Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvarında Teknoloji Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

12. International Congress of Educaitonal Research, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Argümantatif metin giriş yönergelerinin oluşturulan metinlerin kalitesine etkisi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğrenme ortamlarında tartışma uygulamalarının kullanılmasına yönelik görüşleri

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmen adaylarının bilim-sözde bilime yönelik algıları ve ayırt etmede kullandıkları krtiterlerin tespiti

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Fen bilgisi öğretmen adaylarının oluşturdukları argümanların doğası

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Deney Föyü Hazırlama Yeterliliklerinin İncelenmesi

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.639-648, (Tam Metin Bildiri)

Öğrenme Ortamlarında Argümantatif V-Diyagramlarının Kullanımı: Nükleer Santraller Örneği

2th International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Argümantasyona Dayalı Öğrenme Ortamlarında Rol Oynama Tekniğinin Kullanımı

2th International conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Muhakeme Becerileri İle Akademik Başarıları Arasında Ne Türde Bir İlişki Vardır?

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1846-1849, (Özet Bildiri)

Öğretim Üyelerinin Derslerinde Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Görüşleri

VI. International Congress on Research in Education (ICRE),, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.149, (Özet Bildiri)

Kavram Karikatürleri Yoluyla Kavram Yanılgılarının Giderilmesi: Hücre Konusu

VI. International Congress on Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.88, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi öğretmeni Adaylarının Örnek Uygulamalarda Kullandıkları Ölçme Değerlendirme Teknikleri

VI. International Congress on Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.183, (Özet Bildiri)

Argümantasyon Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 23 Eylül 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yazılı Argüman Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesine Yönelik Örnek Bir Çalışma

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmenlerine Yönelik STEM Hizmet-İçi Eğitim Programı: Pilot Çalışma

ULUSLARARASI BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.886-892, (Tam Metin Bildiri)

Tendencies In Studies Done With Science Teacher Candidates In Turkey

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

An Evaluation of Hands on Physics Activities based on pre-service Science Teachers Views

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

Evaluation of Teaching Environments Created By Pre-Service Science Teachers

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sözlü Argüman Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Yönelik Görüşleri

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik Tutumları İle Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Görsel Tasarım İlkeleri Bakımından İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime (Yüksek Lisans) ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri

International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları ile Utangaçlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazimağusa, Kuzey Kıbrıs., 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları ile Empatik Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye., 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

İlköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ile Tartışma Eğilimleri arasındaki İlişkinin İncelenmesi

INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS, 27 - 29 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları ile Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1545-1552, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Düşünme Stilleri İle Fizik Laboratuar Tutumları Arasındaki İlişki

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1286-1293, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Proje Önerisi-Proje Raporu Hazırlama ve Geliştirme

Eğitimde Proje Hazırlama Rehberi, Ayşegül OĞUZ NAMDAR, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.115-134, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Öğretiminde Argümantasyon ve Kullanımı

Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar-I, Bağ, H., Say, S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.161-189, 2019
Metrikler

Yayın

45

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

25

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

28

Proje

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları