SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen adaylarının özsaygı ve duygusal zekâ düzeylerinin problemli internet kullanımıyla ilişkisi.
EGITIM VE BILIM
, sa.38, ss.150-165, 2013 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Content Analysis of 2012-2017 Decade Academic Achievement Researches
https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/209868
, cilt.28, ss.596-612, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterliklerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eğitim Etkinliği: Böte Ve Diğer Branşlardaki Öğretmen Adaylarının Görüşleri
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, cilt.9, sa.2, ss.539-565, 2019 (Hakemli Dergi)
From Clouds Of Gas And Dust: Overcomıng The Barriers to Develop An Educational Virtual World Environment
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, cilt.8, sa.2, ss.171-191, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Çevrimiçi Bilgi Aramastratejilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.1-16, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejileri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, sa.23, ss.1-16, 2014 (Hakemli Dergi)
Kavram Yanılgılarını Gidermede Simülasyon Ve Geleneksel Öğrenme Ortamlarına Alternatif Haptic Teknolojisi: Öğretmen Ve Öğrenci Algıları
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.3, ss.220-257, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Bilişim Teknolojileri Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.38, ss.46-64, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
TGA Yöntemi ile Bütünleştirilen Etkileşimli Fizik E-kitabının Değerlendirilmesi: Isı ve Sıcaklık Örneği
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1
Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1
Okul Öncesi Çocuklarında Teknoloji Bağımlılığı Konusunda Farkındalık Oluşturmaya Yönelik Dijital Öykünün Değerlendirilmesi
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019
Kodlama Eğitimi İçin Yenilikçi bir Eğitsel Yazılımın Altyapısına Yönelik Çerçeve
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1
Öğretmen Adaylarının Etkileşimli E-Kitap Kabul ve Kullanım Niyetleri
The 12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1
Öğretmenler İçin Teknostres Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1
Bilgi ve Veri Okuryazarlığı, Güvenlik Dijital Yeterlik Boyutlarına İlişkin Etkileşimli E-kitabın Tasarlanması, Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1
Akademik Başarıya Odaklanan Çalışmaların İçerik Analizi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1
Dijital Yeterlik Çerçevelerine Karşılaştırmalı Bir Bakış
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017
Yetkin Kullanıcı Düzeyinde Avrupa Birliği Dijital Yeterlikler Ölçme Aracının Faktör Yapısının İncelenmesi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017
Cinsiyetin Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterliği Üzerine Etkisi: Bir Çoklu Göstergeler Çoklu Nedenler Modellemesi
ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPZOYUMU, 24 - 26 Mayıs 2017
Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1
Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131
Teknoloji Uyarlama Çalışmalarında Kullanılan İnanç Değişkenlerinin Ölçümü Algılanan Kullanışlılık ve Algılanan Kullanım Kolaylığı
4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium - ITTES 2016, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
The Relationship of Presence, Self-regulation, and Achievement in Educational Social Networks
Society for Information Technology & Teacher Education 2016 International Conference, Savannah, Ga, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Mart 2016, cilt.1, sa.1, ss.1
Eğitsel sosyal bir ağ olan Edmodo kullanımına bilişsel stilin etkisi: bir çoklu grup yapısal eşitlik modeli çalışması
9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejilerinin İncelenmesi.
9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015
Levels of recallıng knowledge ın 3 dımensıonal vırtual learnıng envıronments based on presence and engagement.
American Educational Research Association, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, ss.85
The Development of a criteria list for the selection of 3D virtual worlds
Association for Educational Communications and Technology International Conference, Los Angles, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Eylül - 02 Kasım 2013
Educational potential of 3D virtual learning environments
Association for Educational Communications and Technology International Conference, Los Angles, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Eylül - 02 Kasım 2013
İlköğretim Öğrencilerinin 3B sanal ortamda kış sporlarını öğrenmeye yönelik tutumları
1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013
Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi.
7th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013
Sanal ortamların eğitim amaçlı kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi
5. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.881-885
Karadeniz Teknik Üniversitesinde Öğretmen Eğitimi İçin Yapılan Uygulamaların Dijital Portfolyo Uygulamalarıyla Karşılaştırılması
3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Haptic’in Farklı Zeka Türlerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Uzaktan Eğitimde Haptic
3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
İşitme engelli Okullarında Görev Yapacak Öğretmen Adaylarının ve Bu Okullarda Görev yapan Öğretmenlerin Teknolojiyi Kullanabilme Becerileri ve Teknotojiye olanBakış Açıları
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008
Yeni Müfredata Göre Hazrrlanan İlköğretim Bilişim Teknotojileri Ders ve Öğretmen Klavuz Kitaplarının Değerlendirilmesi
International Conferance on Educational Science, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
3B Sanal Öğrenme Ortamlarının Eğitimde Kullanımı:Karşılaştırmalı Analiz
3 BoyutluSanal DünyalarınEğitimde Kullanımı, Yüksel Göktaş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.105-130, 2020
Renk, Renk Seçimi, Alan seçimi ve Renk Paleti (RGB-CMYK RENK SKALASI)
Grafik Tasarımı, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-21, 2020
Web 2.0 Applications Can Be Used in Assesment and Evaluation
Current Studies in Ecucational Measurement Evaluation, Salih Çepni, Yılmaz Kara, Editör, Paradigma Akademi, ss.209-257, 2019
Çoklu Ortam Ürünlerinin Değerlendirilmesi
Çoklu Ortam Uygulamaları, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-20, 2017
Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihine Bakış: 1920-1984 Dönemi.
Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Kürşat Çağıltay Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.23-39, 2013