SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
3
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
3
1. Utilizing argument-driven-inquiry to develop pre-service teachers’ metacognitive awareness and writing skills
International Journal of Research in Education and Science (IJRES)
, cilt.5, sa.2, ss.628-638, 2019 (Hakemli Dergi)
2. The Effect of Stem Education on Pre-Service Science Teachers’ Perception of Interdisciplinary Education
Turkish Sience Education
, cilt.13, sa.2, ss.118-142, 2016 (Scopus)
3. Tendencies in Studies Done With Science Teacher Candidates in Turkey
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.45, ss.523-526, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
1. İklim Değişikliği Bağlamında Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Etkinliklerinin Yaşam Becerilerine Uygunluğunun Değerlendirilmesi
16.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.404, (Özet Bildiri)
2. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYİNİN BELİRLENMESİ
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
3. Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities.
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
5. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Yeni Bir Yaklaşım: Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma
IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
6. Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Uygulamaları: Fen Laboratuvarı uygulama Örnekleri
9th International Congress on New Trends in Education, (ICONTE, 10 - 12 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)
9. Öğretmen Adaylarının Soyobilimsel Konulara İlişkin Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
14. Tendencies In Studies Done With Science Teacher Candidates In Turkey
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.2, (Tam Metin Bildiri)
15. An Evaluation of Hands on Physics Activities based on pre-service Science Teachers Views
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
16. STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, cilt.0, sa.0, (Tam Metin Bildiri)
17. STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155, (Özet Bildiri)
18. STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155, (Özet Bildiri)
20. STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155, (Özet Bildiri)