Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 13
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 23
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 52

2. The Effect of Teachers' Digital Competencies on Behavioral Intention to Use Digital Technologies

5th International Conference of Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 26 - 29 Ağustos 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Exploring Turkish Teachers’ Awareness of MOOCs for Lifelong Learning and Professional Development: A Mixed- Methods Study

5th Conference of Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 26 Ağustos - 29 Eylül 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Öğretim Elemanlarının Dijital Yeterliklerinin Uzaktan Eğitimi Teknolojilerini Kullanım Devamlılığı Üzerindeki Etkisi

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2024, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-5, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Matematik Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Lisansüstü Tezlerde Pedagojik Odaklar

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2024, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-5, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. İnternet Becerileri: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, cilt.1, ss.48, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Öğretmen Dijital Yeterlilik Ölçeğinin Öğretmen Adaylarına Uyarlanması

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.153, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. MOOC Kullanan Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri, Çevrimiçi Öz Düzenleme Becerileri ile Çevrimiçi Öğrenme Zorlukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. The Relationship between Lifelong Learning, Selfregulated Learning and Online Learning Barriers of University Students on MOOC Platforms

International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, cilt.0, sa.0, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Eğitim Bilişim Ağı’nın (EBA) Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Eğitiminde Kullanımının Bağlılık ve Özdüzenleyici Öğrenme Becerilerine Etkisi

International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, cilt.0, sa.0, (Özet Bildiri)

11. Temel Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Dijital Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

International Social Sciences Congress in the Age of Digital Transformation, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. TGA Yöntemi ile Bütünleştirilen Etkileşimli Fizik E-kitabının Değerlendirilmesi: Isı ve Sıcaklık Örneği

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Okul Öncesi Çocuklarında Teknoloji Bağımlılığı Konusunda Farkındalık Oluşturmaya Yönelik Dijital Öykünün Değerlendirilmesi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Investigate the Effects of Presence and Interactions on The Technology Acceptance in Blended Learning Environments

The European Conference on Educational Research (ECER) 2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Öğretmen Adaylarının Etkileşimli E-Kitap Kabul ve Kullanım Niyetleri

The 12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Kodlama Eğitimi İçin Yenilikçi bir Eğitsel YazılımınAltyapısına Yönelik Çerçeve

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Öğretmenler İçin Teknostres Ölçeği: Geçerlik veGüvenirlik Çalışması

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Akademik Başarıya Odaklanan Çalışmaların İçerik Analizi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Yetkin Kullanıcı Düzeyinde Avrupa Birliği Dijital Yeterlikler Ölçme Aracının Faktör Yapısının İncelenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Vatandaşlar İçin Dijital Yeterlikler Çerçevesi: Digcomp2.0’dan Digcomp2.1’e Geçiş

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Dijital Yeterlik Çerçevelerine Karşılaştırmalı Bir Bakış

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. E-Kitaplarla Öğretim: Dijital Yeterliğin İçerik Geliştirme Boyutuna Yönelik Pratik Uygulamalar

11.Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Cinsiyetin Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterliği Üzerine Etkisi: Bir Çoklu Göstergeler Çoklu Nedenler Modellemesi

ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPZOYUMU, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Web 2.0 Araçlarının İyi Uygulamaların 7 İlkesi ve Materyal Tasarım İlkeleri AçısındanDeğerlendirilmesi

11.Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. 3B sanal öğrenme ortamlarında öğretimsel sosyal ve bilişsel buradalığı etkileyen faktörler

4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. Teknoloji Uyarlama Çalışmalarında Kullanılan İnanç Değişkenlerinin Ölçümü Algılanan Kullanışlılık ve Algılanan Kullanım Kolaylığı

4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium - ITTES 2016, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. Öğretmen Adaylarının Problemli Mobil Kullanımı

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

32. The Relationship of Presence, Self-regulation, and Achievement in Educational Social Networks

Society for Information Technology & Teacher Education 2016 International Conference, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Mart 2016, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

33. Eğitsel sosyal bir ağ olan Edmodo kullanımına bilişsel stilin etkisi: bir çoklu grup yapısal eşitlik modeli çalışması

9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

34. Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejilerinin İncelenmesi.

9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

35. Levels of recallıng knowledge ın 3 dımensıonal vırtual learnıng envıronments based on presence and engagement.

American Educational Research Association, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, ss.85, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

36. Üç Boyutlu Sanal Dünyalardaki Farklı Çoklu Ortamların ARCS Modeli Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

37. The Development of a criteria list for the selection of 3D virtual worlds

Association for Educational Communications and Technology International Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Eylül - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

38. Educational potential of 3D virtual learning environments

Association for Educational Communications and Technology International Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Eylül - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

39. İlköğretim Öğrencilerinin 3B sanal ortamda kış sporlarını öğrenmeye yönelik tutumları

1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

40. Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi.

7th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

41. Bir 3 Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamı Tasarımı: Karar Verme Süreçleri

7. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

42. İlköğretim Öğrencilerinin 3B Sanal Ortamda Kıs Sporlarını Öğrenmeye Yönelik Algıları

7. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

43. Sanal ortamların eğitim amaçlı kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi

5. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.881-885, (Özet Bildiri)

44. İşitme Engellilerin Eğitiminde Yaşanan Sorunlar Ve Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarıyla Çözüm Önerileri

4. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.613-618, (Tam Metin Bildiri)

45. Uzaktan Eğitimde Haptic

3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

46. Karadeniz Teknik Üniversitesinde Öğretmen Eğitimi İçin Yapılan Uygulamaların Dijital Portfolyo Uygulamalarıyla Karşılaştırılması

3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

47. Haptic’in Farklı Zeka Türlerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

48. Usability of testing apparatuses about renewable energy resources in constructivist class environment

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1264-1271, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

49. Haptic's suitability to constructivist learning environment: aspects of teachers and teacher candidates

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1255-1263, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

50. Biyoloji Dersi İçin Öğrenme Ve Öğretme Amaçlı Web Tabanlı Eğitim Yazılımı Tasarımı

2. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.280-287, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

52. Yeni Müfredata Göre Hazrrlanan İlköğretim Bilişim Teknotojileri Ders ve Öğretmen Klavuz Kitaplarının Değerlendirilmesi

International Conferance on Educational Science, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 12

1. Renk, Renk Seçimi, Alan Seçimi ve Renk Paleti (RGB-CMYK Renk Skalası) (Güncelleme)

Grafik Tasarımı, Yüksel GÖKTAŞ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-21, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. StoryJumper

Web 2.0 Destekli Dijital Öyküleme: Teoriden Uygulamaya, Yiğit Emrah TURGUT, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.105-140, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Does Context Matter?: Examining Personal, Pedagogical, and Professional Digital Competence

Developing Skills and Competencies for Digital and Green Transitions, P. Ordóñez de Pablos,M. Almunawar,& M. Anshari, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-28, 2023

4. Teknoloji ve Yeni Okuryazarlık Kavramları

Öğretim Teknolojileri, Doç. Dr. Aslıhan Kocaman KAROĞLU, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Bilgi ve Veri Okuryazarlığı

Dijital Yeterlik: Dijital Çağda Dönüşüm yolculuğu, Çebi A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.19-53, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Dijital Yeterlik ve Kuramsal Çerçeveler

Dijital Yeterlik:Dijital ÇağdaDönüşüm Yolculuğu, Çebi A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

7. 3B Sanal Öğrenme Ortamlarının Eğitimde Kullanımı:Karşılaştırmalı Analiz

3 BoyutluSanal DünyalarınEğitimde Kullanımı, Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.105-130, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Renk, Renk Seçimi, Alan seçimi ve Renk Paleti (RGB-CMYK RENK SKALASI)

Grafik Tasarımı, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Araştırma Merkezi, Erzurum, ss.1-21, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Web 2.0 Applications Can Be Used in Assesment and Evaluation

Current Studies in Ecucational Measurement Evaluation, Salih Çepni,Yılmaz Kara, Editör, Paradigm Press Ltd., Ankara, ss.209-257, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

10. 3B sanal öğrenme ortamlarında buradalık, meşguliyet, akış ve uzamsal beceriler.

3 boyutlu sanal dünyaların eğitimde kullanımı, Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.85-104, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Çoklu Ortam Ürünlerinin Değerlendirilmesi

Çoklu Ortam Uygulamaları, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Araştırma Merkezi, Erzurum, ss.1-20, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

12. Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihine Bakış: 1920-1984 Dönemi.

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Kürşat Çağıltay Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.23-39, 2013
Metrikler

Yayın

101

Yayın (WoS)

16

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

470

H-İndeks (WoS)

12

Atıf (Scopus)

577

H-İndeks (Scopus)

11

Atıf (Scholar)

2123

H-İndeks (Scholar)

20

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

16

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları