SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Inhibition of human carbonic anhydrase isozymes I, II and VI with a series of bisphenol, methoxy and bromophenol compounds
JOURNAL OF ENZYME INHIBITION AND MEDICINAL CHEMISTRY
, cilt.27, sa.4, ss.467-475, 2012 (SCI-Expanded)



Synthesis and antioxidant properties of diphenylmethane derivative bromophenols including a natural product
JOURNAL OF ENZYME INHIBITION AND MEDICINAL CHEMISTRY
, cilt.25, sa.5, ss.685-695, 2010 (SCI-Expanded)



Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye’de Fen Eğitiminde TGA Stratejisi: Bir Meta Sentez
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.8, ss.427-444, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Öğretmen Adaylarının Fizik ve Kimya Kavramlarının Öğretiminde Hikayeleştirme Tekniğinin Kullanımına İlişkin Görüşleri
Ulead 2016 Annual Congress, Rize, Türkiye, ss.2, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Fen Kavramlarının Anlatımı İçin Oluşturdukları Hikayelerin Öyküleme Tekniği ve Bilimsel İçerik Açısından Değerlendirilmesi
Ulead 2016 Annual Congress, Rize, Türkiye, (Özet Bildiri)
FEN EĞİTİMİNDE HİKÂYELEŞTİRME
ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Eylül 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

An Example of A Storytelling on Chemical Reactions and Energy and the Abilityof Teacher Candidates to Create Arguments
Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
SYNTHESIS AND CARBONIC ANHYDRASE INHIBITORY PROPERTIES OF NOVELCYCLOHEXANONYL BROMOPHENOL DERIVATIVES [1]
TRAMAECH IX, Fez, Morocco, fEZ, Fas, 22 - 25 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
Resimli Analojilerin İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Argüman Seviyelerine Etkisi
9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.184, (Özet Bildiri)
Fen Kavramlarının Öğretiminde Hikayeleştirme Tekniği Kullanımı ve Bir Hikayeleştirme Örneği
9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.183, (Özet Bildiri)
Bir Çoklu TGA Etkinliğinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Seviyelerini Belirlemede Kullanımı: Co(H2O)-CoCl4 Dengesi
9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.184, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Fen Kavramlarının Öğretimi İçin Oluşturdukları Hikâyelerin Öyküleme Tekniği ve Bilimsel İçerik Açısından Değerlendirilmesi
ULEAD 2016 6. ULUSLAR ARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.121, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Termal Denge Isı İletkenliği ve Özısı Hakkındaki Görüşlerinin Araştırılması Bir TGA Çalışması
Ulead 2016 Annual Congress, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
Fen Bilimleri Öğretiminde Analojilere Dayalı Öğretimin Bilim Sanat Öğrencilerinin Başarıları Üzerine Etkisi
Ulead 2016 Annual Congress, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Fen Kavramlarının Anlatımı İçin Oluşturdukları Hikayelerin Öyküleme Tekniği ve Bilimsel İçerik Açısından Değerlendirilmesi
Ulead 2016 Annual Congress, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
Fen Bilgisi Eğitiminde TGA Uygulamaları Üzerine Bir Meta Analiz Çalışması
Ulead 2016 Annual Congress, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
Associating of Misconceptions Temperature and Ability of Heat Conductivity
24. International Conference on Chemistry Education (ICCE) 2016, 15 - 20 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)