Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

FEN EĞİTİMİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI

10th International Aegean Congress on Social Sciences & Humanities, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2024, ss.279-294, (Tam Metin Bildiri)

AN ANALYSIS OF THE STUDIES ON THE TEACHING OF FORCE AND MOTION IN TURKEY

INTERNATIONAL AEGEAN CONFERENCES ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES-X, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2024, ss.486-505, (Tam Metin Bildiri)

Reflecting Students’ Understanding Levels On Chemical Kinetics Concepts

9th European Conference on Research in Chemical Education, İstanbul, Türkiye, ss.53, (Tam Metin Bildiri)

Determining Preservice Science Teachers’ Basic Laboratory Knowledge and Skills

World Conference on New Trends in Science Education, İzmir, Türkiye, ss.154, (Tam Metin Bildiri)

Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Kavram Yanılgılarına Yönelik Gelişimsel Bir Çalışma

VII. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, ss.1148, (Tam Metin Bildiri)

Teachers’ Views on Application Process of Secondary School Chemistry Curriculum

Second World Conference on Learning, Teaching and Administration, İstanbul, Türkiye, ss.62, (Tam Metin Bildiri)

Bir Öğretim Teknolojisi Olarak Çalışma Yapraklarının Kimyasal Reaksiyonların Hızı Konusunda Öğrenci Başarısına Etkisi

10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, cilt.1, ss.225, (Tam Metin Bildiri)

How Do Chemistry Student Teachers Explain Real World Around Them?

9th European Conference on Research in Chemical Education, İstanbul, Türkiye, ss.154, (Tam Metin Bildiri)

Preservice Science Teachers’ Ideas About Some Chemistry Concepts in Everyday Life

Second World Conference on Learning, Teaching and Administration, İstanbul, Türkiye, ss.62, (Tam Metin Bildiri)

Kimya Öğretmen Adaylarının Kavram Öğretimi İle İlgili Bilgi Ve Anlayışlarının İncelenmesi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, ss.359, (Tam Metin Bildiri)

Dengeye Etki Eden Faktörler Konusunun Öğretiminde Çalışma Yapraklarının Öğrenci Başarısına Etkisi

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, ss.78, (Tam Metin Bildiri)

Kimyanın Eğlenceli Dünyası

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.-, ss.10, (Özet Bildiri)

Ülkemizde Ters Yüz Sınıf (Flipped Classroom) Yöntemine Göre Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.10, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hava Kirliliğine İlişkin Bazı Kimya Kavramları Hakkındaki Farkındalıklarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğremeni Adaylarının Maddenin Halleri Konusunda Çizdikleri Kavram Haritalarının Değerlendirilmesi

International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1976-1981, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Klasik ve Modern Eğitim Teknolojileri ile İlgili Görüşleri

International Educational Technology Conference (IETC),, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1615, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Laboratuar Yeterliliklerinin ve Tutumlarının Değerlendirilmesi

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.554, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmen Adayları Tarafından Çizilen Maddenin Halleri Konusundaki Kavram Haritalarının Değerlendirilmesi

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1976-1981, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Klasik ve Modern Eğitim Teknolojileri Hakkındaki Görüşleri

International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1615-1620, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim Öğrencilerinin Teknolojiye Ve Teknolojinin Hayatlarındaki Yerlerine İlişkin Fikirleri Ve Deneyimleri

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.149, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Farklı Yaş Gruplarındaki Öğrencilerin Çevreye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.127, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Farklı Yaş Grubundaki Öğrencilerin Çevreye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2009, (Özet Bildiri)

Kimya öğretmen adaylarının bilgisayar ve interneti öğretim amaçlı kullanma durumlarının incelenmesi

7. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Periyodik Özellikler ve Kimyasal Bağlanma

KİMYA, KAVRAMLAR&PROBLEMLER, Suat Ünal (Çeviri Editörü), Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.39-66, 2015

PERİYODİK ÖZELLİKLER VE KİMYASAL BAĞLANMA

KİMYA KAVRAMLAR PROBLEMLER, ÜNAL, S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.39-66, 2015

KİMYA ÖĞRETİMİNDE PROJE TABANLI ÖĞRETİM UYGULAMALARI

KİMYA ÖĞRETİMİ"ÖĞRETMEN EĞİTİMCİLERİ, ÖĞRETMENLER VE ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ, AYAS, A., SÖZBİLİR, M, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.141-170, 2015

Yapılandırmacı Kimya Öğretimi ve 4E Uygulamaları

Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Prof.Dr.Alipaşa AYAS, Prof.Dr.Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.279-300, 2015 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

43

Atıf (WoS)

26

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

10

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları