Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
4
2. Turkish primary school principals’ transformative leadership styles perceived by teachers
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.1, sa.2, ss.90-101, 2012 (Hakemli Dergi)
3. "Öğretmen Adaylarının Drama Öz Yeterliği ve Coğrafya, Tarih ve Vatandaşlık Bilgileri Konularında Drama Kullanımı
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.7, sa.3, ss.1004-1016, 2012 (Hakemli Dergi)
4. Sınıf öğretmenliği bölümü mezunu aday öğretmenlerin kendi algılamalarına göre sınıf yönetimi alanındaki yeterliliklerine dair görüşleri ve öneriler
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.214-236, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
28
2. Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Tercih Ettikleri Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.341-347, (Tam Metin Bildiri)
3. Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Tercih Ettikleri Öğretim Yöntem ve Tekniklerin İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.341-347, (Tam Metin Bildiri)
6. Özel Okul Müdürlerinde Aranan Liderlik Özellikleri ile Uluslararası Eğitim Kurumları Yöneticilerinde Aranan Özellikler Bakımından Karşılaştırılması
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.297, (Özet Bildiri)
8. İlköğretim Müfettişlerinin Öğretmenler Hakkındaki Algılamalarının İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
11. İlköğretim Birinci Kademe Matematik Dersinde Materyal Kullanımının Öğrencilerin Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisinin Sınıf Paydaşlarınca Değerlendirilmesi Üzerine Bir Nitel Çalışma
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 22 - 25 Mayıs 2012, ss.138-140, (Özet Bildiri)
12. İlköğretim birinci kademe matematik dersinde materyal kullanımının öğrencilerin öğrenmeleri üzerindeki etkilerinin sınıf paydaşlarınca değerlendirilmesi üzerine bir nitel çalışma
11. ulusal sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu(USOS), Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.138-140, (Özet Bildiri)
16. Üniversite Öğrencileri Üzerindeki Arkadaş Baskıları, Boyutları ve Etkileşim Düzeyleri
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
17. Birleştirilmiş Sınıflarda Görev Yapan Öğretmenlerin Matematik Dersinde Dramayı Kullanmalarına Yönelik Düzenlenen Bir Workshop Çalışması
Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2011, ss.75-81, (Tam Metin Bildiri)
18. İlköğretim Okulu Müdürlerinin Liderlik Sitillerinin Branş Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi: Rize Örneklemi
6. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
19. Okullardaki Kütüphanecilik Faaliyetleri, Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 Kasım 2010, ss.608-619, (Tam Metin Bildiri)
20. Evaluating of the Reasons for Absenteeism in terms of Different Variables According to Their Own Perceptions of Pre-Service Teachers
World Conference on Educational Sciences (WCES) -2010, 4 - 08 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)
22. Kadın Akademisyenlerin Sorunları: Karadeniz Teknik Üniversitesi, Marmara Üniversitesi ve İnönü Üniversitesi Örneği
Uluslararası Multidisipliner Kadın Kongresi, İzmir, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2009, ss.56-68, (Tam Metin Bildiri)
23. İlköğretim Öğrencilerinin Ev Ödevlerini Hazırlamada İnterneti Kullanmaya Yönelik Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
24. Üniversite Öğrencilerinin Öğretim Üyelerini Değerlendirme Çalışması Sonuçlarının Etkililik Düzeyleri
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
25. Eğitim Fakülteleri İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Son Sınıf Öğrencilerinin Öğretmenlik Uygulamaları Alanında Kendi Algılamalarına Göre Yeterlilikleri ve Önerileri
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
26. Eğitim Fakülteleri İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Son Sınıf Öğrencilerinin psikolojik Danışma ve Rehberlik Alanındaki Yeterlilik Durumları ve Önerileri
VII. Ulusal Psikolojik Danışma Ve Rehberlik Kongresi, Malatya, Türkiye, 09 Temmuz 2003, (Özet Bildiri)
27. Eğitim Fakülteleri İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Son Sınıf Öğrencilerinin Sınıf Yönetimi Alanındaki yeterlilik Durumları ve Önerileri
VII. Ulusal Psikolojik Danışma Ve Rehberlik Kongresi, Malatya, Türkiye, 9 - 11 Temmuz 2003, (Özet Bildiri)
28. Kopya Çekme Davranışı ve Fakülte Yönetiminin Almış Olduğu Tedbirler Hakkında Öğrenci Görüşleri
XI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. Öğrenme ve Öğretim İlkeleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Küçük, Mehmet. Yangın, Selami, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.13-34, 2018
2. Eğitimin Hukuki Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, AKDENİZ, ALİ RIZA KÜÇÜK, MEHMET, Editör, Nobel Akademik Yayınevi, Ankara, ss.84-101, 2018