-
2024 - 2027 Bilim Merkezi Rehberlerinin Mesleki Gelişimlerine Yönelik Yeni Bir Eğitim Modelinin Geliştirilmesi: Planlama, Uygulama ve Değerlendirme (BiMReM)
-
2023 - 2025 Tubitak 3501- 122K731-Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlama Düzeylerinin, Uzamsal Düşünme ve Modelleme Becerilerinin Desteklenmesi için Artırılmış Gerçeklik Destekli Modelleme (ArMo) Uygulamasının ve Eğitim Modülünün Geliştirilmesi
-
2024 - 2024 Lisansüstü Öğrenimlerine Devam Eden Öğretmenler Araştırma Projelerine Danışmanlık Yapıyor-III’
TÜBİTAK Projesi
Aytar A. (Yürütücü), Demirel I. N., Yüksel T., Islamoğlu H., Yılmaz Tüzün Ö., Köseoğlu P., et al.
-
2024 - 2024 Afet Eğitiminde Yenilikçi Bir Yaklaşım: Disiplinlerarası Afet Eğitimi (DAFET-III)
TÜBİTAK Projesi
Kartal A.(Yürütücü), Birinci Konur K., Yüksel T., Tekbıyık A., Şeyihoğlu A., Sezen Vekli G.
-
2023 - 2023 Lisansüstü Öğrenimlerine Devam Eden Öğretmenler Araştırma Projelerine Danışmanlık Yapıyor’
TÜBİTAK Projesi
Aytar A. (Yürütücü), Demirel İ. N., Yüksel T., Baki Pala Ç., İslamoğlu H., Şenel Çoruhlu T., et al.
-
2023 - 2023 Çocuklar Elazığ’da Bilimle Buluşuyor
-
2022 - 2023 Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Destekleme Programı TUBİTAK 4005-122B297-Afet Eğitiminde Yenilikçi Bir Yaklaşım: Disiplinlerarası Afet Eğitimi (DAFET)-II
TÜBİTAK Projesi
Birinci Konur K., Şeyihoğlu A.(Yürütücü), Tekbıyık A., Sezen Vekli G., Yüksel T., Avşar Erümit B.
-
2019 - 2023 KA-203 AB Projesi- Developing an Out-of-School Learning Curriculum for Teacher Education Programs
-
2022 - 2022 Lise Öğrencileri Danışmanları İle Birlikte Araştırma Projesi Yazıyor
TÜBİTAK Projesi
Aytar A. (Yürütücü), Yılmaz Tüzün Ö., Köseoğlu P., Er Nas S., Şenel Çoruhlu T., Ursavaş N., et al.
-
2022 - 2022 Öğretmen Yaratıcı Modeller Tasarlıyor – IV
-
2019 - 2022 Beklentinin İhlali Teorisi Kullanılarak Klinik Danışmanlık Modeline Göre Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Başarısının Değerlendirilmesi İçin Yeni Bir Ölçek Geliştirilmesi
-
2021 - 2021 TÜBİTAK 4004-121B463 Hayatı Modelleyen Öğretmenler: Matematiksel Modelleme Eğitimi-II
TÜBİTAK Projesi
Baran Bulut D. (Yürütücü), Turgut Y. E., Şengil Akar Ş., Aygün B., Avşar Erümit B., Camadan F., et al.
-
2021 - 2021 Sınıf Öğretmeni Adayları için Okul Dışı Ortamlarda Fen Öğretimi
-
2018 - 2019 Fen-Sosyal-Matematik Entegrasyonuyla Disiplinlerarası Tematik Öğretim Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi
Tekbıyık A. (Yürütücü), Birinci Konur K., Yarar Kaptan S., Beldağ A., Deniz Ü., Yüksel T., et al.
-
2017 - 2018 Sensing Science through Modeling Matter
-
2016 - 2017 Haptic-Based Learning Experiences as Cognitive Mediators for Conceptual Understanding and Representational Fluency in Engineering Education
-
2013 - 2016 Quantum LEAP
-
2015 - 2015 SMASH Physics Mobil App
-
2012 - 2014 Modeling in Primary Grades (MPG): Science Learning through Content-rich Inquiry
-
2012 - 2014 Modeling in Primary Grades
-
2011 - 2012 I-STEM Resource Network
-
2022 - Devam Ediyor Sistematik tasarlanmis okul dışı ortamlar (STODO) ve okullar arası işbirliği düzeyinin mercek altına alınması: Öğretmen ve STODO yetkililerinin beklentileri ve önerileri
Ar-Ge Projesi , Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
-
2022 - 2022 STEM Kariyerlerine Yönelim Neden Azaldı?: Ortaokul ve Lise Son Sınıf Öğrencilerinin STEM Kariyer İlgilerinin İncelenmesi
Diğer , Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye