Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Sorularının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Edirne, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024, ss.9, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Dersinin Su Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

Türkiye’deki Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programlarının Öğrenme Çıktılarının Analizi: Nasıl Bir Sosyal Bilgiler Öğretmeni İsteniyor?

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.81-82, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Tartışmalı Konuların Öğretimi: Sosyal Bilgiler Derslerinde Zorlukları ve Olanakları Ele Almak

8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION, 7 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarıyla Müzede Drama Eğitimi - Dramayla Müze Eğitim

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.430-432, (Özet Bildiri)

Türkiye’deki sosyal bilgiler öğretmenliği lisans programlarının içerik açısından incelenmesi

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHEREDUCATION CONGRESS, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Sosyal Bilgiler Öğretmen Eğitimi Programı

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.381-382, (Özet Bildiri)

Learning current world issues with the storyline and creative drama: A case study.

4th International Symposium on Social Studies Education, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.76-77, (Özet Bildiri)

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TARİH DERSLERİNDE TARİHİ ROMAN KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

11.ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sera Etkisiyle İlgili Yanılgıları

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Osama: Kadının "Var Olma" Mücadelesi

Sinema Filmleriyle İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi Kadrajda Hak ve Özgürlükler Var, KABAPINAR YÜCEL, TUNCEL GÜL, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.251-271, 2024

Kopma (Detachment) Filminden Yansımalar Işığında Eğitim Sistemine ve Öğretmenliğe Bakış: Bir Öğretmen Bir Okulu Dönüştürebilir Mi?

Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek, Yücel Kabapınar,Filiz Kabapınar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.161-182, 2023

Kopma (Detachment) Filminden Yansımalar Işığında Eğitim Sistemine ve Öğretmenliğe Bakış: Bir Öğretmen Bir Okulu Dönüştürebilir Mi?

Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek, Kabapınar, Y.; Kabapınar, F, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.161-182, 2023

Avrupa Konseyi: İnsan Hakları, Hukukun Üstünlüğü ve Çoğulcu Demokrasiyi Geliştirmek İçin Eğitim

Dünyada Eğitim Temelli Sivil Toplum Kuruluşları, Kabapınar Yücel, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.127-148, 2022

SOSYAL BILGILER ÖĞRETIMINDE GÖÇ VE DRAMA

SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, ŞAN Selda- OĞUZ NAMDAR Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.171-185, 2022

İNSANLAR ARASINDAKİ EŞİTSİZLİĞİN KAYNAĞI NEDİR?

SOSYAL ANTROPOLOJİ VE MEDENİYET TARİHİ, TUNCEL Gül, GÜRIŞIK KÖKSAL Bihter, BAKİ PALA Çiğdem, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.175-191, 2021

Sınıfta Örnek Olayı Çözümleme Sürecinde Öğrenciye Sorular Sormak: En Kilit Aşama?

Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay, Kabapınar Yücel, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.51-71, 2021

Tartışmalı ve Hassas Konuların Sosyal Bilgiler Öğretimi Bağlamında İncelenmesi: Bir Eylem Araştırması

Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler ve Tarih Öğretiminde Eylem Araştırmaları, Kabapınar Yücel, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.494-515, 2021

SU OKURYAZARLIĞI

Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar II, Karatekin Kadir, Gençtürk Güven Ebru, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.65-96, 2021

Tarihçiliğe ve tarih eğitimine derinlik katan STK: Tarih Vakfı.

Demokrasinin beşinci gücü olarak eğitim temelli sivil toplum kuruluşları, Prof. Dr. Yücel KABAPINAR, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.335-354, 2020

TARTIŞMALI KONULAR VE KANIT TEMELLİ ÖĞRENME: Tehlikeli Konular Güvenli Sınırlar

Kimlik Belirleyen Derslerde Kanıt Temelli Öğrenme, Kabapınar Yücel, Editör, Pegem Akademi, İstanbul, ss.187-220, 2019

DEMOKRATİK VATANDAŞLIKEĞİTİMİNDE TARTIŞMALI KONULAR

Kuramsal Temeller ve Güncel Tartışmalar Işığında 21. YüzyıldaVatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi, Öztürk Cemil, İbrahimoğlu Zafer, Yıldırım Gülten, Editör, Pegem, İstanbul, ss.283-296, 2019
Metrikler

Yayın

32

Proje

10

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları