Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Is Working With Scientists Effective In Learning The Nature Of Science?

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.653-659

The Attitudes Of Student Science Teachers For Education Research

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.660-665

Bilim İnsanlarıyla Birlikte Çalışmak Bilimin Doğasını Öğrenmede Etkili Mi?

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.653-659

Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Eğitim Araştırmalarına Yönelik Tutumları

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.660-665

2017 Fen bilimleri öğretim programının bilimsel düşünme alışkanlıklarına göre incelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 8 - 22 Nisan 2018

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARINA YÖNELİK ARGÜMANTASYON GÖRÜŞ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.202

Bilimin Doğasının Öğretimine Yönelik Türkiye’de Yapılan Çalışmaların Meta Sentez Yoluyla İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

TÜBİTAK BİLİM ÇOCUK DERGİLERİNDE YER ALAN BİLİM İNSANI İMAJLARI

14. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.141

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Eğitim Gereksinimli Bireyler Ve Psikolojik Probleme Sahip Bireyler Hakkındaki Görüşleri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Tübitak bilim çocuk dergisinde yer alan bilim insanı imajları

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015

Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Neden Araştırılabilir Soru Soramıyor?

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1129

İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajları

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27 Haziran 2012

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Bildirilerinin İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.193-194

İlköğretim 4 ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.139-142

4 ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajlarının Karşılaştırılması

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.104

Kitap & Kitap Bölümleri

Alanyazın Tarama

Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Küçük, Mehmet; Sevim, Serkan, Editör, Nobel Akademi, Rize, ss.41-62, 2022

Fen Bilimleri Öğretiminde Eğitsel Dijital Oyunlar

İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim, Bircan Mehmet Akif, Akman Emrah, Editör, Vizetek Yayıncılık, Rize, ss.171-196, 2022

Öğretim Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, MEHMET KÜÇÜK, SELAMİ YANGIN, Editör, Nobel Akademik Yayınevi, Ankara, ss.135-148, 2018

Öğretim Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Küçük,M. ve Yangın,S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.135-148, 2012

Metrikler

Yayın

40

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

19

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

7

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları