SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yerel Sosyobilimsel Konularda Kavram Karikatürleri Aracılığıyla Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Geliştirilmesi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.361-388, 2021 (Hakemli Dergi)
Development of Eighth Grade Students’ Epistemological Beliefs through Writing-to-Learn Activities
JOURNAL OF SCIENCE LEARNING
, cilt.3, sa.2, ss.57-66, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Yaşam Alanlarına Göre Yerel Sosyobilimsel Konularla İlgili İnformal Muhakemeleri
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.60-72, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi dönemdeki çocuklara yönelik kavram karikatürlerinin geliştirilmesi ve uygulanması
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.38-70, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Nehir Tipi Hidroelektrik Santraller ile İlgili Muhakemeleri ve Argümantasyon Düzeyleri
LİSANSÜSTÜ ÖĞRETMEN ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.1
Öğretmenlerin Sosyobilimsel Konulardaki Kavram Karikatürleri İle Argümantasyon Temelli Yürüttükleri Diyalojik Tartışmaların Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.126
Öğrencilerin Argümantasyona Dayalı Kavram Karikatürleri Yoluyla Yerel Sosyobilimsel Konular (SBK) Hakkındaki Argümanlarının İncelenmesi: Yeşil Yol Örneği
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Ve Doğa Etkinliklerine İlişkin Görüşleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1
FEN BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DİSİPLİNLERARASI İLİŞKİLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.183
Öğretmen adaylarının okul koridorlarında sergilenenen kavram karikatürlerine yönelik algıları
II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-II), Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.5
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Matematik Derslerinde Yazarak Öğrenmeye Yönelik Düşünceleri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Sınıf Öğretmenlerinin Okulöncesi Eğitim Alan ve Almayan Çocuklar Hakkındaki Görüşleri
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.360-363
The effect of concept cartoons on teaching of science concepts
4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.148-152
Okulöncesi Dönemde Fen Ve Doğa Kavramlarının Yapılandırmacı Öğrenme Kuramına Dayalı Olarak Kavram Karikatürleriyle Öğretimi
IX. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.2
KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN ETKİ TEPKİ KUVVETLERİ İLE İLGİLİ YANILGILARI GİDERMEYE ETKİSİ
3thCOMPUTER & INSTRUCTIONAL INTERNATIONALTECHNOLOGIES SYMPOSIUM, 7 - 09 Ekim 2009
The effect of concept cartoons on remedying misconceptions about action-reaction forces
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.361-366
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etki-Tepki Yasası İle İlgili Görüşleri
8. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.1
Çalışma Yapraklarının Öğrenme Sürecine Katkıları Yönünden Değerlendirilmesi
Fen ve Matematik Öğretmenleri 3. Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 14 Nisan 2007, ss.2
Kavram karikatürlerinin havaya fırlatılan topa etkiyen kuvvet konusundaki kavram yanılgılarını gidermeye etkisi
VII.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
Durgun Elektrik Konusunda 5E Modeline Göre Geliştirilen Materyallerin Öğrenci Başarısına Etkisi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.792-797
Kavram Karikatürlerinin Havaya Fırlatılan Topa Etkiyen Kuvvetler Konusundaki Yanılgıları Gidermeye Etkisi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.804-809
Newton’xxun Hareket Kanunları İle İlgili Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005
Newton'un Hareket Kanunları İle İlgili Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.544-551
Bütünleştirici Öğrenme Kuramına Uygun Öğretmen Rehber Materyallerinin Geliştirilmesi
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2004, ss.61-78
Farklı Düzeylerdeki Öğrencilerde Kuvvet Kavramı İle İlgili Yanılgılar
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2004, ss.1931-1950
Yeni fen bilgisi öğretim programı ile ilgili öğretmenlerin düşünceleri
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Temel Fizik Laboratuar Becerilerini Kazanma Düzeylerinin Klinik Mülakatlarla Tespiti
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1293-1299
Fizik Öğretiminde Enerji Konusunda Geliştirilen Çalışma Yapraklarının Uygulanması
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.570-576
Fen Bilgisi Öğretimi Dersinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.1
Öğretmen Adaylarının Fen-Edebiyat Fakültesindeki Uygulamalara Yönelik Görüşleri
Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.2
Fizik Öğretiminde Çalışma Yapraklarının Geliştirilmesi
Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.151-157
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyobilimsel Konuların Öğretimi: Kavram Karikatürleri
SOSYOBİLİMSEL KONULAR, Dilek Karışan,Ayşe Yenilmez Türkoğlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.311-326, 2021
Sosyobilimsel Konular ve Öğretimi
Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri (Güncel Öğretim Programıyla Uyumlu, PISA-TIMSS Sorularıyla İlişkilendirilmiş), Tekbıyık A., Çakmakcı G., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.155-174, 2018
Kavram Karikatürü
Kavram Öğretiminde Web 2.0, Tatlı Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.95-118, 2017