-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2015 - 2021 Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2008 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2000 - 2008 Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları
-
2024 - Devam Ediyor İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2021 - 2024 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
-
2011 - 2013 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
-
2008 - 2009 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
-
Yüksek Lisans Temel Fizik Kavramları I
-
Lisans Fen ve Teknoloji Kaynaklı Sorunlar
-
Lisans Fen Öğretimi 2
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması I
-
Lisans Fen Bilgisi Ders Kitabı İncelemesi
-
Yüksek Lisans Nitel Veri Analizi
-
Lisans Fen Öğretimi 1
-
Lisans Fen Öğrenme Ve Öğretim Yaklaşımları
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri II
-
Yüksek Lisans Fen Bilimleri Eğitiminde Kavram Öğretimi ve Uygulamaları
-
Doktora Fen Bilgisi Eğitiminde Karşılaşılan Problemler ve Çözüm Önerileri
-
Lisans Okul Deneyimi
-
Doktora Fen Eğitiminde Nitel Veri Analizi
-
Doktora Sosyobilimsel Konular ve Öğretimi
-
Diyalojik Öğretim Sürecinde 8.Sınıf Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalarla İlgili Bilgi Düzeyleri ve Etik Yaklaşımları
Atasoy Ş. (Danışman)
B.ERDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
ADDIE Modeline göre 7. sınıf öğrencilerine yönelik çevrim içi fen deneylerinin geliştirilmesi
Atasoy Ş. (Danışman)
G.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin "Madencilik" Konulu Kavram Karikatürlerinin Argümantasyona Dayalı Uygulamalarında İnformal Muhakemeleri ve Argümanları: Soma İlçesi Örneği
Atasoy Ş. (Danışman)
Ç.BİRİNCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
7. Sınıf Öğrencilerinin Atık Yönetimine İlişkin Görüşleri ve Argüman Düzeyleri: Bir Eylem Araştırması
Atasoy Ş. (Danışman)
H.BULUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
ATOMLA İLGİLİ KAVRAM KARİKATÜRLERİ İLE DESTEKLENMİŞ ÇEVRİM İÇİ FEN BİLİMLERİ DERSLERİNİN TASARLANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Atasoy Ş. (Danışman)
E.ÇOLAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Fen bilimleri öğretmenlerinin yerel sosyobilimsel konular hakkındaki karar verme stratejilerinin belirlenmesi
Atasoy Ş. (Danışman)
M.ÖZTURNA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
YEREL SOSYOBİLİMSEL KONULARLA İLGİLİ KAVRAM KARİKATÜRÜ UYGULAMALARINDA ÖĞRENCİLERİN ARGÜMANLARININ İNCELENMESİ
O.Şinasi(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sekizinci sınıf öğrencilerinin epistemolojik inançlarının geliştirilmesinde yazma etkinliklerinin kullanılması
O.Küçük(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARA YÖNELİK YAPILANDIRMACI ÖĞRENME KURAMINA DAYALI KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULAMASI
M.ALİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015