SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Vaccination Fear Scale (VFS-6): Adaptation, Cross-Cultural Validation, and Invariance among Genders and Six Different Cultures, Applying Classical Test Theory (CTT) and Item Response Theory (IRT)
EUROPEAN JOURNAL OF INVESTIGATION IN HEALTH PSYCHOLOGY AND EDUCATION
, cilt.14, ss.808-822, 2024 (ESCI)


Examination of Motivation Scales: Is the Purpose Academic Promotion or the Need to Measure Psychological Constructs?
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHO-EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.11, sa.3, ss.774-791, 2022 (Hakemli Dergi)
Comparison of Person-Fit Statistics for Polytomous Items in Different Test Conditions
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.10, sa.4, ss.348-364, 2019 (ESCI)

Eğitim Fakültesi Meslek Bilgisi Derslerinin Sıralama Yargıları Kanunuyla Ölçeklenmesi
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.5, sa.2, ss.79-90, 2014 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM BİRİNCİ VE İKİNCİ KADEME ÖĞRETMEN ADAYLARININKAYNAŞTIRMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.1, sa.3, ss.268-278, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Uyumsuz Madde Puan Örüntülerinin Belirlenmesinde Kullanılan Tekniklerin Sistematik İncelemesi
Uluslararası Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)
Predictors of Gaming Disorder Among University Students
9th International Conference on Social Science, Humanities and Education, Vienna, Avusturya, 1 - 03 Mart 2024, (Yayınlanmadı)
Trauma and Resiliency: Cross-cultural Study
War. Psychothreapy of Trauma, Lviv, Ukrayna, 10 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
Madde Yazımında Yeni Bir Yol: Yapay Zekâ Teknolojisinin Kullanımıyla Otomatik Madde Üretimi
X th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
Lisansüstü Bilimsel Araştırma Günleri Bilimsel Etkinliğinin Değerlendirilmesi
VIIth International EurasianEducational Research Congress, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
TIMSS 2015 Uygulamasında Uyumsuz Madde Yanıt Örüntülerine Sahip Olarak İşaretlenen Türk Öğrencilerinin Bazı Demografik Özellikleri
II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION AND ACCREDITATION CONGRESS, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
Detecting Aberrant Test Scores For Turkish Students In Timss 2015 Via Non-Parametric Person-Fit Statistics
II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION AND ACCREDITATION CONGRESS, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
Araştırma Görevliliğinde Kadro Çeşitliliğinden Tek Tip Kadro Türüne Geçişte Araştırma Görevlilerinin Görüşleri
II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION AND ACCREDITATION CONGRESS, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
PISA 2015 SONUÇLARINA GÖRE FİNLANDİYALI, İSVEÇLİ VE TÜRK ÖĞRENCİLERİN FEN OKURYAZARLIK BECERİLERİNİ AÇIKLAYAN DEĞİŞKENLERİN BELİRLENMESİ
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.111-112, (Özet Bildiri)
Duyguları değerlendirme ölçeğinin Türk kültürüne uyarlanması.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
Öğrencilerinin PISA 2009 Okuma Becerilerini Açıklayan Değişkenlerin CHAID Analizi İle Belirlenmesi
1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)
Bilimsel Araştırma Uygulamalarına Yönelik Bir Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
V. Uluslararası Eğitim Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.58, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmenliği Bölümü 2. ve 3. Sınıf Öğrencilerinin Mizah Tarzlarının ve Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Görsel Tasarım Bakımından İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Görsel Tasarım İlkeleri Bakımından İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmenliği ve Pedagojik Formasyon Programlarına Devam Eden Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz-Yeterlik İnançları ve Metafor Algıları
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

AKADEMİSYENLERİN KADININ ÇALIŞMASINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Kadın Konferansı, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2012, ss.97-112, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Performans Görevi Hazırlama ve Değerlendirme Yeterlilik Düzeylerinin Belirlenmesi
International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime (Yüksek Lisans) ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri
International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Ortaöğretim ve Yükseköğretim Kademelerinde Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları
Sınıf İçi Öğrenmeleri Ölçme ve Değerlendirme, hasan tabak, vildan özdemir, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.380-416, 2023
Jamovi ile Kolay İstatistik (2. Baskı)
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
Nicel Araştırma Yöntemleri
Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Mehmet KÜÇÜK, Serkan SEVİM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.85-123, 2022
EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Fatih Şahin , Beyza Aksu Dünya , Hasan Tabak, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.336-382, 2022
ÖLÇME ARACI GELİŞTİRME, UYARLAMA VE UYGULAMA SÜRECİ
EĞİTİMDE SÜREÇ VE ÜRÜN ODAKLI DEĞERLENDİRME, Bıçak Bayram; Koğar Hakan, Editör, Lisans yayıncılık, İstanbul, ss.71-100, 2019
Madde ve Test İstatistikleri
Eğitimde Süreç ve Ürün Odaklı Değerlendirme, Bayram Bıçak, Hakan Koğğar, Editör, Lisans, İstanbul, ss.221-283, 2019
Ölçme aracı geliştirme, uyarlama ve uygulama süreci
Eğitimde Süreç ve Ürün Odaklı Değerlendirme, Bayram Bıçak, Hakan Koğar, Editör, Lisans Yayınevi, İstanbul, ss.71-99, 2019
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN VE AKADEMİSYENLERİNİN RİZE ŞEHRİNE YÖNELİK ALGILARI VE BEKLENTİLERİ
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Öğrenci ve
Akademisyenleri ile Rize Halkının Karşılıklı
Algı ve Beklentileri, Ali Rıza Saklı, Editör, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.265-337, 2017
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK PERSONELİ VEÖĞRENCİLERİNİN RİZE ŞEHRİNE YÖNELİK BEKLENTİLERİ NİTELBİR ÇALIŞMA
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ VE AKADEMİSYENLERİ İLE RİZE HALKININ KARŞILIKLIALGI VE BEKLENTİLERİ, ALİ RIZA SAKLI, Editör, Recep Tayyip Erdoğan ÜniversitesiDöner Sermaye İşletme Müdürlüğü, Rize, ss.341-363, 2017
Geçerlik
Ölçek Geliştirme Kuram ve Uygulamaları, Tarık TOTAN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.59-72, 2014