SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Determining Preservice Science Teachers’ Basic Laboratory Knowledge and Skills
World Conference on New Trends in Science Education, İzmir, Türkiye, ss.154, (Tam Metin Bildiri)
Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Kavram Yanılgılarına Yönelik Gelişimsel Bir Çalışma
VII. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, ss.1148, (Tam Metin Bildiri)
Teachers’ Views on Application Process of Secondary School Chemistry Curriculum
Second World Conference on Learning, Teaching and Administration, İstanbul, Türkiye, ss.62, (Tam Metin Bildiri)
Ortaöğretim 9. Sınıf Kimya Dersi Öğretim Programının Uygulanması ile İlgili Öğretmenlerin Görüşleri ve Uygulanabilirliğinin Değerlendirilmesi
Birinci Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, ss.145, (Tam Metin Bildiri)
Preservice Science Teachers’ Ideas About Some Chemistry Concepts in Everyday Life
Second World Conference on Learning, Teaching and Administration, İstanbul, Türkiye, ss.62, (Tam Metin Bildiri)
Kimya Öğretmen Adaylarının Kavram Öğretimi İle İlgili Bilgi Ve Anlayışlarının İncelenmesi
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, ss.359, (Tam Metin Bildiri)
Dengeye Etki Eden Faktörler Konusunun Öğretiminde Çalışma Yapraklarının Öğrenci Başarısına Etkisi
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, ss.78, (Tam Metin Bildiri)
İlköğretim Tarım Derslerinde Oluşturulan Doğa Atölyelerinin Öğrencilerin Doğaya Ve Bilimsel Olaylara Bakış Açılarına Etkisinin İncelenmesi
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Bolu, Türkiye, ss.300, (Tam Metin Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hava Kirliliğine İlişkin Bazı Kimya Kavramları Hakkındaki Farkındalıklarının İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ETKİNLİKLERİ TASARLAMA VE YÜRÜTME SÜREÇLERİNİN MODERN ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİ KAZANDIRMA YÖNLERİYLE DEĞERLENDİRİLMESİ
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.1-5, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Laboratuar Yeterliliklerinin ve Tutumlarının Değerlendirilmesi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.554, (Tam Metin Bildiri)
İlköğretim Öğrencilerinin Teknolojiye Ve Teknolojinin Hayatlarındaki Yerlerine İlişkin Fikirleri Ve Deneyimleri
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.149, (Tam Metin Bildiri)

Kimya öğretmen adaylarının bilgisayar ve interneti öğretim amaçlı kullanma durumlarının incelenmesi
7. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Periyodik Özellikler ve Kimyasal Bağlanma
KİMYA, KAVRAMLAR&PROBLEMLER, Suat Ünal (Çeviri Editörü), Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.39-66, 2015
PERİYODİK ÖZELLİKLER VE KİMYASAL BAĞLANMA
KİMYA KAVRAMLAR PROBLEMLER, ÜNAL, S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.39-66, 2015
KİMYA ÖĞRETİMİNDE PROJE TABANLI ÖĞRETİM UYGULAMALARI
KİMYA ÖĞRETİMİ"ÖĞRETMEN EĞİTİMCİLERİ, ÖĞRETMENLER VE ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ, AYAS, A., SÖZBİLİR, M, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.141-170, 2015