Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Öğretim Elemanlarının Dijital Yeterliklerinin Uzaktan Eğitimi Teknolojilerini Kullanım Devamlılığı Üzerindeki Etkisi

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2024, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-5, (Özet Bildiri)

Matematik Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Lisansüstü Tezlerde Pedagojik Odaklar

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2024, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-5, (Özet Bildiri)

İnternet Becerileri: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, cilt.1, ss.48, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İnternet Becerileri: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması

3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

MOOC Kullanan Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri, Çevrimiçi Öz Düzenleme Becerileri ile Çevrimiçi Öğrenme Zorlukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

Öğretmen Dijital Yeterlilik Ölçeğinin Öğretmen Adaylarına Uyarlanması

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

The Relationship between Lifelong Learning, Selfregulated Learning and Online Learning Barriers of University Students on MOOC Platforms

International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, cilt.0, sa.0, (Özet Bildiri)

Eğitim Bilişim Ağı’nın (EBA) Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Eğitiminde Kullanımının Bağlılık ve Özdüzenleyici Öğrenme Becerilerine Etkisi

International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, cilt.0, sa.0, (Özet Bildiri)

TGA Yöntemi ile Bütünleştirilen Etkileşimli Fizik E-kitabının Değerlendirilmesi: Isı ve Sıcaklık Örneği

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

Okul Öncesi Çocuklarında Teknoloji Bağımlılığı Konusunda Farkındalık Oluşturmaya Yönelik Dijital Öykünün Değerlendirilmesi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

Investigate the Effects of Presence and Interactions on The Technology Acceptance in Blended Learning Environments

The European Conference on Educational Research (ECER) 2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Kodlama Eğitimi İçin Yenilikçi bir Eğitsel Yazılımın Altyapısına Yönelik Çerçeve

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Etkileşimli E-Kitap Kabul ve Kullanım Niyetleri

The 12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Öğretmenler İçin Teknostres Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Akademik Başarıya Odaklanan Çalışmaların İçerik Analizi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Dijital Yeterlik Çerçevelerine Karşılaştırmalı Bir Bakış

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Vatandaşlar İçin Dijital Yeterlikler Çerçevesi: Digcomp2.0’dan Digcomp2.1’e Geçiş

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Web 2.0 Araçlarının İyi Uygulamaların 7 İlkesi ve Materyal Tasarım İlkeleri AçısındanDeğerlendirilmesi

11.Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)

3B sanal öğrenme ortamlarında öğretimsel sosyal ve bilişsel buradalığı etkileyen faktörler

4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

Teknoloji Uyarlama Çalışmalarında Kullanılan İnanç Değişkenlerinin Ölçümü Algılanan Kullanışlılık ve Algılanan Kullanım Kolaylığı

4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium - ITTES 2016, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarının Problemli Mobil Kullanımı

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

The Relationship of Presence, Self-regulation, and Achievement in Educational Social Networks

Society for Information Technology & Teacher Education 2016 International Conference, Savannah, Ga, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Mart 2016, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

Eğitsel sosyal bir ağ olan Edmodo kullanımına bilişsel stilin etkisi: bir çoklu grup yapısal eşitlik modeli çalışması

9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejilerinin İncelenmesi.

9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Levels of recallıng knowledge ın 3 dımensıonal vırtual learnıng envıronments based on presence and engagement.

American Educational Research Association, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, ss.85, (Özet Bildiri)

Üç Boyutlu Sanal Dünyalardaki Farklı Çoklu Ortamların ARCS Modeli Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

The Development of a criteria list for the selection of 3D virtual worlds

Association for Educational Communications and Technology International Conference, Los Angles, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Eylül - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

Educational potential of 3D virtual learning environments

Association for Educational Communications and Technology International Conference, Los Angles, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Eylül - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

İlköğretim Öğrencilerinin 3B sanal ortamda kış sporlarını öğrenmeye yönelik tutumları

1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi.

7th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Bir 3 Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamı Tasarımı: Karar Verme Süreçleri

7. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Sanal ortamların eğitim amaçlı kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi

5. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.881-885, (Özet Bildiri)

İşitme Engellilerin Eğitiminde Yaşanan Sorunlar Ve Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarıyla Çözüm Önerileri

4. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.613-618, (Tam Metin Bildiri)

Karadeniz Teknik Üniversitesinde Öğretmen Eğitimi İçin Yapılan Uygulamaların Dijital Portfolyo Uygulamalarıyla Karşılaştırılması

3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

Haptic’in Farklı Zeka Türlerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

Uzaktan Eğitimde Haptic

3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

Haptic's suitability to constructivist learning environment: aspects of teachers and teacher candidates

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1255-1263, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Usability of testing apparatuses about renewable energy resources in constructivist class environment

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1264-1271, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Biyoloji Dersi İçin Öğrenme Ve Öğretme Amaçlı Web Tabanlı Eğitim Yazılımı Tasarımı

2. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.280-287, (Tam Metin Bildiri)

Yeni Müfredata Göre Hazrrlanan İlköğretim Bilişim Teknotojileri Ders ve Öğretmen Klavuz Kitaplarının Değerlendirilmesi

International Conferance on Educational Science, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar

StoryJumper

Web 2.0 Destekli Dijital Öyküleme: Teoriden Uygulamaya, Yiğit Emrah TURGUT, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.105-140, 2023

Does Context Matter?: Examining Personal, Pedagogical, and Professional Digital Competence

Developing Skills and Competencies for Digital and Green Transitions, P. Ordóñez de Pablos,M. Almunawar,& M. Anshari, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-28, 2023

Teknoloji ve Yeni Okuryazarlık Kavramları

Öğretim Teknolojileri, Doç. Dr. Aslıhan Kocaman KAROĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2022

Bilgi ve Veri Okuryazarlığı

Dijital Yeterlik: Dijital Çağda Dönüşüm yolculuğu, Çebi A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.19-53, 2020

Dijital Yeterlik ve Kuramsal Çerçeveler

Dijital Yeterlik:Dijital Çağda Dönüşüm Yolculuğu, Çebi A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2020

3B Sanal Öğrenme Ortamlarının Eğitimde Kullanımı:Karşılaştırmalı Analiz

3 BoyutluSanal DünyalarınEğitimde Kullanımı, Yüksel Göktaş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.105-130, 2020

Renk, Renk Seçimi, Alan seçimi ve Renk Paleti (RGB-CMYK RENK SKALASI)

Grafik Tasarımı, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-21, 2020

Web 2.0 Applications Can Be Used in Assesment and Evaluation

Current Studies in Ecucational Measurement Evaluation, Salih Çepni, Yılmaz Kara, Editör, Paradigma Akademi, ss.209-257, 2019

3B sanal öğrenme ortamlarında buradalık, meşguliyet, akış ve uzamsal beceriler.

3 boyutlu sanal dünyaların eğitimde kullanımı, Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.85-104, 2017

Çoklu Ortam Ürünlerinin Değerlendirilmesi

Çoklu Ortam Uygulamaları, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-20, 2017

Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihine Bakış: 1920-1984 Dönemi.

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Kürşat Çağıltay Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.23-39, 2013
Metrikler

Yayın

103

Atıf (WoS)

423

H-İndeks (WoS)

11

Atıf (Scopus)

499

H-İndeks (Scopus)

11

Atıf (Scholar)

2129

H-İndeks (Scholar)

21

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

15

Tez Danışmanlığı

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları