Eğitim Bilgileri
2010 - 2017
2010 - 2017Doktora
Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
Küresel marka oluşturmada yürütülen iletişim stratejileri çaykur ve Lipton örneği
Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
İletişim Bilimleri
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Marka Şehirler Üzerine Bir Çalışma, Çay ve Rize İli Örneği
Tatoğlu M.
ISPEC Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.73-83, 2024 (Hakemli Dergi)
2021
2021COMMUNICATION STRATEGIES CONDUCTED IN BUILDING A GLOBAL BRAND CAYKUR AND LIPTON EXAMPLE
Tatoğlu M.
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies ISSN: 2757-5519 , sa.13, ss.1-20, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
2019A Study On The Investıgatıon Of Communıcatıon Tools Used In Franchising System Developed Wıth Brand Concept In Global Market
TATOĞLU M.
Atlas Internatıonal Refereed Journal On Socıal Scıences , cilt.5-24, sa.5, ss.873-880, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Seasonal Agrıculture ın Tea Sector and Communıcatıon Problems of Georgia Natıonal Persons
TATOĞLU M.
International Socıal Scıences Studıes Journal , cilt.5-36, sa.5, ss.2942-2946, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019An Investıgatıon On Marketing Wıth Postmodernızm In The Global Market
TATOĞLU M.
Idea Studıes Journal , cilt.5-11, sa.5, ss.129-134, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
2022Türkiye' de çay tüketim alışkanlıkları ve kültürler üzerine bir inceleme
Tatoğlu M.
Uluslararası Karadeniz Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi 2 Ekim 2022 RİZE, Rize, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2022, ss.1226-1237, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022Türkiye' de çay tarımının başlangıcında yürütülen halkla ilişkiler faaliyetleri üzerine bir inceleme
Tatoğlu M.
11.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi.19-20 Ağustos 2022, ERZURUM, Erzurum, Türkiye, 19 - 20 Ağustos 2022, ss.18-26, (Tam Metin Bildiri)
0
0Dünyada çay üretimi, pazarlaması ve Türkiye istatistikleri üzerine bir inceleme
TATOĞLU M.
4.Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Ankara, Türkiye, ss.27, (Tam Metin Bildiri)
0
0İletişim açısından meslekyüksekokulları ve sınavsız geçiş sisteminin değerlendirilmesi
TATOĞLU M.
I.Ulusal Şişli Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, cilt.1, ss.269, (Tam Metin Bildiri)
0
0Reklamların marka imajına katkısı ve Çaykur örneği
TATOĞLU M.
Al-Farabi 4.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, ss.1043, (Tam Metin Bildiri)
0
0Küresel ve yerel markanın tüketici gözündeki algısı üzerine bir inceleme, Lipton ve Çaykur örneği
TATOĞLU M.
1:Uluslararası kültürel Bilişim ve İletişim Medya Çalışmaları Konferansı, İzmir, Türkiye, ss.403, (Tam Metin Bildiri)
0
0Investıgatıon Of Corporate Socıal Resposıbılıty Practıces Of Global Brands For The Protectıon Of Educatıon, Health And Envıronment, Unılever Case
TATOĞLU M.
IV.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, ss.1361, (Tam Metin Bildiri)
0
0İletişim Araçlarının Bartın İli turizm sektörüne katkısı
TATOĞLU M., VANLI H.
1. Bartın sektörel Kalkınma Sempozyumu, Bartın, Türkiye, cilt.22, sa.5, ss.276, (Tam Metin Bildiri)
0
0İletişim araçlarından sosyal medya kullanımı ve küresel markaların uygulamaları üzerine bir inceleme
TATOĞLU M.
2.Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Türkiye, ss.721, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
2023Marka iletişiminde reklam ve halkla ilişkiler üzerine bir inceleme
Tatoğlu M.
İletişimde Güncel Çalışmalar 1, Prof.Dr. Mihalis (Michael) KUYUCU,Doç.Dr. Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.283-297, 2023
2022
2022ÇAY SEKTÖRÜNDE MARKALARIN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ
Tatoğlu M.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler IV Editör: , Prof. Dr. Sinan Sönmez, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.501-522, 2022
2020
2020COVID-19 SÜRECİNİN EKONOMİK VE SEKTÖREL ETKİLERİ
Tatoğlu M.
COVID-19 SÜRECİNİN EKONOMİK VE SEKTÖREL ETKİLERİ, Kürşat KARIŞMAZ, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.91-111, 2020
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Mayıs 2019 - 01 Mayıs 2019
01 Mayıs 2019 - 01 Mayıs 2019