Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projesi Yürüten Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kazanım, Deneyim ve Önerleri

12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu (USBES2024), Edirne, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024

Özel Gereksinimli Öğrenclerin Değer Kazanımlarının Veli Görüşler Doğrultusunda İncelenmesi

12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu (USBES2024), Elazığ, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024

Özel Gereksinimli Öğrencilerin Değer Kazanımlarının Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi

11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu (USBES2023), Elazığ, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2023, ss.54-55

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Sınıfına İlişkin Görüşleri

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 09 Haziran 2022, ss.237-238

2018 Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programlarının Değerlendirilmesi

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 09 Haziran 2022, ss.72-73

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Süreçlerine İlişkin Görüşleri

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 09 Haziran 2022, ss.206-207

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Süreçlerine İlişkin Görüşleri

9. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES) 2021, Bolu, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2021, ss.1

Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının DeğerTercih Sıralamaları

8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.315-316 Sürdürülebilir Kalkınma

Yardımseverlik Değerinin Yaratıcı Drama Yöntemiyle Kazandırılmasına Yönelik Örnek Etkinlikler

International Symposium of Education and Values, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2019, ss.8

Ortaokul Öğrencilerinin Saldırganlık Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

International Symposium of Education and Values, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2019, ss.12

Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.306

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime İlişkin Görüşleri

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.305

Öğretmenlerin Disiplinlerarası Öğretim Tasarımı Becerilerinin Değerlendirilmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Çokkültürlü Eğitim Bağlamında İncelenmesi

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2018, ss.128

Temel Eğitimde Değer Eğitimi Uygulamaları

Güneysu Sempozyumu–II, Rize, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN DEĞER KAZANIMLARI

2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.78

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Hakkındaki Düşüncelerinin Belirlenmesi

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.25-26

Akademisyenlerin Değer Kavramına İlişkin Görüşleri

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.15-16

Öğretim Programlarında Değerler Eğitimi Anlayışı: Bir İçerik Analizi

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan - 30 Mayıs 2018, ss.48

Söze Nasıl Başlıyoruz? Eğitim Bilimleri Alanındaki Makalelerin Giriş Paragraflarına İlişkin Eleştirel Bir Analiz

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan - 30 Mayıs 2018, ss.55

Üniversitelerin Kalite Birimlerine İlişkin Yapısal Bir İnceleme

INTERNATIONAL CONFERENCE ON QUALITY IN HIGHER EDUCATION, Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, ss.351

sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmenlerinin Sözlü Tarih Yöntemine İlişkin Görüşleri

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.290

Temel Eğitimde Değerler Eğitimi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.26

Tarihî Romanların Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerisine Etkisi

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumunu (USBES6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.248-249

Arabalar Filminin İçerdiği Değerler Açısından İncelenmesi

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumunu (USBES6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.425-426 Sürdürülebilir Kalkınma

ÖĞRETMENLERİN DEĞERLER EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

VI ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016

Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmenlerinin Değerler Eğitimi Uygulamalrına İlişkin Görüşleri

VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.8

Social Studies Teachers’ Opinions on the Use of Creative Drama in Social Studies Course

VI. International Congress on Research in Education (ICRE),, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.149

Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.317

Sosyal Bilgiler Dersinde Edebî Metin Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.245

Bilim Sanat Merkezi Öğrencilerinin Değer Kazanımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.147

Türkiye’de Değerler Eğitimi Araştırmaları: 1999-2015 Arası Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Değerlendirme

II. Ulusal (Uluslararası katılımlı) Değerler Eğitimi Kongresi, Kırıkkale, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.30

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin “Sosyal Bilgiler” Kavramına ilişkin algılarının metaforlar yoluyla Analizi

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu IV, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.2

Mevlana’nın Yedi Öğüdüne İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu IV, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.21

Eğitim Bilimleri Ders Kitaplarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.202-203

Karar Verme Sürecinde Okul Yöneticilerini Etkileyen Değerler

9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.200-201

Medyanın Beş Temel İlkesinin Uygulanması: Sınıfta Hayvan Çiftliği Filmini İzlemek

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.95-96

Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Üniversite-Toplum İşbirliği Açısından Değerlendirilmesi

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.254-255

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Eğitim Sistemi Hakkındaki Görüşleri

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.296

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mesleki Benlik Saygıları

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu II, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.65

Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algısı

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu II, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.64

İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersindeki Değerlerin Kazandırılması ile İlgili Öğretmen Görüşleri

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu I, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2012, ss.120

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Materyal Kullanımı ve Örnek Uygulamalar

Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler Öğretimi, Aktepe Vedat, Gündüz Mevlüt, Kutdede Fidan Nuray, Yalçınkaya Elvan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.166-194, 2021

Ahlak ve Değerler Eğitimi

Din Eğitimi, İbrahim Turan, Bayramali Nazıroğlu, Editör, Bilay, Ankara, ss.203-218, 2020

İLKOKUL VE ORTAOKUL PROGRAMLARINDA AFET EĞİTİMİ

AFETLER VE AFET YÖNETİMİ, RAMAZAN SEVER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.346-361, 2019

Öğretim Programlarında Değer Eğitimi

Karakter ve Değer Eğitimi, Salih Zeki GENÇ, Adem BELDAĞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.136-144, 2019

SOSYAL BİLGİLERDE OKURYAZARLIKLAR

Türkiye’de Sosyal Bilgiler EğitimiAraştırmaları El Kitabı, İsmail Hakkı DEMİRCİOĞLU, Selahattin KAYMAKCI, Ebru DEMİRCİOĞLU, Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.473-503, 2019

ilkokul Sosyal Bilgiler Ders Kitabı 4

Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, İstanbul, 2017

Ortaokul Sosyal Bilgiler Ders Kitabı 5

Milli Eğitim Bakanlığı Yayınevi, İstanbul, 2017

Hayat Bilgisi Öğretiminde Plan

Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Bayram Tay, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.435-463, 2017

Sosyal Bilgiler Öğretiminin Değerlendirilmesi

Sosyal Bilgiler Öğretimi İlkeler ve Uygulamalar, Bayram Tay, Selçuk Beşir Demir, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.56-76, 2016

Hayat Bilgisi Öğretiminde Teknoloji ve Materyal Kullanımı

Hayat Bilgisi Öğretimi, Mehmet Gültekin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.131-151, 2015

Metrikler

Yayın

99

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

9

Tez Danışmanlığı

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları