Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı’ndaki 5, 6, 7 ve 8. Sınıf Konuşma ve Yazma Kazanımlarının Ölçülebilirliğinin İncelenmesi

XI. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.27, (Tam Metin Bildiri)

Dilin Temel İşlevi ve Türkçenin Yapısı Açısından 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Dil Bilgisi Kazanımlarının Aşamalılığı

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1410-1412, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Metinden Hareketle Dil Bilgisi Etkinliği Hazırlama Becerileri Üzerine Bir İnceleme

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.53, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Dil Bilgisi Öğretiminde Yaşadıkları Sorunlara Bakış Açılarının ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi

3. International Symposium on Language Education and Teaching, Rome, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.5-6, (Özet Bildiri)

Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Tema Değerlendirme Sorularının Psikometrik Açıdan İncelenmesi

3. International Symposium on Language Education and Teaching, Rome, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.63, (Özet Bildiri)

Dil Bilgisi Öğretiminde Zarf Tamlayıcısı Kavramı ve Öğretimi Üzerine Bir İnceleme

9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Burdur, Türkiye, 06 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin Türkçede fiil çatısı ile ilgili kavram yanılgıları

I. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

Şiirsel Söylem Açısından İbrahim Hakkı Dîvanı

Bütün Yönleriyle Erzurumlu İbrahim Hakkı Hazretleri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2012, (Tam Metin Bildiri)

Efficient Teacher Behaviors According to the Discourse of Preservice Teachers

4th World Conference on Educational Sciences, Barselona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar

8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ METİNLERDE ORTAÇ YAN TÜMCELERİNİN YAPISI VE BAŞ ÖGELERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

SOSYAL BİLİMLERDE AKTÜEL ARAŞTIRMALAR: ETKİLER-SONUÇLAR (2), YUSUF ARSLAN, Editör, KALAN YAYINLARI, Ankara, ss.350-371, 2023

Beşinci ve Altıncı Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Dil Bilgisi Etkinliklerinin Yeri ve Metinle İlişkisine Eleştirel Bir Bakış

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE YAKLAŞIM VE YÖNTEMLER ÜZERİNE ARAŞTIRMALAR, Doç. Dr. Esin Yağmur Şahin, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.217-242, 2021

7 ve 8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ DİL BİLGİSİ ETKİNLİKLERİNİN SIRASI VE METİNLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

Doç. Dr. İlknur Mangır Karagöz Anı Kitabı, Dr. Öğr. Üyesi Mediha Mangır,Prof. Dr. Serkan Şen, Editör, Kesit Yayınları, Ankara, ss.301-330, 2020

5, 6, 7 ve 8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Ortak Tema Metinlerine Ait Açık Uçlu Soruların Puanlama Tutarlılığının İncelenmesi

Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar 11, Gülsün Leyla Uzun,B. Ümit Bozkurt,Elif Arıca Akkök,Özlem Dağ Tarcan, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.405-422, 2020

2018 Türkçe Dersi Öğretim Programında Yer Alan Konuşma ve Yazma Kazanımlarının Ölçülebilirliğinin İncelenmesi

Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar 11, Gülsün Leyla Uzun,B. Ümit Bozkurt,Elif Arıca Akkök,Özlem Dağ Tarcan, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.391-404, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

34

Atıf (TrDizin)

40

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

55

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları