Eğitim Bilgileri
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoktora
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye
2013 - 2017
2013 - 2017Yüksek Lisans
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Fen Bilimleri Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
20241. The development of pre-service teachers’ argumentation self-efficacy through argumentation-based chemistry instruction
Cetin P. S., Eymur G., ERENLER S.
Chemistry Education Research and Practice
, cilt.25, sa.3, ss.895-907, 2024 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2019
20191. Utilizing argument-driven-inquiry to develop pre-service teachers’ metacognitive awareness and writing skills
Erenler S., Çetin P. S.
International Journal of Research in Education and Science (IJRES) , cilt.5, sa.2, ss.628-638, 2019 (Hakemli Dergi)
2016
20162. The Effect of Stem Education on Pre-Service Science Teachers’ Perception of Interdisciplinary Education
ÇINAR S., PIRASA N., UZUN N., ERENLER S.
Turkish Sience Education , cilt.13, sa.2, ss.118-142, 2016 (Scopus)
2016
20163. Tendencies in Studies Done With Science Teacher Candidates in Turkey
ALTUN E., ÇINAR S., ERENLER S., Demirci S.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.9, sa.45, ss.523-526, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. İklim Değişikliği Bağlamında Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Etkinliklerinin Yaşam Becerilerine Uygunluğunun Değerlendirilmesi
Erenler S., Çetin P. S.
16.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.404, (Özet Bildiri)
2018
20182. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYİNİN BELİRLENMESİ
Akbaş M., ERENLER S., ÇETİN P. S.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2017
20173. Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities.
ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ., ERENLER S.
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
20174. 1990’lı Yıllardan Günümüze Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Yapı Açısından İncelenmesi
BAHAR M., ÖZYURT Y., ERENLER S., AKBAŞ M.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.167, (Özet Bildiri)
2017
20175. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Yeni Bir Yaklaşım: Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma
ERENLER S., ÇETİN P. S.
IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20176. Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Uygulamaları: Fen Laboratuvarı uygulama Örnekleri
ERENLER S., ÇETİN P. S.
9th International Congress on New Trends in Education, (ICONTE, 10 - 12 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20177. Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi
ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
20178. Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
ERYILMAZ TOKSOY S., ERENLER S., REİSOĞLU İ.
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)
2017
20179. Öğretmen Adaylarının Soyobilimsel Konulara İlişkin Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi
ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201610. Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Uygulamlarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Sorgulamaya Ait Görüşlerine Etkisi
ERENLER S., ÇETİN P. S.
VI.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.136, (Özet Bildiri)
2016
201611. Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Sorgulamaya Ait Görüşlerine Etkisi
ERENLER S., ÇETİN P. S.
VI.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201612. ARGÜMAN TEMELLİ SORGULAYICI ARAŞTIRMA UYGULAMALARININ ÜSTBİLİŞSEL BİLİŞ ÖTESİ FARKINDALIK DÜZEYİNE ETKİSİ
ERENLER S., ÇETİN P. S.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201613. Fen Bilgisi Öğretmenlerine Yönelik STEM Hizmet-İçi Eğitim Programı: Pilot Çalışma
ÇINAR S., PIRASA N., UZUN N., ERENLER S., ALTUN E.
ULUSLARARASI BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.886-892, (Tam Metin Bildiri)
2015
201514. Tendencies In Studies Done With Science Teacher Candidates In Turkey
ALTUN E., ERENLER S., ÇINAR S.
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.2, (Tam Metin Bildiri)
2015
201515. An Evaluation of Hands on Physics Activities based on pre-service Science Teachers Views
ERENLER S., ÇINAR S., ALTUN E.
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201516. STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
ÇINAR S., PIRASA N., ERENLER S., ALTUN E., Demirci S., PALİÇ ŞADOĞLU G.
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, cilt.0, sa.0, (Tam Metin Bildiri)
2015
201517. STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
ÇINAR S., PIRASA N., ERENLER S., ALTUN E., DEMİRCİ S., PALİÇ ŞADOĞLU G.
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155, (Özet Bildiri)
2015
201518. STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
ÇINAR S., PIRASA N., ERENLER S., ALTUN E., DEMİRCİ S., PALİÇ ŞADOĞLU G.
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155, (Özet Bildiri)
2015
201519. STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
ÇINAR S., PIRASA N., ERENLER S., ALTUN E., DEMİRCİ S., PALİÇ ŞADOĞLU G.
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, cilt.0, sa.0, (Tam Metin Bildiri)
2015
201520. STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
ÇINAR S., PIRASA N., ERENLER S., ALTUN E., DEMİRCİ S., PALİÇ ŞADOĞLU G.
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155, (Özet Bildiri)
Desteklenen Projeler
2015 - 2017
2015 - 2017"Kuvvet ve Hareket" ünitesine yönelik ipucu destekli problem çözme aracı hakkında öğretmenlerin düşüncelerinin belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ERYILMAZ TOKSOY S. (Yürütücü), ERENLER S., AYTAR A., YARAR KAPTAN S.
2015 - 2017
2015 - 2017