SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Interdisciplinary Teaching: Solving Real-Life Physics Problems through Mathematical Modelling
The Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education
, cilt.27, sa.4, ss.118-140, 2024 (Hakemli Dergi)


Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Kadın Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Yaklaşımına Yönelik Farkındalıklarının Artırılması: Göllerdeki Yüzeysel Atıkların Temizlenmesi Temalı STEM Kampı
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 02 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
STEM Kariyerlerine Yönelim Neden Azaldı?: Ortaokul ve Lise Son Sınıf Öğrencilerinin STEM Kariyer İlgilerinin İncelenmesi
TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
Teacher Educators’ Views About Out-of-School Learning: An International Perspective.
European Science Education Research Association (ESERA), Braga, Portekiz, 01 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Biyoloji Tabanlı Sosyo-Bilimsel Konularla İlgili Görüşlerini Bilimin Doğası Boyutlarıyla Birleştirerek Modellemesi
3. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi UBEK, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
USING MODELING PERSPECTIVE TO SOLVE REAL-LIFE PHYSICS PROBLEMS VIA MATHEMATICAL MODELING
European Science Education Research Association, Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Using Modelling Perspective to Solve Real-Life Physics Problems via Mathematical Modelling
European Science Education Research Association (ESERA), 26 - 30 Ağustos 2019, (Özet Bildiri)
Yeniden Yapılandırılan Öğretmenlik Uygulaması Derslerinin Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesi
XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
YENİDEN YAPILANDIRILAN ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSLERİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARI TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.275, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimini Çeşitli Fen konularına Uygulama Çalışmaları ve Değerlendirme Yöntemleri
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Students’ Models about Quantization and Atomic Spectra Before and After Engaging with Model-Based Inquiry
the National Association for Research in Science Teaching, Atlanta, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Mart 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Monitoring students’ atomic model change via model-based inquiry.
the National Association for Research in Science Teaching, San Antonio, Tx, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Nisan 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Investigating students’ understanding early atomic models via model-based inquiry.
the American Association of Physics Teachers, Sacramento, Ca, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Temmuz 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Undergraduate students’ understandings of concepts foundational to the learning of quantum mechanics (QM) via models-based inquiry.
the Physics Education Research Seminar, West Lafayette, In, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Nisan 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Evaluation of SMASH*: Modern Physics App.
the American Association of Physics Teachers, New Orleans, La, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Ocak 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Undergraduate students’ understandings of concepts foundational to the learning of quantum mechanics.
the biannual international meeting of the European Science Education Research Association, Helsinki, Finlandiya, 4 - 07 Eylül 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Learning difficulties and teaching strategies in quantum mechanics: A synthesize of current literature.
the American Association of Physics Teachers, College Park, Md, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Temmuz 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
What do engineering and physics students know about basic quantum concepts?
the annual Graduate Student Educational Research Symposium, West Lafayette, In, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 15 Mart 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Basic quantum mechanics concepts from the eyes of engineering and physics students.
the American Association of Physics Teachers, Minneapolis, Ma, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Temmuz 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Physics and engineering students’ initial conceptual understanding on basic quantum mechanics concepts
the Physics Education Research Seminar, West Lafayette, In, Amerika Birleşik Devletleri, 18 Nisan 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
The Next Generation Science Standards: To what extent are modern physics concepts included?
the American Association of Physics Teachers, New Orleans, La, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Ocak 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Eight grade Turkish students’ mental models about magnetism and magnetic interactions
the 6th Annual Graduate Student Educational Research Symposium, West Lafayette, In, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 10 Mart 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
FEN VE MÜHENDİSLİK UYGULAMALARI
Fen okuryazarlığı , Salih Ateş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.42-63, 2023
Çevrimiçi Araçlarla Uzaktan STEM Eğitimi
Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri (Güncel Öğretim Programlarıyla Uyumlu, PISA-TIMSS Soru Örnekleriyle İlişkilendirilmiş), Ahmet Tekbiyik,Gültekin Çakmakçı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.283-312, 2021
Ses
Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları: Tespiti ve Giderilmesi, Canan Laçin Şimşek, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.295-328, 2019