Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

İlkokul Dördüncü Sınıf Ders Kitaplarında Yer Alan Değerlendirme Çalışmalarının Soru Türleri Bağlamında İncelenmesi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.42-51, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Değer Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Test Tekniği İle Belirlenmesi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.190-191, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Web 2.0 Araçları Kullanımı Hakkındaki Görüşleri

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.241-242, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının DeğerTercih Sıralamaları

8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.315-316, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Değer mi hiç? Değer:Biraz Tavsiye Biraz Farkındalık

II. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözünden “Akıllı İşaretler”

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya Okuryazarlığı Hakkındaki Görüşleri

Güneysu Sempozyumu II, Rize, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Temel Eğitimde Değer Eğitimi Uygulamaları

Güneysu Sempozyumu–II, Rize, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Hakkındaki Düşüncelerinin Belirlenmesi

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.25-26, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilim Algıları

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.66, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeni Adaylarının “Medya” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1258-1259, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017 İlkokul Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.413-414, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokulda Öğrenim Gören Öğrencilerin Velilerinin Çocuk Dergileri Hakkındaki Düşüncelerinin İncelenmesi

1. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

1.SINIF HAYAT BİLGİSİ DERSİ DENGELİ BESLENİYORUM KONUSUNUN ALTI ŞAPKALI DÜŞÜNME TEKNİĞİ İLE İŞLENMESİ

1. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul 4. sınıf öğrencilerine yönelik hoşgörü tutum ölçeğinin geliştirilmesi

IX Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

SINIF EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HOŞGÖRÜ DEĞERİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI-I DERSİ

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Arabalar Filminin İçerdiği Değerler Açısından İncelenmesi

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumunu (USBES6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.425-426, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İLKÖĞRETİM II. KADEME ÖĞRENCİLERİNİN ESTETİK DEĞER ALGILARI

VI. INTERNATIONAL CONGRESS ON RESEARCH IN EDUCATION, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.146, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLER ARASI EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

VI. INTERNATIONAL CONGRESS ON RESEARCH IN EDUCATION, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.162, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin Hoşgörü Değerine İlişkin Görüşleri ve Metafor Algıları

II. Ulusal Değerler Eğitimi Kongresi, Kırıkkale, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin Değer Eğitimi İle İlgili Görüşleri

II. Ulusal Değerler Eğitimi Kongresi, Kırıkkale, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Nesnesi Kullanımına İlişkin Görüşleri: Sosyal Bilgiler Dersi Örneği

I. International Dynamıc, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Bayburt, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Etkili İletişim Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Çalışma Yapraklarının İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanılması

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Nesnelerine Yönelik Düşünceleri: Sosyal Bilgiler Dersi Örneği

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1317-1328, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Yöneticiliğinde Cinsiyet Dengesizliği: Kadınlar Yöneticiliği İstemiyorlar Mı Yoksa Engelleniyorlar Mı?

Uluslararası Multidisipliner Kadın Sorunları Kongresi, İzmir, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2009, cilt.3, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Ölçme Değerlendirme Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Tercihleri ve Sebepleri

I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersinde FTT Yaklaşımını Uygulamada Karşılaştığı Sorunlar

8.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.174, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar

Beyin Temelli Öğrenme

Etkinlik Örnekleriyle Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Eğitim Modelleri ve Yaklaşımları, Tekin Çelikkaya, Editör, NOBEL YAYIN DAĞITIM, Ankara, ss.270-308, 2021

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Materyal Kullanımı ve Örnek Uygulamalar

Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler Öğretimi, GÜNDÜZ, MEVLÜT; AKTEPE VEDAT, KURTDEDE FİDAN NURAY; YALÇINKAYA ELVAN, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.165-194, 2021

KAVRAM KARİKATÜRLERİ

KURAMDAN UYGULAMAYA SOSYAL BİLGİLERDE KAVRAM ÖĞRETİMİ, DOÇ.DR.TEKİN ÇELİKKAYA,PROF.DR.YAVUZ AKBAŞ, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.411-438, 2020

Karakter Gelişimi ve Eğitiminde Okul ve Çevrenin Rolü

Karakter ve Değerler Eğitimi, Halil Ekşi,Ahmet Katılmış, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.199-214, 2020

İLKOKUL ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA DEĞERLER

HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE UYGULAMALI DEĞER ÖĞRETİMİ, Yarar Kaptan S. , Editör, Eğiten Kitap Yayınevi, Ankara, ss.21-23, 2019

Karakter ve Değer Eğitiminde Yaklaşımlar, Yöntemler ve Teknikler

Karakter ve Değer EğitimiFarklı Bakışlar -Örnek Etkinlikler, GENÇ,SALİH ZEKİ BELDAĞ,ADEM, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.145-169, 2019

DEĞERLER EĞİTİMİNE GENEL BİR BAKIŞ

HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE UYGULAMALI DEĞER ÖĞRETİMİ, YARAR KAPTAN, SEHER, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-20, 2019

Hayat Bilgisi Öğretiminde Plan

Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Bayram Tay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.435-562, 2017
Metrikler

Yayın

70

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

76

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

64

Proje

11

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları