Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 27
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. Etmen Tabanlı Benzetim ile Türkiye'de Çay Pazarının Geleceği

42. Yöneylem Araştırması Endüstri Mühendisliği Ulusal Kongresi (YAEM2023 Kongresi), Gaziantep, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2023, ss.87-88, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. A Qualitative Research on Tea Culture in Turkey From a Consumer Perspective

INTERNATIONAL TEA CONGRESS "industrial, cultural and economic dimensions", Lankaran, Azerbaycan, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.50-51, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. Kişisel Bakım Perakende Mağaza Renklerinin Mağaza Tutumuna Etkisi

Black Sea Summit 8th International Social Sciences Congress, Ordu, Türkiye, 5 - 06 Mart 2022, ss.11-12, (Özet Bildiri)

4. Marka Aşkının Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim İle Satın Alma Niyetine Etkisi: Trabzonspor Örneği

ICESSER 3rd International Congress on Empirical Social Sciences, Economy, Management and Education Researches, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Ocak 2022, (Tam Metin Bildiri)

5. Can Halal Be an Antecedent of Sustainable Consumption? Evidence from Turkish Consumer Market

11th Global Islamic Marketing Conference, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. TÜRKİYE’DEKİ SOSYAL MEDYA KULLANICILARININ ZORLAYICI POLİTİKALAR SONRASINDAKİ SOSYAL MEDYA KULLANIMINDA ALTERNATİF ARAYIŞLAR VE DEĞİŞİMLER

MEDITERRANEAN SUMMIT 5th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Mersin, Türkiye, 07 Ağustos 2021, ss.60-75, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. Kargo Hizmet Kalite Algısının E- Wom Üzerine Etkisi

Selçuk Zirvesi 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 24 - 25 Temmuz 2021, ss.40-42, (Özet Bildiri)

8. The Effects of Covid-19 Process on Consumer Digital Service Usage

ATLAS 8TH INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS June 11- 13, 2021 / Ankara, TURKEY, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2021, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Sosyal Sorumluluk Reklamlarının Etkinliği: AIDA Modeli

VI. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Kyyiv, Ukrayna, 4 - 06 Haziran 2021, ss.369-378, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. THE POLITICS OF PURCHASING: ETHICAL CONSUMERISM IN TURKEY

7th International Conference on Governance, Fraud, Ethic and Social Responsibility, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2016, ss.72-80, (Tam Metin Bildiri)

11. MATERYALİZM VE PLANSIZ SATINA ALMA DAVRANIŞINDA MODA GİYİM İLGİLENİMİNİN ARACILIK ROLÜ

1.ULUSLARARASI KARADENİZ İŞLETMECİLİK SEMPOZYUMU, Giresun, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.89-98, (Tam Metin Bildiri)

12. Tüketicilerin Helal Tüketim Davranışlarının Belirleyicileri: Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde Bir Araştırma

International Congress on Islamic Economics and Finance, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 17

2. Pazarlama Disiplini Çerçevesinde Sürdürülebilirlik

Disiplinlerarası Perspektiften Sürdürülebilirlik, Prof. Dr. Salih YILDIZ,Doç. Dr. Büşra TOSUNOĞLU,Doç. Dr. Emel YILDIZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.89-108, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Spor Pazarlaması

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 3, YILDIZ SALİH, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-20, 2024

4. Etik Pazarlama

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Prof. Dr. Salih YILDIZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.72-85, 2023

5. İşletme ve İnsan Hakları

İnsan Hakları, Doç. Dr. Bekir GÜZEL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.197-213, 2023

6. Girişimci Pazarlama

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.217-234, 2022

7. Circular Economy from the Point of Consumption Relations: Consumer’s Role in Maintaning Circular Process

Contemporary Issues in Social Science Vol: 106, Simon Grima, Ercan Özen, Hakan Boz, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, Bingley, ss.67-79, 2021

8. Digital Public Relations as a Marketing Communication Tool: Examining Five Brands with High Interaction on Facebook

To Understand the Future Management: Managing through Digital Transformation, Yavuz Tansoy Yıldırım, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.83-94, 2021

9. Legacy of the COVID- 19 Pandemic: The Increasing Importance of Hybrid Marketing

New Normal and New Rules in International Trade, Economics and Marketing, Fatih AYHAN, Burak Darici ve Candy Lim CHIU, Editör, PETER LANG, Berlin, ss.209-220, 2021

10. Pazarlama Alanında Yetenek 4.0

Çalışma Yaşamında Yetenek 4.0, Senem Nart, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., ss.69-88, 2020

11. Dijital Çağda Politik Tüketicilik: Çevreci Yaklaşım Üzerine Bir Uygulama

Etik Pazarlama Dijital Çağın Getirdikleri, Dr. Emre Yıldırım, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.71-92, 2020

12. Changes in Consumer Behavior After the Covid-19 Pandemic

Inferences from The Covid- 19 Pandemic: A Multidisciplinary Research, Muhammed Ali Yetgin,Osman Kurter,Volkan Temizkan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-151, 2020

14. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ’NDE ÖĞRENİM GÖREN ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERE İLİŞKİN ÜNİVERSİTE MEMNUNİYETİNE YÖNELİK NİCEL ARAŞTIRMA

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİULUSLARARASI ÖĞRENCİMEMNUNİYET ARAŞTIRMASI, KARTAL,B., Editör, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.53-100, 2019

15. The Politics of Purchasing: Ethical Consumerism in Turkey

Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing, Ipek Altinbasak-Farina ve Sebnem Burnaz, Editör, Springer, Singapore, ss.3-18, 2019

16. Tüketici Olarak Gücümüzden Ne Kadar Haberdarız? Bilinçli Tüketim ve Tüketici Aktivizmi

Tüketimin 1001 Hali, Altunışık, Remzi, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., ss.239-256, 2019

17. Perakendecilikte Fiyatlandırma

Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklasım, Ustaahmetoğlu Erol, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.407-438, 2018
Metrikler

Yayın

57

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

281

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

31

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

124

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

111

Proje

2

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları