-
2024 - Devam Ediyor İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Çaya Yönelik Bilgi ve Farkındalıklarının Geliştirilmesi Bir Çay Hikayesi Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
AYTAR A. (Yürütücü), DEMİREL İ. N., YARAR KAPTAN S., İSLAMOĞLU H., FURTUN S., BAHADIR F.
-
2023 - 2023 Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitiminde Etkinlik Temelli Sanat Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi
Demirel İ. N. (Yürütücü), Yarar Kaptan S., Baki Pala Ç., İslamoğlu H., Bakır Yalçın E.
-
2020 - 2020 AFET EĞİTİMİNDE YENİLİKÇİ BİR YAKLAŞIM: DİSİPLİNLER ARASI AFET EĞİTİMİ (DAFET)
-
2018 - 2020 Sınıf Eğitimi Öğretmen Adayları Hoşgörü Değeri İle İlgili Materyal Tasarlıyor
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
YARAR KAPTAN S. (Yürütücü), DEMİREL İ. N., AYTAR A., BELDAĞ A., BULUÇ B.
-
2018 - 2019 Fen-Sosyal-Matematik Entegrasyonuyla Disiplinlerarası Tematik Öğretim Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi
Tekbıyık A. (Yürütücü), Birinci Konur K., Yarar Kaptan S., Beldağ A., Deniz Ü., Yüksel T., et al.
-
2018 - 2018 İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HOŞGÖRÜ DEĞERİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
-
2017 - 2017 Yaratıcı Drama ile Sınıf Öğretmenlerine Değerler Eğitimi Uygulamaları
-
2015 - 2017 "Kuvvet ve Hareket" ünitesine yönelik ipucu destekli problem çözme aracı hakkında öğretmenlerin düşüncelerinin belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ERYILMAZ TOKSOY S. (Yürütücü), ERENLER S., AYTAR A., YARAR KAPTAN S.
-
2014 - 2014 Gems Tabanlı Yenilikçi Öğretim Uygulamaları
-
2010 - 2010 Gizemli Dünyanın Eğlenceli Keşfi Yaz Bilim Kampı-II
TÜBİTAK Projesi
Yarar Kaptan S., Birinci Konur K., Baran Bulut D., Camadan F., Tekbıyık A. (Yürütücü), Aytar A., et al.
-
2022 - 2024 Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Sınıf Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçları Hakkında Görüşleri (Proje No: 1919B012112561)
Diğer , Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
-
2017 - 2018 İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Hoşgörü Değerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi (Proje No: 1919B011603268)
Diğer , Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye