-
2023 - Present Associate Professor
Recep Tayyip Erdogan University, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2017 - 2023 Assistant Professor
Recep Tayyip Erdogan University, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2014 - 2017 Lecturer
Recep Tayyip Erdogan University, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2024 - Present Vice Dean
Recep Tayyip Erdogan University, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
-
2021 - Present Erasmus Program Institutional Coordinator
Recep Tayyip Erdogan University, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2020 - 2023 Director of Continuing Education Center
Recep Tayyip Erdogan University
-
2017 - 2021 Deputy Head of Department
Recep Tayyip Erdogan University, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2017 - 2020 Director of Continuing Education Center
Recep Tayyip Erdogan University
-
Doctorate
Tüketici Davranışlarında Seçme Konular
-
Postgraduate
Consumer Behavior
Profesyonel Satıscılık
Reklam Yönetimi
-
Undergraduate
Principles of Marketing
Entrepreneurship I
Principles Of Marketing
Marketing Strategies
Girişimcilik II
Girişimcilik I
GİRİŞİMCİLİK 2
GİRİŞİMCİLİK 2
GİRİŞİMCİLİK 1
GİRİŞİMCİLİK 1
-
The Effect of Green Marketing Mix on Brand Loyalty: Example of Personal Care And Hygiene Products
Öztürk A. (Advisor)
G.BERBER(Student), Doctorate, 2024 -
A Research on the Determinants of E-Wom Engagement in Social Media Platforms within the Scope of Social Commerce and Its Effect on Purchase Intention
Öztürk A. (Advisor)
-
Covid-19 Pandemi Döneminde E-Perakendecilikte Çevrimiçi Müşteri Deneyiminin Çevrimiçi Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi
Öztürk A. (Advisor)
G.KALENDER(Student), Postgraduate, 2023 -
Sembolik tüketimin marka sadakati yaratma üzerine etkisi
U.Erkuş(Student), Postgraduate, 2019 -
Hizmet isletmelerinde iç mekan estetiğinin satın alma niyeti üzerine etkisi: Rize İli bir kafe örneği,
E.Şahin(Student), Postgraduate, 2019