Arş. Gör. SÜMEYYE ERENLER


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Fen Bilimleri Eğitimi

E-posta: sumeyye.erenler@erdogan.edu.tr
İş Telefonu: +90 464 532 8454 Dahili: 2355
Web: https://avesis.erdogan.edu.tr/sumeyye.erenler
Ofis: B-212
Posta Adresi: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 53000 Çayeli- Rize

Metrikler

Yayın

28

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

26

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

238

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (Sobiad)

57

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Doktora

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye

2013 - 2017

2013 - 2017

Yüksek Lisans

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Fen Bilimleri Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

İklim Değişikliği Bağlamında Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Etkinliklerinin Yaşam Becerilerine Uygunluğunun Değerlendirilmesi

Erenler S., Çetin P. S.

16.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.404, (Özet Bildiri)

2018

2018

ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYİNİN BELİRLENMESİ

Akbaş M., ERENLER S., ÇETİN P. S.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities.

ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ., ERENLER S.

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

1990’lı Yıllardan Günümüze Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Yapı Açısından İncelenmesi

BAHAR M., ÖZYURT Y., ERENLER S., AKBAŞ M.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.167, (Özet Bildiri)

2017

2017

Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Uygulamaları: Fen Laboratuvarı uygulama Örnekleri

ERENLER S., ÇETİN P. S.

9th International Congress on New Trends in Education, (ICONTE, 10 - 12 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi

ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities

ERYILMAZ TOKSOY S., ERENLER S., REİSOĞLU İ.

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)

2017

2017

Öğretmen Adaylarının Soyobilimsel Konulara İlişkin Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi

ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.

7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Uygulamlarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Sorgulamaya Ait Görüşlerine Etkisi

ERENLER S., ÇETİN P. S.

VI.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.136, (Özet Bildiri)

2016

2016

ARGÜMAN TEMELLİ SORGULAYICI ARAŞTIRMA UYGULAMALARININ ÜSTBİLİŞSEL BİLİŞ ÖTESİ FARKINDALIK DÜZEYİNE ETKİSİ

ERENLER S., ÇETİN P. S.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Fen Bilgisi Öğretmenlerine Yönelik STEM Hizmet-İçi Eğitim Programı: Pilot Çalışma

ÇINAR S., PIRASA N., UZUN N., ERENLER S., ALTUN E.

ULUSLARARASI BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.886-892, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

Tendencies In Studies Done With Science Teacher Candidates In Turkey

ALTUN E., ERENLER S., ÇINAR S.

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

An Evaluation of Hands on Physics Activities based on pre-service Science Teachers Views

ERENLER S., ÇINAR S., ALTUN E.

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri

ÇINAR S., PIRASA N., ERENLER S., ALTUN E., Demirci S., PALİÇ ŞADOĞLU G.

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, cilt.0, sa.0, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri

ÇINAR S., PIRASA N., ERENLER S., ALTUN E., DEMİRCİ S., PALİÇ ŞADOĞLU G.

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155, (Özet Bildiri)

2015

2015

STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri

ÇINAR S., PIRASA N., ERENLER S., ALTUN E., DEMİRCİ S., PALİÇ ŞADOĞLU G.

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155, (Özet Bildiri)

2015

2015

STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri

ÇINAR S., PIRASA N., ERENLER S., ALTUN E., DEMİRCİ S., PALİÇ ŞADOĞLU G.

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, cilt.0, sa.0, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri

ÇINAR S., PIRASA N., ERENLER S., ALTUN E., DEMİRCİ S., PALİÇ ŞADOĞLU G.

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155, (Özet Bildiri)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 19

h-indeksi (WOS): 2