Dr. Öğr. Üyesi NESRİN SOYLU


Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Sınıf Öğretmenliği

Metrikler

Yayın

21

Proje

2

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1998 - 2005

1998 - 2005

Doktora

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Orta Öğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi, Türkiye

1994 - 1997

1994 - 1997

Yüksek Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, -, Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye

1989 - 1993

1989 - 1993

Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Eğitimi Biyoloji Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2005

2005

Doktora

Canlılar ve Doğayla Etkileşimleri Ünitesine Yönelik Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Rehber Materyal Geliştirilmesi ve Öğretim Sürecindeki Etkililiği

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Güneysu Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu, Orta Öğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi

1997

1997

Yüksek Lisans

Trabzon Merkez İlçede Kültüre Alınmış Topraklarla ,Kültüre Alınmamış Toprakların Mikrofungus Florası

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Eğitimi

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

Sınıf Öğretmenliği

Akademik Unvanlar / Görevler

1998 - 2007

1998 - 2007

Öğretim Görevlisi

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Rize Eğitim Fakültesi, İlköğretim

1995 - 1997

1995 - 1997

Araştırma Görevlisi

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Anabilim Dalı Akademik Kurul Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Fen Eğitiminde Bilimsel Okuma ve Yazma Uygulamaları Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

Çevre eğitimi Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul Ders Kitapları İncelemesi Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilimleri laboratuvar Uygulamaları Sürdürülebilir Kalkınma

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

İlkokul 1.-4. Sınıf Tüm Dersler Öğretim Programlarının Sağlıkla İlgili Kazanımlar Yönünden İncelenmesi

Soylu N.

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumuna (USOS 2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.227-235, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

İlkokul Öğretim Programlarında Yer Alan Çevre Eğitiminin UNESCO ve UNEP İlkelerine Göre Değerlendirilmesi: Türkiye-Kanada Örneği

TÜRKMEN N.

Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.38, (Özet Bildiri)

2018

2018

Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme

TÜRKMEN N.

17. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1499-1500, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

The Evaluation of Secondary Biology in terms of STS Approach

TÜRKMEN N.

International Conference on Biological Sciences 2016, Konya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

The Evaluation Of Secondary School Biology Curriculum in terms of STS Approach

TÜRKMEN N.

International Conference on Biological Sciences 2016, Konya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2016, ss.426-430, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

Role Of Academic İnteraction in Higher Education System

Shayegh K., Türkmen A., Türkmen N.

First National Conference of Quality of Higher Education, Tabriz, İran, 24 - 26 Mart 2013, ss.51-58, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2012

2012

Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Sağlık Eğitiminin Gerekliliği

TÜRKMEN N.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.220-225, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

Türkiyedeki biyoloji öğretim programlarının değerlendirilmesi

Türkmen N., Türkmen A.

sustainable development,ethics and educationfor the 2020s:What challenges for Biology?, Dijon, Fransa, 24 - 28 Haziran 2008, ss.7, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2008

2008

Critical Review of Biological Education of in Turkey

TÜRKMEN N.

Bioed 2008 Conference, Dijon, Fransa, 24 - 28 Haziran 2008

2008

2008

Critical Review of Biological Education in Turkey

TÜRKMEN N.

BioEd 2008 Conference, Dijon, Fransa, 24 - 28 Haziran 2008, ss.219-224, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

Çoklu Zeka Kuramı Destekli ve Yapısalcı Kurama Dayalı Fen ve Teknoloji öğretimine Yönelik Bir Uygulama

TÜRKMEN N.

7.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.330-336, (Tam Metin Bildiri)

2000

2000

İlköğretim I. Kademe Öğrencilerinin Sağlıklı Yaşama İlişkin Tutum ve İlgileri

TÜRKMEN N.

IV.Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.97-101, (Tam Metin Bildiri)

1999

1999

İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersindeki Fen Deneyleri Uygulamalarının Değerlendirilmesi

TÜRKMEN N.

VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999

1999

1999

İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersindeki Fen Deneyleri Uygulamasının Değerlendirilmesi

TÜRKMEN N.

VIII.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, ss.215-220, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2013

2013

Temel Kavramlar

TÜRKMEN N.

İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi, Ünaldı N.,Zararsız İ., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.15-27, 2013

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Eylül 2024

Eylül 2024

III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi

Bildiri (Özet)



Jüri Üyelikleri

Mart-2019

Mart 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Edroğan Üniversitesi