Makaleler
31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (7)
2. What drives e-WOM engagement? Exploring the roles of information quality, credibility, and website quality
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.13, sa.3, ss.1437-1453, 2025 (TRDizin)
4. Investigating the Impact of Green Advertisements on Consumers' Sustainable Consumption Behaviors in Turkey
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.133-151, 2025 (Hakemli Dergi)
7. Metaverse Evreninde Tüketici Davranışları Üzerine Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.12, sa.4, ss.794-820, 2024 (TRDizin)
12. Girişimcilik Faaliyetlerinin Ekonomik Büyümeye Etkisi: 10 Büyük Yükselen Piyasa Ekonomisinden Kanıtlar
INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS
, cilt.7, sa.2, ss.352-366, 2023 (TRDizin)
24. Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.586-599, 2021 (TRDizin)
25. Reklam Müziğinin Marka Bilinirliği ve Satın Alma Niyetine Etkisi
INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS
, cilt.5, sa.1, ss.136-155, 2021 (Hakemli Dergi)
27. Mağaza Kişiliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlamasının Geçerlilik ve Güvenirliği
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.8, sa.5, ss.4273-4299, 2020 (TRDizin)
29. Üniversite Öğrencilerinin Perspektifinden Politik Tüketime Katılım
Global Journal of Economics and Business Studies
, cilt.5, sa.9, ss.62-73, 2016 (Hakemli Dergi)
30. Materyalizm - Moda Giyim ilgilenimi - Plansız Satına Alma İlişkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.45-55, 2016 (Hakemli Dergi)
31. Tüketicilerin Helal Tüketim Davranışlarının Belirleyicileri:Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde Bir Araştırma
ULUSLARARASI İSLAM EKONOMISI VE FINANSI ARAŞTIRMALARI DERGISI
, cilt.1, sa.2, ss.141-160, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
Kitaplar
18
2. Tersine İnovasyon ve Gelişmekte Olan Pazarlar için Pazarlama Stratejileri
Disiplinlerarası Perspektiften ‘İnovasyon’, YILDIZ SALİH, TOSUNOĞLU BÜŞRA, YILDIZ EMEL, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.179-194, 2025
3. Pazarlama Disiplini Çerçevesinde Sürdürülebilirlik
Disiplinlerarası Perspektiften Sürdürülebilirlik, Prof. Dr. Salih YILDIZ,Doç. Dr. Büşra TOSUNOĞLU,Doç. Dr. Emel YILDIZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.89-108, 2024
4. Spor Pazarlaması
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 3, YILDIZ SALİH, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-20, 2024
5. İşletme ve İnsan Hakları
İnsan Hakları, Doç. Dr. Bekir GÜZEL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.197-213, 2023
6. Etik Pazarlama
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Prof. Dr. Salih YILDIZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.72-85, 2023
7. Girişimci Pazarlama
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.217-234, 2022
9. Digital Public Relations as a Marketing Communication Tool: Examining Five Brands with High Interaction on Facebook
To Understand the Future Management: Managing through Digital Transformation, Yavuz Tansoy Yıldırım, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.83-94, 2021
13. Changes in Consumer Behavior After the Covid-19 Pandemic
Inferences from The Covid- 19 Pandemic: A Multidisciplinary Research, Muhammed Ali Yetgin,Osman Kurter,Volkan Temizkan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-151, 2020
14. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI ÖĞRENCİ MEMNUNİYET ARAŞTIRMASI
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Ankara, 2019