-
2024 - 2025 Özel Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrenciler Mühendislik Tasarım Ürünleri Hazırlıyor
-
2024 - 2024 Çayeli'De Bilim Demleniyor
-
2018 - 2019 Fen-Sosyal-Matematik Entegrasyonuyla Disiplinlerarası Tematik Öğretim Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi
Tekbıyık A. (Yürütücü), Birinci Konur K., Yarar Kaptan S., Beldağ A., Deniz Ü., Yüksel T., et al.
-
2015 - 2017 Fen Bilgisi Öğretmen Adayları STEM İle Buluşuyor
-
2011 - 2017 Ev Okulları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KUĞUOĞLU İ. H. (Yürütücü), ALTUN E., BAĞ H., URSAVAŞ Ö. F., ACUNER H. Y.
-
2016 - 2016 FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİM DİSİPLİNLERARASI BİLİM ANLAYIŞI KAZANIYOR
TÜBİTAK Projesi
Çınar S. (Yürütücü), Pırasa N., Erenler Koçak S., Baş Ş., Altun E., Camadan F., et al.
-
2016 - 2016 STEM Hizmetiçi Eğitim Kursu
-
2014 - 2014 GEMS Tabanlı Yenilikçi Öğretim Uygulamaları (4005)
-
2023 - Devam Ediyor "Cinsiyet Eşitliğine Dayalı Reklamlar Aracılığıyla Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri, Eleştirel Dinleme/izleme Tutumları ve Medya Okuryazarlık Düzeylerinin belirlenmesi
Diğer , Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
-
2022 - Devam Ediyor Öğretmenlerin STEM Öz- Yeterliliklerinin, Öğrenci STEM Beceri ve Kariyer Algıları İlişkisinin Belirlenmesi",
Diğer , Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
-
2022 - Devam Ediyor "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Tarımsal Üretimin Azalmasının Olası Sonuçlarına Yönelik Farkındalıkları ve Çözüm Önerileri
Diğer , Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye