Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 30
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 33

1. Matematik Öğretmen Adaylarının Algoritma ve Programlama Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2024, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, cilt.1, ss.682-683, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. İnternet Becerileri: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, cilt.1, ss.48, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Öğretmenlerin Pandemi Döneminde Uzaktan Eğitime Karşı Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

14th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS2021), Rize, Türkiye, 26 Ekim 2021, cilt.1, ss.166-169, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Türkiye’de Gerçekleştirilen Sorgulama Topluluğu Modeli Araştırmalarındaki Eğilimler

14th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS2021), Rize, Türkiye, 26 Ekim 2021, cilt.1, ss.82-85, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Determining The Perceptions of Pre-Service Teachers Towards Distance Education Through Metaphors

International Congress on Open Learning and Distance Education 2021, Erzurum, Türkiye, 09 Ekim 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Acil Uzaktan Eğitim Sürecinde Yaşanılan Sorunlar ve Sorunlara İlişkin Çözümler: Ebeveyn Bakış Açısı

ICOPR 2021-International Congress of Pedagogical Research, Bukit-Mertajam, Malezya, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Teknoloji Kullanımında Ebeveyn Arabuluculuğu

7th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education (ITTES 2019), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Mobile Oyunların İçerik Bağlamında Değerlendirilmesi

13. Uluslararası Bilgisayar ve ÖğretimTeknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Çocukların Dijital Oyunlarda Karşılaştıkları Risklerin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

10. Çocukların Dijital Oyun Deneyimleri Üzerine Nitel Bir Araştırma

13. UluslararasıBilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Nisan 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Dijital (İnternet) Becerilerin Ölçme Yöntemi Açısından İncelenmesi: Literatür Taraması

Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2018 (Fatih ETZ 2018), Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri

12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Ebeveyn Arabulucuğu ve Çocukların İnternet Fırsatlarına Erişimi: İlişkisel bir Analiz

12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

14. Dijital ve Somut Materyallerle Oyun Oynama Arasında Öğrenme Farklılıklarının İncelenmesi: Tangram Örneği

12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Öğretmen adaylarının medya okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. En Çok Oynanan Mobil Oyunların Dijital Beceriler ve Riskler Açısından İncelenmesi

International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Türkiye Kaynaklı İnternet Risklerine Yönelik Geliştirilen Ölçeklerin İncelenmesi

27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Lisansüstü Tezlerin İntihal Analizi

Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Net Children Go Mobile (Ncgm) Projesi: Türkiye ile 7 Avrupa Ülkesinin Karşılaştırmalı Analizi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Önlisans Öğrencilerinin Karar Verme Stilleri ve Öz Saygıları

4th International Regional Development Conference, Tunceli, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Ortaokul Öğrencilerinin Medya Okuryazarlık Düzeyleri

11th International Computer and Instructional Technology Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin internet bağımlılığı düzeyleri

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Ön lisans öğrencilerinin Bilişim Teknolojilerine yönelik tutumları ve yeterlik düzeyleri

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Pedagojik formasyon öğrencilerinin bilişim teknolojileri öz-yeterlik algı düzeyleri

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Çocukların Karşılaştıkları İnternet Riskleri ve Ebeveyn Arabuluculuğu

4th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.337-344, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Türkiye de Coğrafi Bölgelere Göre Çocukların İnternet Kullanımları

4th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.345-350, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. Sosyal Çevrenin Gözünden Güvenli İnternet Kullanımı

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.448-458, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. Video Konferans Yoluyla Gerçekleştirilen Bir Uzaktan Eğitimde Etkileşimi Etkileyen Faktörler

8th International Computer and Instructional Technology Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.21, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. Öğretmenlerin Fatih Projesi Hakkındaki Görüşleri: Öngörü Ve Beklentiler

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.55, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. Video Konferans Yoluyla Verilen Bir Derste Öğrenciler Açısından Verimliliğe Etki Eden Faktörler

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.70, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. Türkiye de Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Eğitim Öğretim Sürecine Entegrasyonuna Yönelik Çalışmaların İçerik Analizi

7th International Computer Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

32. Açık Ders Malzemeleri İle Gerçekleştirilen Bir Ders Deneyiminin Dinamiklerinin İncelenmesi MITX in Devreler ve Elektronik Dersi Örneği

6th International Computer Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.25-31, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

33. Video Konferans Yoluyla Gerçekleştirilen Bir Uzaktan Eğitim Dersinde Yaşanan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri

6th International Computer Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.619-625, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 9

2. Vyond

Web 2.0 Tools in Concept Teaching, Tatlı Zeynep,Özbay Ali Şükrü, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.326-346, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Online Proje Planlama Araçları: Trello

Proje Geliştirme ve Yönetimi, TATLI Zeynep, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.271-284, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Canlı Derslerde Öğrenci-Öğrenci Etkileşimi

Uzaktan Öğretimde Canlı Ders Uygulama İlkeleri ve Örnekleri, Prof. Dr. Selçuk Karaman,Doç. Dr. Engin Kurşun, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, ss.100-110, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Dijital Dönüşüm ve Açık Bilim

Yükseköğretimde Dijital Dönüşüm, Prof. Dr. Selçuk Karaman, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.92-106, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Quickworksheets

Kavram Öğretiminde Web 2.0, Tatlı Zeynep, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.373-385, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Dijital Güvenlik: Riskler ve Başa Çıkma Stratejileri

Dijital Yeterlik:Dijital Çağda Dönüşüm Yolculuğu, Ayça Çebi, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.423-439, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Testmoz

Ölçme Değerlendirmede Web 2.0, Zeynep Tatlı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.80-94, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Quick Key App

Ölçme Değerlendirmede Web 2.0, Zeynep Tatlı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.284-303, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

79

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

44

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

75

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

231

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

15

Proje

18

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları