SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen adaylarının özsaygı ve duygusal zekâ düzeylerinin problemli internet kullanımıyla ilişkisi.
EGITIM VE BILIM
, sa.38, ss.150-165, 2013 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Content Analysis of 2012-2017 Decade Academic Achievement Researches
https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/209868
, cilt.28, ss.596-612, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterliklerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eğitim Etkinliği: Böte Ve Diğer Branşlardaki Öğretmen Adaylarının Görüşleri
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, cilt.9, sa.2, ss.539-565, 2019 (Hakemli Dergi)
From Clouds Of Gas And Dust: Overcomıng The Barriers to Develop An Educational Virtual World Environment
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, cilt.8, sa.2, ss.171-191, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Çevrimiçi Bilgi Aramastratejilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.1-16, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejileri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, sa.23, ss.1-16, 2014 (Hakemli Dergi)
Kavram Yanılgılarını Gidermede Simülasyon Ve Geleneksel Öğrenme Ortamlarına Alternatif Haptic Teknolojisi: Öğretmen Ve Öğrenci Algıları
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.3, ss.220-257, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Bilişim Teknolojileri Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.38, ss.46-64, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
TGA Yöntemi ile Bütünleştirilen Etkileşimli Fizik E-kitabının Değerlendirilmesi: Isı ve Sıcaklık Örneği
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
Okul Öncesi Çocuklarında Teknoloji Bağımlılığı Konusunda Farkındalık Oluşturmaya Yönelik Dijital Öykünün Değerlendirilmesi
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
Kodlama Eğitimi İçin Yenilikçi bir Eğitsel Yazılımın Altyapısına Yönelik Çerçeve
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Etkileşimli E-Kitap Kabul ve Kullanım Niyetleri
The 12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretmenler İçin Teknostres Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Bilgi ve Veri Okuryazarlığı, Güvenlik Dijital Yeterlik Boyutlarına İlişkin Etkileşimli E-kitabın Tasarlanması, Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Akademik Başarıya Odaklanan Çalışmaların İçerik Analizi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Dijital Yeterlik Çerçevelerine Karşılaştırmalı Bir Bakış
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Yetkin Kullanıcı Düzeyinde Avrupa Birliği Dijital Yeterlikler Ölçme Aracının Faktör Yapısının İncelenmesi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Cinsiyetin Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterliği Üzerine Etkisi: Bir Çoklu Göstergeler Çoklu Nedenler Modellemesi
ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPZOYUMU, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)
Teknoloji Uyarlama Çalışmalarında Kullanılan İnanç Değişkenlerinin Ölçümü Algılanan Kullanışlılık ve Algılanan Kullanım Kolaylığı
4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium - ITTES 2016, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

The Relationship of Presence, Self-regulation, and Achievement in Educational Social Networks
Society for Information Technology & Teacher Education 2016 International Conference, Savannah, Ga, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Mart 2016, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
Eğitsel sosyal bir ağ olan Edmodo kullanımına bilişsel stilin etkisi: bir çoklu grup yapısal eşitlik modeli çalışması
9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejilerinin İncelenmesi.
9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Levels of recallıng knowledge ın 3 dımensıonal vırtual learnıng envıronments based on presence and engagement.
American Educational Research Association, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, ss.85, (Özet Bildiri)
The Development of a criteria list for the selection of 3D virtual worlds
Association for Educational Communications and Technology International Conference, Los Angles, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Eylül - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
Educational potential of 3D virtual learning environments
Association for Educational Communications and Technology International Conference, Los Angles, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Eylül - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
İlköğretim Öğrencilerinin 3B sanal ortamda kış sporlarını öğrenmeye yönelik tutumları
1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi.
7th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
Sanal ortamların eğitim amaçlı kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi
5. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.881-885, (Özet Bildiri)
Karadeniz Teknik Üniversitesinde Öğretmen Eğitimi İçin Yapılan Uygulamaların Dijital Portfolyo Uygulamalarıyla Karşılaştırılması
3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Haptic’in Farklı Zeka Türlerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Uzaktan Eğitimde Haptic
3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
İşitme engelli Okullarında Görev Yapacak Öğretmen Adaylarının ve Bu Okullarda Görev yapan Öğretmenlerin Teknolojiyi Kullanabilme Becerileri ve Teknotojiye olanBakış Açıları
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
Yeni Müfredata Göre Hazrrlanan İlköğretim Bilişim Teknotojileri Ders ve Öğretmen Klavuz Kitaplarının Değerlendirilmesi
International Conferance on Educational Science, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3B Sanal Öğrenme Ortamlarının Eğitimde Kullanımı:Karşılaştırmalı Analiz
3 BoyutluSanal DünyalarınEğitimde Kullanımı, Yüksel Göktaş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.105-130, 2020
Renk, Renk Seçimi, Alan seçimi ve Renk Paleti (RGB-CMYK RENK SKALASI)
Grafik Tasarımı, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-21, 2020
Web 2.0 Applications Can Be Used in Assesment and Evaluation
Current Studies in Ecucational Measurement Evaluation, Salih Çepni, Yılmaz Kara, Editör, Paradigma Akademi, ss.209-257, 2019
Çoklu Ortam Ürünlerinin Değerlendirilmesi
Çoklu Ortam Uygulamaları, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-20, 2017
Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihine Bakış: 1920-1984 Dönemi.
Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Kürşat Çağıltay Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.23-39, 2013