SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tendency Content Analysis of Research in the Field of Numbers in Turkey
Turkish Journal of Mathematics Education
, cilt.3, sa.2, ss.25-38, 2022 (Hakemli Dergi)
El Yazisi Yazma Becerisi ile Akademik Basari Arasindaki Iliskinin Incelenmesi
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.33, ss.25-40, 2020 (Hakemli Dergi)
Investigation of Students’ Cognitive Learning in Mathematics Lessons Supported with Writing Activities
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.11, sa.2, ss.528-583, 2020 (Scopus)
Lise 4. Sınıf Öğrencilerinin Geometri Konularındaki Cebirsel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.199-227, 2018 (Hakemli Dergi)
Relationship between Math Teachers’ Instructional Styles and Their Educational Philosophical Backgrounds
Journal of Education and Training Studies
, cilt.6, sa.10, ss.54-68, 2018 (Hakemli Dergi)
The Examination of Teacher Candidates Level of Proficiency in Technopedagogical Education
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.7, sa.2, ss.393-416, 2016 (Hakemli Dergi)
Dinamik Matematik Yazılımları ile Desteklenmiş Öğrenme Ortamında Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.611-633, 2015 (Hakemli Dergi)
Predicting University Students’ Perceptions of Problem Solving Skills from Their Mathematical Success
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.1, sa.1, ss.20-28, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kavramına Yönelik Metafor Algıları
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.2, sa.2, ss.140-159, 2011 (Hakemli Dergi)
Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.237-259, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Matematik Ders Kitaplarındaki Dinamik Matematik Yazılımı Kullanılan Etkinliklerde Verilen Yönergelerin İncelenmesi
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022
Sayı Duyusu Konusunda Yapılan Çalışmalarının Tematik İçerik Analizi
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021
Öğretmenlerin Sosyobilimsel Konulardaki Kavram Karikatürleri ile Argümantasyon Temelli Yürüttükleri Diyalojik Tartışmaların Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC), Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.126
Investigation of Middle School 6th Grade Students’ Argumentation Skills about Angles
27th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2800-2803
Lise 4. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavramlarda Cebirsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.80-81
Dinamik Matematik Yazılımı Destekli Öğrenme Ortamında Ortaokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Analitik ve Bütüncül Düşünme Stillerinin Solo Modeli ile İncelenmesi
2. Türk Bilgisayar Ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sayılarla İlgili Alan Eğitimi Bilgilerinin İncelenmesi
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine Karşı Tutumları ve Materyal Geliştirme Sürecinde Karşılaştıkları Zorluklar
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.141
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Matematik Derslerinde Yazarak Öğrenmeye Yönelik Düşünceleri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına, Öğretimine Ve Öğrenimine Yönelik İnançlarına Etkisi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kavramına Yönelik Sahip Oldukları Metaforlar
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.98
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Açı İle İlgili Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Predicting The Perceptions Of Problem-Solving Skills Of Students In Different Departments Of The University From Their Mathematical Success
International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2010), Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.474-479
Aritmetikten Cebire: Örüntü Genelleştirme
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.246