Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. Türkiye'de Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programlarının Akreditasyon Durumu ve Akreditasyonun Mezun Başarısına Etkisi

13. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Tokat, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

2. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Sorularının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Edirne, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024, ss.9, (Özet Bildiri)

5. Sosyal Bilgiler Dersinin Su Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

7. Tartışmalı Konuların Öğretimi: Sosyal Bilgiler Derslerinde Zorlukları ve Olanakları Ele Almak

8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION, 7 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

8. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarıyla Müzede Drama Eğitimi - Dramayla Müze Eğitim

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.430-432, (Özet Bildiri)

9. Türkiye’deki sosyal bilgiler öğretmenliği lisans programlarının içerik açısından incelenmesi

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHEREDUCATION CONGRESS, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

12. Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Sosyal Bilgiler Öğretmen Eğitimi Programı

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.381-382, (Özet Bildiri)

14. Learning current world issues with the storyline and creative drama: A case study.

4th International Symposium on Social Studies Education, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.76-77, (Özet Bildiri)

16. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TARİH DERSLERİNDE TARİHİ ROMAN KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

11.ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.306-307, (Tam Metin Bildiri)

17. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TARİH DERSLERİNDE TARİHİ ROMAN KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

11.ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

18. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sera Etkisiyle İlgili Yanılgıları

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. Osama: Kadının "Var Olma" Mücadelesi

Sinema Filmleriyle İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi Kadrajda Hak ve Özgürlükler Var, KABAPINAR YÜCEL, TUNCEL GÜL, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.251-271, 2024

2. Kopma (Detachment) Filminden Yansımalar Işığında Eğitim Sistemine ve Öğretmenliğe Bakış: Bir Öğretmen Bir Okulu Dönüştürebilir Mi?

Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek, Yücel Kabapınar,Filiz Kabapınar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.161-182, 2023

3. Kopma (Detachment) Filminden Yansımalar Işığında Eğitim Sistemine ve Öğretmenliğe Bakış: Bir Öğretmen Bir Okulu Dönüştürebilir Mi?

Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek, Kabapınar, Y.; Kabapınar, F, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.161-182, 2023

4. Avrupa Konseyi: İnsan Hakları, Hukukun Üstünlüğü ve Çoğulcu Demokrasiyi Geliştirmek İçin Eğitim

Dünyada Eğitim Temelli Sivil Toplum Kuruluşları, Kabapınar Yücel, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.127-148, 2022

5. SOSYAL BILGILER ÖĞRETIMINDE GÖÇ VE DRAMA

SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, ŞAN Selda- OĞUZ NAMDAR Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.171-185, 2022

6. İNSANLAR ARASINDAKİ EŞİTSİZLİĞİN KAYNAĞI NEDİR?

SOSYAL ANTROPOLOJİ VE MEDENİYET TARİHİ, TUNCEL Gül, GÜRIŞIK KÖKSAL Bihter, BAKİ PALA Çiğdem, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.175-191, 2021

7. Sınıfta Örnek Olayı Çözümleme Sürecinde Öğrenciye Sorular Sormak: En Kilit Aşama?

Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay, Kabapınar Yücel, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.51-71, 2021

8. Tartışmalı ve Hassas Konuların Sosyal Bilgiler Öğretimi Bağlamında İncelenmesi: Bir Eylem Araştırması

Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler ve Tarih Öğretiminde Eylem Araştırmaları, Kabapınar Yücel, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.494-515, 2021

9. SU OKURYAZARLIĞI

Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar II, Karatekin Kadir, Gençtürk Güven Ebru, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.65-96, 2021

10. Tarihçiliğe ve tarih eğitimine derinlik katan STK: Tarih Vakfı.

Demokrasinin beşinci gücü olarak eğitim temelli sivil toplum kuruluşları, Prof. Dr. Yücel KABAPINAR, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.335-354, 2020

11. TARTIŞMALI KONULAR VE KANIT TEMELLİ ÖĞRENME: Tehlikeli Konular Güvenli Sınırlar

Kimlik Belirleyen Derslerde Kanıt Temelli Öğrenme, Kabapınar Yücel, Editör, Pegem Akademi, İstanbul, ss.187-220, 2019

12. DEMOKRATİK VATANDAŞLIKEĞİTİMİNDE TARTIŞMALI KONULAR

Kuramsal Temeller ve Güncel Tartışmalar Işığında 21. YüzyıldaVatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi, Öztürk Cemil, İbrahimoğlu Zafer, Yıldırım Gülten, Editör, Pegem, İstanbul, ss.283-296, 2019
Metrikler

Yayın

34

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

11

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları