Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Crisis Management of School Principals in Turkey During The Covid 19 Pandemic

6th International Conference On Covid-19 Studies, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 17 Ocak 2022, ss.90, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Tercih Ettikleri Öğretim Yöntem ve Tekniklerin İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.341-347, (Tam Metin Bildiri)

Üniversite Öğrenci Topluluklarının Faaliyetlerinin Değerler Eğitimi Açısından Değerlendirilmesi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.113, (Özet Bildiri)

Okul Müdürleri ve Öğretmenlerin Okul Öncesi Öğretmeni Hakkındaki Metaforik Algılamaları

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.298, (Özet Bildiri)

Üniversite Öğrencilerine Yapılan Pair Point Ders Sunumlarının Öğretim Elamanı ve Öğrenci Algılamalarına Göre Kazanım Düzeyleri

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, cilt.2016, ss.460, (Özet Bildiri)

İlköğretim Müfettişlerinin Öğretmenler Hakkındaki Algılamalarının İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Eğitimle İlgili Temel Kavramlar Hakkındaki Anlayışları

International Conference on Education Leadership in the Light of Science, Siirt, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2014, cilt.1, sa.1, ss.89-90, (Özet Bildiri)

Öğretim Elemanı Bakış Açısıyla İdeal Bir Öğretim Elemanının Özellikleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmen Adaylarının Eğitimle İlgili Bazı Kavramları Anlama Seviyeleri

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

Evaluating of the reasons for absenteeism in terms of different variables according to their own perceptions of pre-service teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2577-2582, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Kadın Akademisyenlerin Sorunları: Karadeniz Teknik Üniversitesi, Marmara Üniversitesi ve İnönü Üniversitesi Örneği

Uluslararası Multidisipliner Kadın Kongresi, İzmir, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2009, ss.56-68, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Öğrenme ve Öğretim İlkeleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Küçük, Mehmet. Yangın, Selami, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.13-34, 2018

Eğitimin Hukuki Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, AKDENİZ, ALİ RIZA KÜÇÜK, MEHMET, Editör, Nobel Akademik Yayınevi, Ankara, ss.84-101, 2018

Temel istatistik Kavramları ve Uygulamaları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Küçük M.,Geçit Y, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.53-85, 2012
Metrikler

Yayın

23

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

1

Tez Danışmanlığı

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları