Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Nehir Tipi Hidroelektrik Santraller ile İlgili Muhakemeleri ve Argümantasyon Düzeyleri

LİSANSÜSTÜ ÖĞRETMEN ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.1, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yerel Sosyobilimsel Konularla İlgili İnformal Muhakemelerinin Belirlenmesi

3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Ve Doğa Etkinliklerine İlişkin Görüşleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

Öğrencilerin Bazı Yerel Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Algıları

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

FEN BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DİSİPLİNLERARASI İLİŞKİLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.183, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Kavram Karikatürleriyle Belirlenmesi

ERPA International Congresses on Education 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

The Impact of Peer Instruction on the Level of the Continuous Physics Achievement of Grade 9 Students

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının okul koridorlarında sergilenenen kavram karikatürlerine yönelik algıları

II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-II), Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.5, (Özet Bildiri)

Akran Öğretimi Yönteminin Öğrencilerin Fizik Dersine Olan Tutumları Üzerine Etkisi

I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Matematik Derslerinde Yazarak Öğrenmeye Yönelik Düşünceleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Okulöncesi Eğitim Alan ve Almayan Çocuklar Hakkındaki Görüşleri

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.360-363, (Tam Metin Bildiri)

The effect of concept cartoons on teaching of science concepts

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.148-152, (Tam Metin Bildiri)

Okulöncesi Dönemde Fen Ve Doğa Kavramlarının Yapılandırmacı Öğrenme Kuramına Dayalı Olarak Kavram Karikatürleriyle Öğretimi

IX. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN ETKİ TEPKİ KUVVETLERİ İLE İLGİLİ YANILGILARI GİDERMEYE ETKİSİ

3thCOMPUTER & INSTRUCTIONAL INTERNATIONALTECHNOLOGIES SYMPOSIUM, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

The effect of concept cartoons on remedying misconceptions about action-reaction forces

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.361-366, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etki-Tepki Yasası İle İlgili Görüşleri

8. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 5E Modelinin Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

Fen ve Matematik Öğretmenleri 3. Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 14 Nisan 2007, ss.1, (Özet Bildiri)

Çalışma Yapraklarının Öğrenme Sürecine Katkıları Yönünden Değerlendirilmesi

Fen ve Matematik Öğretmenleri 3. Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 14 Nisan 2007, ss.2, (Özet Bildiri)

Kavram karikatürlerinin havaya fırlatılan topa etkiyen kuvvet konusundaki kavram yanılgılarını gidermeye etkisi

VII.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

Durgun Elektrik Konusunda 5E Modeline Göre Geliştirilen Materyallerin Öğrenci Başarısına Etkisi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.792-797, (Tam Metin Bildiri)

Kavram Karikatürlerinin Havaya Fırlatılan Topa Etkiyen Kuvvetler Konusundaki Yanılgıları Gidermeye Etkisi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.804-809, (Tam Metin Bildiri)

Matematik Öğretiminde Yazmanın Kullanılmasına Yönelik Bir Çalışma

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi 28–30 Eylül 2005 DENİZLİ, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.386-392, (Tam Metin Bildiri)

Newton'un Hareket Kanunları İle İlgili Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.544-551, (Tam Metin Bildiri)

Laboratuarların Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Üzerine Etkisi: Keşfedici Bir Yaklaşım

XII.Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2003, (Tam Metin Bildiri)

Bütünleştirici Öğrenme Kuramına Uygun Öğretmen Rehber Materyallerinin Geliştirilmesi

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2004, ss.61-78, (Tam Metin Bildiri)

Laboratuvarların Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Üzerine Etkisi: Keşfedici Bir Yaklaşım

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2004, ss.2089-2108, (Tam Metin Bildiri)

Farklı Düzeylerdeki Öğrencilerde Kuvvet Kavramı İle İlgili Yanılgılar

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2004, ss.1931-1950, (Tam Metin Bildiri)

Yeni fen bilgisi öğretim programı ile ilgili öğretmenlerin düşünceleri

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Temel Fizik Laboratuar Becerilerini Kazanma Düzeylerinin Klinik Mülakatlarla Tespiti

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1293-1299, (Tam Metin Bildiri)

Fizik Öğretiminde Enerji Konusunda Geliştirilen Çalışma Yapraklarının Uygulanması

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.570-576, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretimi Dersinin Değerlendirilmesi

Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Fen-Edebiyat Fakültesindeki Uygulamalara Yönelik Görüşleri

Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

Fizik Öğretiminde Çalışma Yapraklarının Geliştirilmesi

Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.151-157, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

DEVELOPMENT OF ONLINE SCIENCE COURSES SUPPORTED BY CONCEPT CARTOONS: THE CONCEPT OF ATOM

Modern Research and Studies in Educational Sciences III, Ayşe Gül ÇİRKİNOĞLU ŞEKERCİOĞLU, Editör, LIVRE DE LYON, Paris, ss.233-263, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyobilimsel Konuların Öğretimi: Kavram Karikatürleri

SOSYOBİLİMSEL KONULAR, Dilek Karışan,Ayşe Yenilmez Türkoğlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.311-326, 2021

Sosyobilimsel Konular ve Öğretimi

Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri (Güncel Öğretim Programıyla Uyumlu, PISA-TIMSS Sorularıyla İlişkilendirilmiş), Tekbıyık A., Çakmakcı G., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.155-174, 2018

Kavram Karikatürü

Kavram Öğretiminde Web 2.0, Tatlı Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.95-118, 2017

Alternatif Ders Materyali Geliştirme

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Küçük M., Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.135-166, 2011 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

65

Atıf (WoS)

80

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

102

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

1514

H-İndeks (Scholar)

22

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

135

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

37

Proje

14

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları