Arş. Gör. Dr. ELANUR YILMAZ NA


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim Bilimleri, Fen Bilimleri Eğitimi, Öğretmen Eğitimi


Yayınlardaki İsimler: Yilmaz Elanur Na, Yilmaz-Na Elanur

Metrikler

Yayın

33

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

89

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2023 - 2024

2023 - 2024

Post Doktora

Lakehead University, Faculty of Education, Graduate Program, Kanada

2014 - 2021

2014 - 2021

Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

2011 - 2014

2011 - 2014

Yüksek Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, Türkiye

2004 - 2009

2004 - 2009

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Yüksek Lisans

School-based disaster education through curricular and extra-curricular activities: A comparative case study

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Yeni Türk Edebiyatı Anabilim Dalı

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim Bilimleri

Fen Bilimleri Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2011 - 2021

2011 - 2021

Araştırma Görevlisi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Environmental Education Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

Instructional Strategies and Methods

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

A Modified Grounded Theory Systematic Review of Conceptualizing Child-Centered Education Toward a More Climate-Resilient Future

YILMAZ NA E.

AERA, PHILADELPHIA, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

2021

2021

"I wasn't aware, until I was aware": Reflective practices for teacher empowerment.

Yilmaz E., Sönmez E.

NARST 2021, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

Science Teachers’ Reflections with the Use of Criticial İncidents

YILMAZ E., AKAR H.

International Eurasion Educational Research, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2017

2017

What Difference Do Extra-Curricular Activities Make in EarthquakePreparedness Education? A Comparative Case Study of Two Schools

YILMAZ E., YILDIRIM A.

5th International Curriculum and Instruction Congress, Marmaris, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Faculty Visions of Internationalization in Higher Education and Realities

AKAR H., YILMAZ E., GÜLMEZ DAĞ G.

AERA-2017, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

Perceptions of students graduates and instructors on a graduate program

YILDIRIM TAŞTI Ö. F., YILMAZ E., ENGİN DEMİR C., AKSU M.

4th International Conference on Curriculum and Instruction, ICCI-EPOK 2016, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

School Based Disaster Education through Curricular and Extra Curricular Activities A Comparative Case Study

YILMAZ E.

ESER Summer School I Doctoral studies in environmental and sustainability education: contextualizing the process, 2 - 05 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

The Relationship between Pre Service Teachers Epistemological Beliefs and Their Views on Critical Pedagogy

YILMAZ E., AKSU M.

XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAERTeaching and Training Today for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

Evaluating of Human Resource Development Education Graduate Program The METU Case

AKSU M., ENGİN DEMİR C., YILMAZ E., YILDIRIM Ö. F.

London International Conference on Education, 9 - 11 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Evaluation of 6th grade mathematics curriculum

YILMAZ E., AY Y.

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Designing of a geometry and spatial sense curriculum

AY Y., YILMAZ E.

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction Adana, 22 Ekim 2015 - 24 Ocak 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

Disaster risk reduction in the primary and elementary curricula in Turkey

YILMAZ E.

European conference on Educational Research, 8 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

The objectives of disaster education from teachers perspectives

ERDUR BAKER Ö., YILMAZ E., KASAPOĞLU K.

European Conference on Educational Research, 9 Eylül - 13 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

Mapping the Current State of Knowledge in Disaster Education within Turkish National Curricula Through the Lens of Ecosystem Approach

Yılmaz Na E., Erdur Baker Ö., Teksöz G.

Disaster and Climate Risk Education: Insights from Knowledge to Action, A. Yildiz,R. Shaw, Editör, Springer Nature, Zug, ss.65-95, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Kum Saati Tersine Dönüyor: Sürdürülebilir Bir Geleceğe Doğru İklim Değişikliği Eğitimi Uygulamalarına Yönelik Eleştirel Bir Bakış ve Çözüm Önerileri

YILMAZ NA E.

İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ ve SAĞLIK Çevre Adaleti ve Gıda Güvencesi, Prof. Dr. Emine ÖZMETE; Prof. Dr. Alev KESER; Doç. Dr. Melahat DEMİRBİLEK; Öğr. Gör. İrem ŞENGÜN, Editör, Ankara Nobel, Ankara, ss.223-238, 2023

2021

2021

Etkili Fen Öğretimi için Yansıtıcı Düşünme: Öğretmen Mesleki Gelişimi, Amaçlar ve Süreçler

Yılmaz E.

21. Yüzyıl Becerileri için Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme, esra kabataş memiş, Editör, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Ankara, ss.177-190, 2021

2019

2019

Okul Tabanlı Afet Eğitimi Etkinlik Kitabı

YILMAZ E.

Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü, 2019

Ödüller

Haziran 2022

Haziran 2022

Metu Dissertation Award

Middle East Technical University



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

11 Nisan 2024 - 14 Kasım 2024

11 Nisan 2024 - 14 Kasım 2024

2024 AERA ANNUAL MEETINGSürdürülebilir Kalkınma

Davetli Konuşmacı

Pennsylvania-Amerika Birleşik Devletleri

Burslar

2023 - 2024

2023 - 2024

2219-Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı

TÜBİTAK

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1