Desteklenen Projeler
-
2024 - 2024 Dijital Araçlarla Kültür Okuryazarlığı Eğitimi-DAKOE
-
2020 - 2024 Öğrencilerin ve Eğitimcilerin Çevrimiçi Üretkenlik ve İş Birliği Araçlarını Kabul ve Kullanımlarını Etkileyen Etmenlerin İncelenmesi
-
2021 - 2021 Ailemle Bilim Yolculuğum
-
2021 - 2021 Yeni Nesil Öğretmenler
-
2020 - 2020 TÜBİTAK 2237A-1129B371900829- Dijital Çağda Öğretmen Adaylarının Dönüşümü için Dijital Yeterlik Eğitimi-II
TÜBİTAK Projesi
Çebi A.(Yürütücü), Turgut Y. E., Küçük S., Reisoğlu İ., Bahçekapılı Özdemir T., Çolak C., et al.
-
2019 - 2019 TÜBİTAK 2229-Dijital Çağda Öğretmen Adaylarının Dönüşümü için Dijital Yeterlik Eğitimi-I
-
2018 - 2018 TÜBİTAK 4005-118B172 Öğretmenler Etkileşimli E-kitaplarını Geliştiriyor
TÜBİTAK Projesi
Reisoğlu İ. (Yürütücü), Turgut Y. E., Çebi A., Ursavaş Ö. F., Özyurt H., Özyurt Ö., et al.
-
2018 - 2018 Öğretmen Adaylarına Dijital Yeterlik Eğitimi-2229
-
2017 - 2018 Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterlik Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Elektronik İçeriklerin Tasarlanması, Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi 2209
-
2017 - 2017 Teknoloji Destekli Argümantasyon eğitimi-II -2229
-
2017 - 2017 TÜBİTAK 2229-Fen Bilgisi Lisans Öğrencilerine Teknoloji Destekli Argümantasyon Eğitimi
-
2017 - 2017 Türkçe Eğitimi Lisans Öğrencilerine Yönelik Dijital Öykü Eğitimi
-
2015 - 2016 Öğretmen Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Kullanımının Buradalık, Meşguliyet, Etkileşim Bağlamında İncelenmesi
-
2012 - 2014 Kış Sporlarına Olan İlgi ve Farkındalık Üzerine 3B Sanal ve Çoklu Ortamların Etkisi"
TÜBİTAK Projesi