durum Analizi
STS, Rize, 2016
Ortaöğretimde Din Eğitimi
Din Eğitimi ve Din Hizmetlerinde Rehberlik, Nurullah Altaş, Mustafa Köylü, Editör, Atatürk Üniversitesi AÖF, Erzurum, ss.1-23, 2016
Kur'an-ı Kerim Öğrenme Alanı
Düşünen Sınıflar İçin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi İlkokul 4 Sınıf, Cemal Tosun- Mizrap Polat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.163-176, 2015
Yazma, Sorma, Araştırma Yoluyla Öğrenme
Düşünen Sınıflar İçin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi İlkokul 4 Sınıf, Cemal Tosun- Mizrap Polat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.314-334, 2015
Din ve Dinler Öğrneme Alanı
Düşünen Sınıflar İçin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi İlkokul 4 Sınıf, Cemal Tosun- Mizrap Polat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.79-103, 2015
DİN ve DİNLER ÖĞRENME ALANI
Düşünen Sınıflar İçin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi, TOSUN C.,MİZRAP P., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.79-104, 2013
Gençlik Dönemi Ahlak Eğitimi
Ekdağ, Konya, 2007