Makaleler
4
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
2. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Sorularının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Edirne, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024, ss.9, (Özet Bildiri)
3. Nasıl Bir Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı? Paydaş Bakış Açılarının Karşılaştırmalı Analizi Puan
11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2023, ss.209-210, (Özet Bildiri)
5. Sosyal Bilgiler Dersinin Su Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
7. Tartışmalı Konuların Öğretimi: Sosyal Bilgiler Derslerinde Zorlukları ve Olanakları Ele Almak
8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION, 7 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
13. Günümüz Dünya Sorunlarının Öğretiminde Öyküleştirme ve Yaratıcı Drama Yöntemlerinin Kullanılmasına Yönelik Bir Durum Çalışması
4 Uluslar arası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 23 - 25 Nisan 2015, cilt.76, (Özet Bildiri)
14. Learning current world issues with the storyline and creative drama: A case study.
4th International Symposium on Social Studies Education, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.76-77, (Özet Bildiri)
15. Öğretmen Adaylarının Ders Esnasında Beklenmedik Şekilde Sorulan Tartışmalı ve Hassas Konulardaki Soruları Cevaplama Şekillerinin İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu II, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.45, (Özet Bildiri)
16. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TARİH DERSLERİNDE TARİHİ ROMAN KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
11.ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.306-307, (Tam Metin Bildiri)
17. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TARİH DERSLERİNDE TARİHİ ROMAN KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
11.ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
1. Osama: Kadının "Var Olma" Mücadelesi
Sinema Filmleriyle İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi Kadrajda Hak ve Özgürlükler Var, KABAPINAR YÜCEL, TUNCEL GÜL, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.251-271, 2024
3. Kopma (Detachment) Filminden Yansımalar Işığında Eğitim Sistemine ve Öğretmenliğe Bakış: Bir Öğretmen Bir Okulu Dönüştürebilir Mi?
Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek, Kabapınar, Y.; Kabapınar, F, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.161-182, 2023
4. Avrupa Konseyi: İnsan Hakları, Hukukun Üstünlüğü ve Çoğulcu Demokrasiyi Geliştirmek İçin Eğitim
Dünyada Eğitim Temelli Sivil Toplum Kuruluşları, Kabapınar Yücel, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.127-148, 2022
5. SOSYAL BILGILER ÖĞRETIMINDE GÖÇ VE DRAMA
SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, ŞAN Selda- OĞUZ NAMDAR Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.171-185, 2022
6. İNSANLAR ARASINDAKİ EŞİTSİZLİĞİN KAYNAĞI NEDİR?
SOSYAL ANTROPOLOJİ VE MEDENİYET TARİHİ, TUNCEL Gül, GÜRIŞIK KÖKSAL Bihter, BAKİ PALA Çiğdem, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.175-191, 2021
7. Sınıfta Örnek Olayı Çözümleme Sürecinde Öğrenciye Sorular Sormak: En Kilit Aşama?
Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay, Kabapınar Yücel, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.51-71, 2021
8. Tartışmalı ve Hassas Konuların Sosyal Bilgiler Öğretimi Bağlamında İncelenmesi: Bir Eylem Araştırması
Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler ve Tarih Öğretiminde Eylem Araştırmaları, Kabapınar Yücel, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.494-515, 2021
9. SU OKURYAZARLIĞI
Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar II, Karatekin Kadir, Gençtürk Güven Ebru, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.65-96, 2021
10. Tarihçiliğe ve tarih eğitimine derinlik katan STK: Tarih Vakfı.
Demokrasinin beşinci gücü olarak eğitim temelli sivil toplum kuruluşları, Prof. Dr. Yücel KABAPINAR, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.335-354, 2020
11. TARTIŞMALI KONULAR VE KANIT TEMELLİ ÖĞRENME: Tehlikeli Konular Güvenli Sınırlar
Kimlik Belirleyen Derslerde Kanıt Temelli Öğrenme, Kabapınar Yücel, Editör, Pegem Akademi, İstanbul, ss.187-220, 2019
12. DEMOKRATİK VATANDAŞLIKEĞİTİMİNDE TARTIŞMALI KONULAR
Kuramsal Temeller ve Güncel Tartışmalar Işığında 21. YüzyıldaVatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi, Öztürk Cemil, İbrahimoğlu Zafer, Yıldırım Gülten, Editör, Pegem, İstanbul, ss.283-296, 2019