Eğitim Bilgileri
2014 - 2022
2014 - 2022Doktora
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2009 - 2012
2009 - 2012Yüksek Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
YENİ ÜRÜN BAŞARI FAKTÖRLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME: TEKNOKENTLERE BAĞLI FİRMALAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2013
2013Yüksek Lisans
PAZARLAMADA YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME VE ÇAY SEKTÖRÜ ÜZERİNE TÜKETİCİYE YÖNELİK BİR UYGULAMA
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2021
2021Eğiticilerin Eğitimi
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Araştırma Alanları
Pazarlama
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Verdiği Dersler
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
20251. From Entrepreneurship to Sustainable Futures: Investigating the Nexus Between New Business Density, Economic Growth, and Carbon Emissions
ÇAKIROĞLU K. I., YILDIRIM K., HACIİMAMOĞLU T., ERKAN C.
SUSTAINABILITY
, cilt.17, sa.12, 2025 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
20231. Covid-19 Pandemisi Sürecinde Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarındaki Değişimlerin İncelenmesi
Erkan C., Erkuş U., Öztürk A.
FISCAOECONOMIA
, cilt.7, sa.2, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20232. TEKNOKENTLERE BAĞLI FİRMALAR ÖZELİNDE YENİ ÜRÜN BAŞARI FAKTÖRLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Erkan C., Ayyıldız H.
3. SEKTÖR SOSYAL EKONIMİ DERGİSİ , cilt.58, sa.1, ss.352-372, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20223. The Effect of Privacy Perception on Social Media on Attitude Towards Social Media Usage
Öztürk A., Erkan C., Erkuş U.
Journal of Yasar University
, cilt.17, sa.65, ss.79-94, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Reklam Giderleri ve Finansal Performans Arasındaki Nedensellik İlişkisi: Banka Örneği
Erkan C., Genç M.
Anadolu 17. International Congress on Social Sciences, Mardin, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2025, ss.357-368, (Tam Metin Bildiri)
2021
20212. TÜRKİYE’DEKİ SOSYAL MEDYA KULLANICILARININ ZORLAYICI POLİTİKALAR SONRASINDAKİ SOSYAL MEDYA KULLANIMINDA ALTERNATİF ARAYIŞLAR VE DEĞİŞİMLER
ÖZTÜRK A., ERKAN C., ERKUŞ U.
MEDITERRANEAN SUMMIT 5th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Mersin, Türkiye, 07 Ağustos 2021, ss.60-75, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Pazarlamada Yeni Ürün Geliştirme: Çay Sektörüne Yönelik Bir Uygulama
Erkan C.
LAMBERT PUBLİSHİNG, London, 2023
2022
20222. Teknokentlere Bağlı Firmalar Özelinde Yeni Ürün Başarı Faktörlerinin Belirlenmesi
Erkan C.
Gazi Kitabevi, Rize, 2022
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ekim 2024
Ekim 20243. Sektör Soyal Ekonomi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Eylül 2017
Eylül 2017