SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yerel Sosyobilimsel Konularda Kavram Karikatürleri Aracılığıyla Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Geliştirilmesi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.361-388, 2021 (Hakemli Dergi)
Development of Eighth Grade Students’ Epistemological Beliefs through Writing-to-Learn Activities
JOURNAL OF SCIENCE LEARNING
, cilt.3, sa.2, ss.57-66, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Yaşam Alanlarına Göre Yerel Sosyobilimsel Konularla İlgili İnformal Muhakemeleri
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.60-72, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi dönemdeki çocuklara yönelik kavram karikatürlerinin geliştirilmesi ve uygulanması
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.38-70, 2014 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Nehir Tipi Hidroelektrik Santraller ile İlgili Muhakemeleri ve Argümantasyon Düzeyleri
LİSANSÜSTÜ ÖĞRETMEN ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretmenlerin Sosyobilimsel Konulardaki Kavram Karikatürleri İle Argümantasyon Temelli Yürüttükleri Diyalojik Tartışmaların Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.126, (Özet Bildiri)
Öğrencilerin Argümantasyona Dayalı Kavram Karikatürleri Yoluyla Yerel Sosyobilimsel Konular (SBK) Hakkındaki Argümanlarının İncelenmesi: Yeşil Yol Örneği
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Ve Doğa Etkinliklerine İlişkin Görüşleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
FEN BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DİSİPLİNLERARASI İLİŞKİLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.183, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının okul koridorlarında sergilenenen kavram karikatürlerine yönelik algıları
II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-II), Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.5, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Matematik Derslerinde Yazarak Öğrenmeye Yönelik Düşünceleri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Okulöncesi Eğitim Alan ve Almayan Çocuklar Hakkındaki Görüşleri
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.360-363, (Tam Metin Bildiri)
The effect of concept cartoons on teaching of science concepts
4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.148-152, (Tam Metin Bildiri)
Okulöncesi Dönemde Fen Ve Doğa Kavramlarının Yapılandırmacı Öğrenme Kuramına Dayalı Olarak Kavram Karikatürleriyle Öğretimi
IX. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.2, (Tam Metin Bildiri)
KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN ETKİ TEPKİ KUVVETLERİ İLE İLGİLİ YANILGILARI GİDERMEYE ETKİSİ
3thCOMPUTER & INSTRUCTIONAL INTERNATIONALTECHNOLOGIES SYMPOSIUM, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
The effect of concept cartoons on remedying misconceptions about action-reaction forces
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.361-366, (Tam Metin Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etki-Tepki Yasası İle İlgili Görüşleri
8. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Çalışma Yapraklarının Öğrenme Sürecine Katkıları Yönünden Değerlendirilmesi
Fen ve Matematik Öğretmenleri 3. Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 14 Nisan 2007, ss.2, (Özet Bildiri)
Kavram karikatürlerinin havaya fırlatılan topa etkiyen kuvvet konusundaki kavram yanılgılarını gidermeye etkisi
VII.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
Durgun Elektrik Konusunda 5E Modeline Göre Geliştirilen Materyallerin Öğrenci Başarısına Etkisi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.792-797, (Tam Metin Bildiri)
Kavram Karikatürlerinin Havaya Fırlatılan Topa Etkiyen Kuvvetler Konusundaki Yanılgıları Gidermeye Etkisi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.804-809, (Tam Metin Bildiri)
Newton’xxun Hareket Kanunları İle İlgili Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005
Newton'un Hareket Kanunları İle İlgili Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.544-551, (Tam Metin Bildiri)
Bütünleştirici Öğrenme Kuramına Uygun Öğretmen Rehber Materyallerinin Geliştirilmesi
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2004, ss.61-78, (Tam Metin Bildiri)
Farklı Düzeylerdeki Öğrencilerde Kuvvet Kavramı İle İlgili Yanılgılar
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2004, ss.1931-1950, (Tam Metin Bildiri)
Yeni fen bilgisi öğretim programı ile ilgili öğretmenlerin düşünceleri
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Temel Fizik Laboratuar Becerilerini Kazanma Düzeylerinin Klinik Mülakatlarla Tespiti
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1293-1299, (Tam Metin Bildiri)
Fizik Öğretiminde Enerji Konusunda Geliştirilen Çalışma Yapraklarının Uygulanması
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.570-576, (Tam Metin Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretimi Dersinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Fen-Edebiyat Fakültesindeki Uygulamalara Yönelik Görüşleri
Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.2, (Tam Metin Bildiri)
Fizik Öğretiminde Çalışma Yapraklarının Geliştirilmesi
Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.151-157, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Sosyobilimsel Konuların Öğretimi: Kavram Karikatürleri
SOSYOBİLİMSEL KONULAR, Dilek Karışan,Ayşe Yenilmez Türkoğlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.311-326, 2021
Sosyobilimsel Konular ve Öğretimi
Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri (Güncel Öğretim Programıyla Uyumlu, PISA-TIMSS Sorularıyla İlişkilendirilmiş), Tekbıyık A., Çakmakcı G., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.155-174, 2018
Kavram Karikatürü
Kavram Öğretiminde Web 2.0, Tatlı Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.95-118, 2017
Metrikler