Biyografi
Trabzonda doğdu. İlk ve Ortaöğrenimini burada tamamladı. Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesinden mezun oldu. Akademik hayatına Yüzüncü Yıl Üniversitesi
İlahiyat Fakültesi Din Eğitimi Anabilim Dalında araştırma görevlisi olarak başladı. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde Din Eğitimi Bilim Dalında
hazırladığı “Ahlaki Yargı Gelişimi ve Ahlak Eğitimi”
konulu teziyle bilim doktoru unvanını aldı. 2017 yılında doçent ünvanını aldı. Hâlen Recep
Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü Din Eğitimi Anabiim dalında öğretim üyesi olarak akademik çalışmalarına devam etmektedir.
Eğitim Bilgileri
1996 - 2004
1996 - 2004Doktora
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe Ve Din Bilimleri / Din Eğitimi, Türkiye
1993 - 1996
1993 - 1996Yüksek Lisans
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe Ve Din Bilimleri (Yl) (Tezli), Türkiye
1987 - 1993
1987 - 1993Lisans
Marmara Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
14-18 YAŞ ARASI GEÇLERDE AHLAKİ YARGI GELİŞİMİ ve AHLAK EĞİTİMİ
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe Ve Din Bilimleri / Din Eğitimi
1996
1996Yüksek Lisans
DİN KÜLTÜRÜ vE AHLAK BİLGİSİ DERSİ LİSE I-II-III MÜFREDATININ ÖĞRETMEN ve ÖĞRENCİLER AÇISINDAN AMAÇ ve METOD BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Felsefe Ve Din Bilimleri / Din Eğitimi
Yabancı Diller
A1 Başlangıç
A1 Başlangıçİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İlahiyat
Felsefe ve Din Bilimleri
Eğitim
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorProf. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
2018 - 2023
2018 - 2023Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
2012 - 2018
2012 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
2009 - 2012
2009 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
2009 - 2009
2009 - 2009Yrd. Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
2008 - 2009
2008 - 2009Yrd. Doç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
2004 - 2008
2004 - 2008Araştırma Görevlisi Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe Ve Din Bilimleri
1996 - 2004
1996 - 2004Araştırma Görevlisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe Ve Din Bilimleri
1993 - 1996
1993 - 1996Araştırma Görevlisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe Ve Din Bilimleri
Yönetimsel Görevler
2020 - 2023
2020 - 2023Dekan Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
2014 - 2016
2014 - 2016Enstitü Müdür Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2012 - 2013
2012 - 2013Bölüm Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İlköğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Eğitimi
2011 - 2012
2011 - 2012Dekan Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2009 - 2012
2009 - 2012Bölüm Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2022
2022Doktora
Ters yüz sınıf modelinin Arapça öğretiminde akademik başarı ve tutum üzerine etkisi
Acuner H. Y. (Danışman)
İ.TETİK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Bağımsızlıktan günümüze Azerbaycan'da din eğitiminin durumu (1991-2019)
Acuner H. Y. (Danışman)
M.ABBASOV(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Kur'an kursları öğretim programı (4-6 yaş grubu) ile okul öncesi eğitimi programının karşılaştırılması
Acuner H. Y. (Danışman)
B.BACI(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
I·LAHİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ -R.T.E.Ü. ilahiyat fakültesi örneği-
ACUNER H. Y.
T.FERMAN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Türkiye’de Din Eğitimi Alanında Yapılan Lisans Üstü Çalışmaların İçerik ve Yöntem Açısından İncelenmesi
ACUNER H. Y.
M.TÜRKAN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Yeni Öretmen Yetiştirme Modeli Bağlamında Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinde Beklenen Yeterlilikler Üzerine Bir Araştırma
ACUNER H. Y.
A.AKİF(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Orta-Ağır Zihin Engeli ve Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Yönelik Hazırlanan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
POLAT T. F., ACUNER H. Y.
Rize ilahiyat dergisi
, sa.27, ss.49-68, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Şükür, Kaygı ve Psikolojik İyi Hal Arasındaki İlişkiler Üzerine Deneysel Bir Çalışma: Şükür Eğitimi
Karaca F., Acuner H. Y., Dilek Y., Atabay M.
BILIMNAME: DUSUNCE PLATFORMU
, sa.52, ss.571-597, 2024 (ESCI)
2022
2022AHLAK BAŞLIKLI ÇALIŞMALARIN ANALİZİ
Atabay M., ACUNER H. Y.
İlahiyat , sa.9, ss.91-199, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Tohum Dergisi’nin Serencamı
Önal B., ACUNER H. Y.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.112-135, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Anadolu İmam Hatip Lisesi Öğretmenlerinin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Üzerine Bir Araştırma
Özdemir H., ACUNER H. Y.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, sa.22, ss.376-405, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Arapça Öğretiminde Ters Yüz Sınıf Modelinin Gerçekleştirilebilirliği Üzerine Bir Araştırma
Tetik İ., ACUNER H. Y.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , sa.20, ss.355-381, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİNİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
YANGIN S., ÇAKMAK M. S., TOPAL Ş., ACUNER H. Y.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , ss.55-87, 2020 (Hakemli Dergi)
2017
2017DKAB ve İHL Meslek Dersleri Öğretmenlerinin İnsan Doğasına İlişkin Tutumları
NAZIROĞLU B., ACUNER H. Y., BİRİNCİ A.
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.471-502, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Öğrencilere Göre Seçmeli Kur an ı Kerim Dersi Artvin İli Örneği
ACUNER H. Y.
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.4, ss.850-871, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi ve Diğer Branş Öğretmenlerine Göre Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Yeterlikleri
ACUNER H. Y., ERBAŞ A. A.
DINBILIMLERI AKADEMIK ARASTIRMA DERGISI-JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH IN RELIGIOUS SCIENCES , cilt.16, sa.1, ss.147-170, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Din Görevliliği Mesleğine Yönelik Tutumları Rize Örneği
ACUNER H. Y.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.9, sa.43, ss.2306-2313, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Türkiye de Din Eğitimi Alanı nda Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Konu Yönelimleri
ACUNER H. Y., TÜRKAN M.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.9, sa.43, ss.1334-1343, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Değer Yönelimleri ve Dindarlık Değer İlişkisi Rize Örneği
KIZILGEÇİT M., ACUNER H. Y., TOKLU G.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , sa.8, ss.43-84, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Dua Tutum Ölçeği Geçerlik Güvenirlik Çalışması
ALBAYRAK A., ACUNER H. Y., SEYHAN B. Y.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.7, sa.34, ss.365-372, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Dua Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, Uluslar Arası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Albayrak A., Acuner H. Y., Yaşar S. B.
ULUSLAR ARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, cilt.7, sa.34, ss.365-372, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Ahlaki Gelişim Düzeyleri ile Mükemmeliyetçiliğin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ACUNER H. Y., CAMADAN F., TÜRKAN M.
Değerler Eğitimi Dergisi , cilt.12, sa.27, ss.7-40, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
2012İlâhiyat Fakültesi Arapça Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Yabancı Dil Yetkinlik Beklentisi ve Yabancı Dil Öğrenme Kaygısı Hitit Üniversitesi İlâhiyat Fakültesi Örneği
KORUKCU A., ACUNER H. Y.
Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , sa.17, ss.191-211, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Öz Yeterlik İnançları ve Eğitim Teknolojilerine Yönelik Tutumları
İPEK C., ACUNER H. Y.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.23-40, 2012 (Hakemli Dergi)
2005
2005Din Eğitimi Açısından 14 18 Yaş Arası Gençlerde Ahaki Yargı Gelişimi Samsun Örneği
ACUNER H. Y.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , ss.265-297, 2005 (Hakemli Dergi)
2004
2004İlahiyat Fakültelerinde Felsefe Dersleri Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Örneği
TOKTAŞ F., ACUNER H. Y.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , sa.17, ss.159-176, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023Şiddetin Önlenmesinde Din Eğitiminin Rolü: Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programındaki Kazanımların Şiddeti Önleme Bağlamında İncelenmesi
Acuner H. Y., Atabay M.
Şiddet Döngüsü ve Çözüm Önerileri, Samsun, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2023, (Yayınlanmadı)
2023
2023Post Modern Toplumda Sağlıklı Aile Kurumunun İnşasında Eğitimin Önemi: Bir Model Önerisi
Acuner H. Y., Kandemir S.
8. ULUSLARARASI DİNİ ARAŞTIRMALAR VE İNSAN SEMPOZYUMU, Konya, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2023, (Yayınlanmadı)
2020
2020Milli Eğitim Bakanlığının Okul Öncesi Eğitimi Müfredatı ile Diyanet İşleri Başkanlığının 4- 6 Yaş Grubu Kur’an Kursları Müfredatının İncelenmesi
ACUNER H. Y.
ULUSLARARASI ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ DİN – AHLAK – DEĞERLER EĞİTİMİ VE SORUNLARI SEMPOZYUMU (16-17 Ekim 2020), Balıkesir, Türkiye, 16 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
2019
2019Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersi Bağlamında Örgün Eğitimde Din-Ahlak Ve Değerler Eğitiminin Karakteristiği
Acuner H. Y.
XII. Internatıonal Congress of Educatıonal Research,, Rize, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, ss.276, (Özet Bildiri)
2019
2019İlahiyat Fakültesi Lisans Programının İmam Hatip Lisesi Meslek Bilgisi Dersleri Öğretim Programları Bağlamında İncelenmesi
Acuner H. Y.
XII. Internatıonal Congress of Educatıonal Research,, Rize, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, ss.36, (Özet Bildiri)
2018
2018İmam Hatip Liselerinin Misyon ve Vizyon Tanımları Üzerine Bir Değerlendirme
Acuner H. Y.
4. Uluslararası Din Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.64, (Özet Bildiri)
2018
2018Din Eğitimcisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Acuner H. Y., Polat T. F.
4. Uluslararası Din Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.26, (Özet Bildiri)
2017
2017Ötekileştirilen-Ötekileştiren Bağlamında İmam Hatip Okulları
ACUNER H. Y.
3. Uluslararası Dini Araştırmalar ve Küresel Barış Sempozyumu, İspanya, 17 - 22 Mayıs 2017, ss.46, (Özet Bildiri)
2017
2017Türkiye’de Din Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmalarıda Yöntem Sorunu
ACUNER H. Y.
1. Din Eğitimi Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.15, (Özet Bildiri)
2017
2017İMAM HATİP OKULLARI NİCİN VARLAR: MİSYON VE VİZYON ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
ACUNER H. Y.
ULUSLARARASI GELECEĞİN İNŞASINDA İMAM-HATİP OKULLARI SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016TÜRKİYE DE LİSE DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSPROGRAMLARINDA BARIŞ EĞİTİMİ
ACUNER H. Y., TÜRKAN M.
II. ULUSLARARASI DİNİ ARAŞTIRMALAR VE KÜRESEL BARIŞ SEMPOZYUMU, 19 - 21 Mayıs 2016, cilt.1, ss.389-398, (Tam Metin Bildiri)
2013
2013İbn Haldun Düşüncesinde Öğrenme ve Öğrenci
KORUKCU A., ACUNER H. Y.
Uluslar Arası İbn Haldun Sempozyumu, Çorum, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2013, ss.485-500, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Öğreticilere Göre Yaz Kur an Kurslarında Uygulanan Kur Sisteminin Sorunları ve Muhtemel Çözüm Önerileri Rize Örneği
ACUNER H. Y.
Yaygın Din Öğretimi Bağlamında Yaz Kur'an Kursları Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 9 - 11 Temmuz 2010, ss.124-133, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011Elmalı İrfan Ocağının Önderlerinden Vâhib i Ümmi de İnsan ve Eğitim
ACUNER H. Y.
Elmalı'da İlmi ve İrfani Eğitim Geleneğimiz, Antalya, Türkiye, 10 Eylül 2011, ss.71-82, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının DKAB Öğretimi Dersine İlişkin Tutum ve Öz yeterlik İnançları
ACUNER H. Y., KORUKÇU A., TOPAL Ş., TÜRKAN M.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007Din Görevlilerinin Problemleri Üzerine Bir Araştırma Van Örneği
ACUNER H. Y., ARTAN O.
I. Din Hizmetleri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2007, cilt.2, ss.79-106, (Tam Metin Bildiri)
2005
2005Akademisyen ve Öğrencilerine Göre İlahiyat Fakültesinde Tefsir Dersi Üzerine Bir Alan Araştırması
ACUNER H. Y., KARA Ö., ÜNAL M.
Tefsir Eğitimi ve Öğretiminin Problemleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2005, ss.57-81, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
2023Şiddetin Önlenmesinde Din Eğitiminin Rolü: Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programlarındaki Kazanımların Şiddeti Önleme Bağlamında İncelenmesi
Atabay M., ACUNER H. Y.
Farklı Disiplinler Açısından Şiddet Olgusu ve Çözüm Arayışları, ÖZÜDOĞRU Bekir, DURAN Büşra Nur, Editör, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Yayınları, Samsun, ss.207-222, 2023
2020
2020Gençlik Dönemi Din Eğitimi
ACUNER H. Y., TURAN İ.
Din Eğitimi, İbrahim Turan, Bayramali Nazıroğlu, Editör, Bilay, Ankara, ss.235-248, 2020
2020
2020İmam Haitp Okulları
ACUNER H. Y.
Din Eğitimi, İbrahim Turan, Bayramali Nazıroğlu, Editör, Bilay, Ankara, ss.125-141, 2020
2018
2018İlahiyat Atlası
Nazıroğlu B. (Editör), Turan S. (Editör), Acuner H. Y. (Editör)
Ensar Nesriyat, İstanbul, 2018
2018
2018İmam Hatip Okullarında Din Eğitimi ve Sorunları
ACUNER H. Y.
Türkiye’de Din Eğitimi ve Sorunları, Mustafa Köylü, Editör, dem, İstanbul, ss.131-167, 2018
2016
2016Ortaöğretimde Din Eğitimi
ACUNER H. Y., TURAN İ.
Din Eğitimi ve Din Hizmetlerinde Rehberlik, Nurullah Altaş, Mustafa Köylü, Editör, Atatürk Üniversitesi AÖF, Erzurum, ss.1-23, 2016
2015
2015Kur'an-ı Kerim Öğrenme Alanı
ACUNER H. Y., TÜRKAN M.
Düşünen Sınıflar İçin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi İlkokul 4 Sınıf, Cemal Tosun- Mizrap Polat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.163-176, 2015
2015
2015Yazma, Sorma, Araştırma Yoluyla Öğrenme
ACUNER H. Y.
Düşünen Sınıflar İçin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi İlkokul 4 Sınıf, Cemal Tosun- Mizrap Polat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.314-334, 2015
2015
2015Din ve Dinler Öğrneme Alanı
ACUNER H. Y., GÜNEŞ A.
Düşünen Sınıflar İçin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi İlkokul 4 Sınıf, Cemal Tosun- Mizrap Polat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.79-103, 2015
2013
2013DİN ve DİNLER ÖĞRENME ALANI
ACUNER H. Y., GÜNEŞ A.
Düşünen Sınıflar İçin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi, TOSUN C.,MİZRAP P., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.79-104, 2013
Desteklenen Projeler
2011 - 2017
2011 - 2017Ev Okulları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KUĞUOĞLU İ. H. (Yürütücü), ALTUN E., BAĞ H., URSAVAŞ Ö. F., ACUNER H. Y.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2014 - 2014
2014 - 2014RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mart 2024
Mart 2024Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Kasım 2023
Kasım 2023Uluslararası Gelecekte Aile Sempozyumu
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Acer A., TOPAL Ş., KESKİN Z., KUMAŞ A., DİKİCİ A. F., ACUNER H. Y., et al.
Rize, Türkiye
Jüri Üyelikleri
Mart-2024
Mart 2024Akademik Kadroya Atama-Doçentlik
- Pamukkale Üniversitesi
Şubat-2024
Şubat 2024Tez Savunma (Doktora)
- Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Aralık-2017
Aralık 2017Doktora Yeterlik Sınavı
- Atatürk Üniversitesi
Eylül-2015
Eylül 2015