Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Nehir Tipi Hidroelektrik Santraller ile İlgili Muhakemeleri ve Argümantasyon Düzeyleri

LİSANSÜSTÜ ÖĞRETMEN ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.1

Öğrencilerin Bazı Yerel Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Algıları

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Ve Doğa Etkinliklerine İlişkin Görüşleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1

Ortaokul Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Kavram Karikatürleriyle Belirlenmesi

ERPA International Congresses on Education 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.1

The Impact of Peer Instruction on the Level of the Continuous Physics Achievement of Grade 9 Students

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1

Öğretmen adaylarının okul koridorlarında sergilenenen kavram karikatürlerine yönelik algıları

II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-II), Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.5

Sınıf Öğretmenlerinin Okulöncesi Eğitim Alan ve Almayan Çocuklar Hakkındaki Görüşleri

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.360-363

The effect of concept cartoons on teaching of science concepts

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.148-152

The effect of concept cartoons on remedying misconceptions about action-reaction forces

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.361-366

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etki-Tepki Yasası İle İlgili Görüşleri

8. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.1

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 5E Modelinin Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

Fen ve Matematik Öğretmenleri 3. Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 14 Nisan 2007, ss.1

Çalışma Yapraklarının Öğrenme Sürecine Katkıları Yönünden Değerlendirilmesi

Fen ve Matematik Öğretmenleri 3. Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 14 Nisan 2007, ss.2

Durgun Elektrik Konusunda 5E Modeline Göre Geliştirilen Materyallerin Öğrenci Başarısına Etkisi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.792-797

Kavram Karikatürlerinin Havaya Fırlatılan Topa Etkiyen Kuvvetler Konusundaki Yanılgıları Gidermeye Etkisi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.804-809

Matematik Öğretiminde Yazmanın Kullanılmasına Yönelik Bir Çalışma

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi 28–30 Eylül 2005 DENİZLİ, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.386-392

Newton'un Hareket Kanunları İle İlgili Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.544-551

Farklı Düzeylerdeki Öğrencilerde Kuvvet Kavramı İle İlgili Yanılgılar

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2004, ss.1931-1950

Laboratuvarların Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Üzerine Etkisi: Keşfedici Bir Yaklaşım

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2004, ss.2089-2108

Bütünleştirici Öğrenme Kuramına Uygun Öğretmen Rehber Materyallerinin Geliştirilmesi

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2004, ss.61-78

Yeni fen bilgisi öğretim programı ile ilgili öğretmenlerin düşünceleri

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002

Fizik Öğretiminde Enerji Konusunda Geliştirilen Çalışma Yapraklarının Uygulanması

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.570-576

Öğretmen Adaylarının Fen-Edebiyat Fakültesindeki Uygulamalara Yönelik Görüşleri

Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.2

Fen Bilgisi Öğretimi Dersinin Değerlendirilmesi

Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.1

Fizik Öğretiminde Çalışma Yapraklarının Geliştirilmesi

Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.151-157

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyobilimsel Konuların Öğretimi: Kavram Karikatürleri

SOSYOBİLİMSEL KONULAR, Dilek Karışan,Ayşe Yenilmez Türkoğlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.311-326, 2021

Sosyobilimsel Konular ve Öğretimi

Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri (Güncel Öğretim Programıyla Uyumlu, PISA-TIMSS Sorularıyla İlişkilendirilmiş), Tekbıyık A., Çakmakcı G., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.155-174, 2018

Kavram Karikatürü

Kavram Öğretiminde Web 2.0, Tatlı Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.95-118, 2017

Alternatif Ders Materyali Geliştirme

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Küçük M., Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.135-166, 2011 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

63

Atıf (WoS)

71

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

89

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

12

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları