Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Kimyanın Eğlenceli Dünyası

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.-, ss.10, (Özet Bildiri)

Kimyanın Eğlenceli Dünyası

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.-, ss.10, (Özet Bildiri)

Kimyanın Eğlenceli Dünyası

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.-, ss.10, (Özet Bildiri)

FEN EĞİTİMİNDE HİKÂYELEŞTİRME

ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Eylül 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimyasal Tepkime Konusu İle İlgili Kavram Yanılgılarının Belirlenmesine Yönelik Bir TGA Etkinliği

Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, cilt.1, ss.564-568, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Seviyelerinin TGA Tekniği İle Belirlenmesi

Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, cilt.1, ss.183-188, (Tam Metin Bildiri)

Gaz Basıncı Üzerine Hazırlanan TGA Tipi Bir Etkinlik Sürecinde Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Oluştuma Becerileri

II. International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.282, (Özet Bildiri)

İlköğretim 7. Sınıf Düzeyinde Atomun Analojik Öğretimi Üzerine Örnek Bir Çalışma: Kovboy Analojisi

II. International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.247, (Özet Bildiri)

Kimyasal Reaksiyonlar ve Enerji Hakkında Örnek Bir HikayeleştirmeSüreci

II. International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.246, (Özet Bildiri)

Resimli Analojilerin İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Argüman Seviyelerine Etkisi

9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.184, (Özet Bildiri)

Fen Kavramlarının Öğretiminde Hikayeleştirme Tekniği Kullanımı ve Bir Hikayeleştirme Örneği

9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.183, (Özet Bildiri)

Bir Çoklu TGA Etkinliğinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Seviyelerini Belirlemede Kullanımı: Co(H2O)-CoCl4 Dengesi

9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.184, (Özet Bildiri)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK VE KİMYA KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİNDE HİKÂYELEŞTİRME TEKNİĞİNİN KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

ULEAD 2016 6. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.122, (Özet Bildiri)

Associating of Misconceptions Temperature and Ability of Heat Conductivity

24. International Conference on Chemistry Education (ICCE) 2016, 15 - 20 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

41

Atıf (WoS)

515

H-İndeks (WoS)

12

Atıf (Scopus)

646

H-İndeks (Scopus)

12

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

4

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları