SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2005 2015 Yılları Arasında Argümantasyon Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.141-154, 2016 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Teaching Environments Created by Pre-service Science Teachers
Universal Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.9, ss.2055-2060, 2016 (Scopus)
Tendencies in Studies Done With Science Teacher Candidates in Turkey
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.45, ss.523-526, 2016 (Hakemli Dergi)
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNMEYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.24, ss.66, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğretimi Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Rize İli Örneklemi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.45-70, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvarında Teknoloji Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
12. International Congress of Educaitonal Research, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019
Argümantatif metin giriş yönergelerinin oluşturulan metinlerin kalitesine etkisi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğrenme ortamlarında tartışma uygulamalarının kullanılmasına yönelik görüşleri
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1
Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1
Fen bilgisi öğretmen adaylarının oluşturdukları argümanların doğası
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1
Öğretim Üyelerinin Derslerinde Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Görüşleri
VI. International Congress on Research in Education (ICRE),, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.149
Kavram Karikatürleri Yoluyla Kavram Yanılgılarının Giderilmesi: Hücre Konusu
VI. International Congress on Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.88
Fen Bilgisi öğretmeni Adaylarının Örnek Uygulamalarda Kullandıkları Ölçme Değerlendirme Teknikleri
VI. International Congress on Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.183
Argümantasyon Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 23 Eylül 2016, ss.1
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yazılı Argüman Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesine Yönelik Örnek Bir Çalışma
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, sa.1, ss.1
Tendencies In Studies Done With Science Teacher Candidates In Turkey
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.2
An Evaluation of Hands on Physics Activities based on pre-service Science Teachers Views
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1
Evaluation of Teaching Environments Created By Pre-Service Science Teachers
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1
STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sözlü Argüman Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Yönelik Görüşleri
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.1-12
İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Görsel Tasarım İlkeleri Bakımından İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri, 26 - 28 Nisan 2012
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime (Yüksek Lisans) ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri
International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Fen Öğretiminde Argümantasyon ve Kullanımı
Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar-I, Bağ, H., Say, S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.161-189, 2019