Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Dinamik Geometri Yazılımı Destekli Etkinlikler Geliştirilen Lisans Seviyesinde Bir ders Uygulaması

Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Kongresi II, Zonguldak, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Geometri Kavramlarına İlişkin Tanımlarının İncelenmesi

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.440-442, (Özet Bildiri)

Matematik Ders Kitaplarındaki Dinamik Matematik Yazılımı Kullanılan Etkinliklerde Verilen Yönergelerin İncelenmesi

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

6. Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stillerine Göre Problem Oluşturma Becerilerinin İncelenmesi

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

Sayı Duyusu Konusunda Yapılan Çalışmalarının Tematik İçerik Analizi

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Anlayışlarındaki Değişimin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.586-589, (Özet Bildiri)

Investigation of Geometric Shape Apprehension Processes of 9th Grade Students

27th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2793-2795, (Özet Bildiri)

Investigation of Middle School 6th Grade Students’ Argumentation Skills about Angles

27th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2800-2803, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki

26th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2111-2113, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Lise 4. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavramlarda Cebirsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.80-81, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Dersindeki Matematik Kavramları İle İlgili Alan Bilgilerinin İncelenmesi

VI. International Symposium on Social Studies Education, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.489-490, (Özet Bildiri)

Dinamik Geometri Yazılımı Kullanılan Öğrenme Ortamında Bütüncül ve Analitik Düşünme Stiline Sahip Öğrencilerden Yansımalar

26th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.99-101, (Özet Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Anlayışlarının İncelenmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.240, (Özet Bildiri)

Duval’in Bilişsel Modeline Uygun Öğrenme Ortamı Tasarımı

10 th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.77, (Özet Bildiri)

Teknoloji Destekli Matematik Eğitiminin Değerlendirilmesi Öz ve Akran Değerlendirme

10 th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.224, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Geometri Konularındaki Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi

10 th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.232, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonu ile ilgili Görüşleri

10 th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.230, (Özet Bildiri)

Ortaokul matematik konularında beyin temelli öğrenme kuramına dayalı bir ders uygulaması

ERPA International Congresses on Education 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.176, (Özet Bildiri)

Technological Pedagogical Content Knowledge of Prospective Mathematics Teachers Regarding Evaluation and Assessment

6 th World Conferance on Learning, Teaching Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

Pre-service Elementary Mathematics Teachers Technological Pedagogical Content Knowledge on Geometric Solids

6 th World Conferance on Learning, Teaching Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

Examining Preservice Teachers Technological Pedagogical Statistical Knowledge Via Tinkerplots

PME39 (39th Conference of the International Group for the Psychology of MathematicsEducation), Hobart, Avustralya, 13 - 18 Temmuz 2015, ss.143, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Ders Anlatımlarında Yeterliliklerinin İncelenmesi

2. Türk Bilgisayar Ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayılarla İlgili Alan Eğitimi Bilgilerinin İncelenmesi

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Cebir Konusundaki Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Rasyonel Sayıların Öğretiminde Kavram Karikatürü Uygulamalarının İncelenmesi

13. Matematik sempozyumu, Karabük, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2014, ss.476-481, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Matematik Derslerinde Yazarak Öğrenmeye Yönelik Düşünceleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kavramına Yönelik Sahip Oldukları Metaforlar

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.98, (Özet Bildiri)

Fonksiyon kavramı öğretiminde karşılaşılan güçlüklerin giderilmesine yönelik bir çalışma

4. International Computer and Instructional Technology Symposium (ICITS 2010), 24 - 26 Ekim 2010, ss.811-815, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Açı İle İlgili Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma

9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

Predicting The Perceptions Of Problem-Solving Skills Of Students In Different Departments Of The University From Their Mathematical Success

International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2010), Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.474-479, (Tam Metin Bildiri)

Yazma Uygulamaları İle Destekli Matematik Derslerinin İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.866-870, (Tam Metin Bildiri)

Farklı Öğrenme Ortamlarında Kullanılan Öğrenme Nesnelerine Yönelik Öğrenci Değerlendirmeleri

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.936-940, (Tam Metin Bildiri)

Farklı Manipülatiflere Yönelik Matematik Öğretmen Adaylarının Tercihleri

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.704-709, (Tam Metin Bildiri)

Aritmetikten Cebire: Örüntü Genelleştirme

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.246, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretiminde Yazmanın Kullanılmasına Yönelik Bir Çalışma

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi 28–30 Eylül 2005 DENİZLİ, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.386-392, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

56

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

36

Proje

7

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları