Dr. Öğr. Üyesi MEHMET TATOĞLU


Pazar Meslek Yüksekokulu, Bitkisel ve Hayvansal Üretim Bölümü

Çay Tarımı ve İşleme Teknolojisi Pr.


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), İletişim, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Kitle İletişimi ve Araçları, İletişim Bilimleri

E-posta: mehmet.tatoglu@erdogan.edu.tr
İş Telefonu: +90 464 223 6126 Dahili: 2877
Fax Telefonu: +90 464 223 6126
Web: https://avesis.erdogan.edu.tr/mehmet.tatoglu
Ofis: 1
Posta Adresi: Pazar Meslekyüksekokulu Pazar/RİZE

Eğitim Bilgileri

2010 - 2017

2010 - 2017

Doktora

Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Doktora

Küresel marka oluşturmada yürütülen iletişim stratejileri çaykur ve Lipton örneği

Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Kitle İletişimi ve Araçları

İletişim Bilimleri

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

Türkiye' de çay tüketim alışkanlıkları ve kültürler üzerine bir inceleme

Tatoğlu M.

Uluslararası Karadeniz Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi 2 Ekim 2022 RİZE, Rize, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2022, ss.1226-1237, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

Türkiye' de çay tarımının başlangıcında yürütülen halkla ilişkiler faaliyetleri üzerine bir inceleme

Tatoğlu M.

11.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi.19-20 Ağustos 2022, ERZURUM, Erzurum, Türkiye, 19 - 20 Ağustos 2022, ss.18-26, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

0

0

Dünyada çay üretimi, pazarlaması ve Türkiye istatistikleri üzerine bir inceleme

TATOĞLU M.

4.Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Ankara, Türkiye, ss.27, (Tam Metin Bildiri)

0

0

İletişim açısından meslekyüksekokulları ve sınavsız geçiş sisteminin değerlendirilmesi

TATOĞLU M.

I.Ulusal Şişli Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, cilt.1, ss.269, (Tam Metin Bildiri)

0

0

Reklamların marka imajına katkısı ve Çaykur örneği

TATOĞLU M.

Al-Farabi 4.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, ss.1043, (Tam Metin Bildiri)

0

0

Küresel ve yerel markanın tüketici gözündeki algısı üzerine bir inceleme, Lipton ve Çaykur örneği

TATOĞLU M.

1:Uluslararası kültürel Bilişim ve İletişim Medya Çalışmaları Konferansı, İzmir, Türkiye, ss.403, (Tam Metin Bildiri)

0

0

İletişim Araçlarının Bartın İli turizm sektörüne katkısı

TATOĞLU M., VANLI H.

1. Bartın sektörel Kalkınma Sempozyumu, Bartın, Türkiye, cilt.22, sa.5, ss.276, (Tam Metin Bildiri)

0

0

İletişim araçlarından sosyal medya kullanımı ve küresel markaların uygulamaları üzerine bir inceleme

TATOĞLU M.

2.Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Türkiye, ss.721, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

Marka iletişiminde reklam ve halkla ilişkiler üzerine bir inceleme

Tatoğlu M.

İletişimde Güncel Çalışmalar 1, Prof.Dr. Mihalis (Michael) KUYUCU,Doç.Dr. Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.283-297, 2023

2022

2022

ÇAY SEKTÖRÜNDE MARKALARIN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ

Tatoğlu M.

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler IV Editör: , Prof. Dr. Sinan Sönmez, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.501-522, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

COVID-19 SÜRECİNİN EKONOMİK VE SEKTÖREL ETKİLERİ

Tatoğlu M.

COVID-19 SÜRECİNİN EKONOMİK VE SEKTÖREL ETKİLERİ, Kürşat KARIŞMAZ, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.91-111, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma


Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Mayıs 2019 - 01 Mayıs 2019

01 Mayıs 2019 - 01 Mayıs 2019

Al-Farabi 4.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Oturum Başkanı

Erzurum-Türkiye