Academic Titles
-
2023 - Continues Professor
Recep Tayyip Erdogan University, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2017 - 2023 Associate Professor
Recep Tayyip Erdogan University, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2017 Assistant Professor
Recep Tayyip Erdogan University, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2005 - 2009 Research Assistant
Karadeniz Technical University, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları
Managerial Experience
-
2018 - 2021 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Recep Tayyip Erdogan University, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Advising Theses
-
FEN EĞİTİMİNDE ARGÜMANTASYONA DAYALI REHBER MATERYAL GELİŞTİRİLMESİ VE ÖĞRENCİLERİN ARGÜMAN SEVİYELERİNİN İNCELENMESİ
Yıldırım N. (Advisor)
F.TÜRK(Student), Postgraduate, 2023 -
Fen bilgisi öğretmen adaylarına öğretim sürecinde web 2.0 araçlarını kullandırmaya yönelik yapılan bir eğitimin değerlendirilmesi
Yıldırım N. (Advisor)
A.ERDOĞAN(Student), Postgraduate, 2022 -
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİNİN ÇEVRİMİÇİ DERSLERDE İNCELENMESİ
Yıldırım N. (Advisor)
T.AYIK(Student), Postgraduate, 2022 -
FEN BİLİMLERİ 5. SINIF İNSAN VE ÇEVRE ÜNİTESİNİN OKUL DIŞI ÖĞRENMEORTAMINDA ÖĞRETİMİNİN ETKİLİLİĞİ
-
Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Bilimsel Tartışma Odaklı Etkinliklerin Uygulanması: Maddenin değişimi Ünitesi
A.Nur(Student), Postgraduate, 2019 -
Fen bilimleri öğretmenlerinin fen ve mühendislik uygulamaları konu alanının derslerde uygulanmasına yönelik görüşlerinin belirlenmesi
B.BİBEROĞLU(Student), Postgraduate, 2019 -
İlkokul 4. Sınıf ‘Kuvvet ve Hareket’’ Ünitesine Yönelik STEM’e Dayalı Materyal Geliştirilmesi
S.TURAN(Student), Postgraduate, 2019 -
Yaşamımızdaki Elektrikli Araçlar Ünitesine Yönelik Araştırma Sorgulama Yaklaşımına Uygun Rehber Materyal Geliştirilmesi
Ö.GÜNGÖR(Student), Postgraduate, 2018 -
KİMYASAL DENGE VE MİKRO DÜNYASININ ÖĞRENİLMESİNE YÖNELİK ARGÜMANTASYONA DAYALI MATERYAL GELİŞTİRLMESİ
Ç.GÜNDÜZ(Student), Postgraduate, 2017 -
TAHMİN GÖZLEM AÇIKLAMAYA DAYALI ETKİNLİKLERİN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA KAVRAMLARINI GÜNLÜK HAYATLA İLİŞKİLENDİRMELERİNE VE DERSE KARŞI İLGİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
P.Maşeroğlu(Student), Postgraduate, 2016