SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tendency Content Analysis of Research in the Field of Numbers in Turkey
Turkish Journal of Mathematics Education
, cilt.3, sa.2, ss.25-38, 2022 (Hakemli Dergi)
El Yazisi Yazma Becerisi ile Akademik Basari Arasindaki Iliskinin Incelenmesi
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.33, ss.25-40, 2020 (Hakemli Dergi)
Investigation of Students’ Cognitive Learning in Mathematics Lessons Supported with Writing Activities
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.11, sa.2, ss.528-583, 2020 (Scopus)


Lise 4. Sınıf Öğrencilerinin Geometri Konularındaki Cebirsel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.199-227, 2018 (Hakemli Dergi)


Relationship between Math Teachers’ Instructional Styles and Their Educational Philosophical Backgrounds
Journal of Education and Training Studies
, cilt.6, sa.10, ss.54-68, 2018 (Hakemli Dergi)
The Examination of Teacher Candidates Level of Proficiency in Technopedagogical Education
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.7, sa.2, ss.393-416, 2016 (Hakemli Dergi)
Dinamik Matematik Yazılımları ile Desteklenmiş Öğrenme Ortamında Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.611-633, 2015 (Hakemli Dergi)
Predicting University Students’ Perceptions of Problem Solving Skills from Their Mathematical Success
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.1, sa.1, ss.20-28, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kavramına Yönelik Metafor Algıları
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.2, sa.2, ss.140-159, 2011 (Hakemli Dergi)
Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.237-259, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Matematik Ders Kitaplarındaki Dinamik Matematik Yazılımı Kullanılan Etkinliklerde Verilen Yönergelerin İncelenmesi
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
Sayı Duyusu Konusunda Yapılan Çalışmalarının Tematik İçerik Analizi
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
Öğretmenlerin Sosyobilimsel Konulardaki Kavram Karikatürleri ile Argümantasyon Temelli Yürüttükleri Diyalojik Tartışmaların Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC), Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.126, (Özet Bildiri)
Investigation of Middle School 6th Grade Students’ Argumentation Skills about Angles
27th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2800-2803, (Özet Bildiri)
Lise 4. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavramlarda Cebirsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.80-81, (Özet Bildiri)
Dinamik Matematik Yazılımı Destekli Öğrenme Ortamında Ortaokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Analitik ve Bütüncül Düşünme Stillerinin Solo Modeli ile İncelenmesi
2. Türk Bilgisayar Ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayılarla İlgili Alan Eğitimi Bilgilerinin İncelenmesi
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine Karşı Tutumları ve Materyal Geliştirme Sürecinde Karşılaştıkları Zorluklar
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.141, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Matematik Derslerinde Yazarak Öğrenmeye Yönelik Düşünceleri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına, Öğretimine Ve Öğrenimine Yönelik İnançlarına Etkisi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kavramına Yönelik Sahip Oldukları Metaforlar
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.98, (Özet Bildiri)
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Açı İle İlgili Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
Predicting The Perceptions Of Problem-Solving Skills Of Students In Different Departments Of The University From Their Mathematical Success
International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2010), Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.474-479, (Tam Metin Bildiri)
Aritmetikten Cebire: Örüntü Genelleştirme
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.246, (Özet Bildiri)