-
2023 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2017 - 2023 Dr. Öğr. Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2014 - 2017 Öğretim Görevlisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2024 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2024 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2024 - Devam Ediyor Dekan Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
-
2021 - Devam Ediyor Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2020 - 2023 Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
-
2017 - 2021 Bölüm Başkan Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2017 - 2020 Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
-
Doktora
Doktora Tezi
Uzmanlık Alan Dersi-II
Stratejik Marka Yönetimi
Pazarlamada Karar Verme
Tüketici Davranışlarında Seçme Konular
Uzmanlık Alan Dersi-I
-
Yüksek Lisans
Pazarlama İletişimi
Uzmanlık Alan Dersi-II
Uzmanlık Alan Dersi-I
Tüketici Davranışları
Profesyonel Satıscılık
Pazarlama Stratejileri
PROFESYONEL SATIŞCILIK
Yüksek Lisans Tezi
Reklam Yönetimi
-
Lisans
Pazarlama İlkeleri
Pazarlama Stratejileri
Girişimcilik I
Pazarlama İlkeleri
Girişimcilik II
Girişimcilik I
GİRİŞİMCİLİK 2
GİRİŞİMCİLİK 2
GİRİŞİMCİLİK 1
GİRİŞİMCİLİK 1
-
Metaverse Evreninde Tüketici Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Öztürk A. (Danışman)
U.ERKUŞ(Öğrenci), Doktora, 2025 -
Sosyal medya pazarlama faaliyetlerinin marka bağlılığına etkisi: Dijital TV platformları örneği
Öztürk A. (Danışman)
-
Yeşil Pazarlama Karmasının Marka Sadakatine Etkisi: Kişisel Bakım ve Hijyen Ürünleri Örneği
Öztürk A. (Danışman)
G.BERBER(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Sosyal Ticaret Kapsamında Sosyal Medya Platformlarında E-wom Katılımının Belirleyicileri ve Satın Alma Niyetine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Öztürk A. (Danışman)
-
Covid-19 Pandemi Döneminde E-Perakendecilikte Çevrimiçi Müşteri Deneyiminin Çevrimiçi Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi
Öztürk A. (Danışman)
G.KALENDER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023
-
Sembolik tüketimin marka sadakati yaratma üzerine etkisi
U.Erkuş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Hizmet isletmelerinde iç mekan estetiğinin satın alma niyeti üzerine etkisi: Rize İli bir kafe örneği,
E.Şahin(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019