Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

İlkokul Öğrencilerinin Proje Tabanlı Öğrenme Sürecine Yönelik Görüşleri

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.249-250, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının 2209-A Proje Deneyimleri ve Yaşadıkları Güçlükler Üzerine Nitel Bir Araştırma

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.341-342, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tasarladığı Dijital Öykülerin Niteliğinin Değerlendirilmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.475-476, (Özet Bildiri)

The Attitudes Of Student Science Teachers For Education Research

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.660-665, (Tam Metin Bildiri)

Is Working With Scientists Effective In Learning The Nature Of Science?

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.653-659, (Tam Metin Bildiri)

Bilim İnsanlarıyla Birlikte Çalışmak Bilimin Doğasını Öğrenmede Etkili Mi?

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.653-659, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Eğitim Araştırmalarına Yönelik Tutumları

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.660-665, (Tam Metin Bildiri)

2017 Fen bilimleri öğretim programının bilimsel düşünme alışkanlıklarına göre incelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 8 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Maddenin özellikleri ünitesine yönelik bilimsel düşünme alışkanlıkları ölçeğinin geliştirilmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Drama Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016, ss.194, (Özet Bildiri)

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARINA YÖNELİK ARGÜMANTASYON GÖRÜŞ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.202, (Özet Bildiri)

Bilimin Doğasının Öğretimine Yönelik Türkiye’de Yapılan Çalışmaların Meta Sentez Yoluyla İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

TÜBİTAK BİLİM ÇOCUK DERGİLERİNDE YER ALAN BİLİM İNSANI İMAJLARI

14. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.141, (Özet Bildiri)

Tübitak bilim çocuk dergisinde yer alan bilim insanı imajları

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Eğitim Gereksinimli Bireyler Ve Psikolojik Probleme Sahip Bireyler Hakkındaki Görüşleri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Fen bilgisi öğretmen adayları neden araştırılabilir soru soramıyor?

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 11 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajları

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Bildirilerinin İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

İlköğretim 4 ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.139-142, (Tam Metin Bildiri)

4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajlarının Karşılaştırılması

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

İlköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ile Tartışma Eğilimleri arasındaki İlişkinin İncelenmesi

INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS, 27 - 29 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Alanyazın Tarama

Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Küçük, Mehmet; Sevim, Serkan, Editör, Nobel Akademi, Rize, ss.41-62, 2022

Fen Bilimleri Öğretiminde Eğitsel Dijital Oyunlar

İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim, Bircan Mehmet Akif, Akman Emrah, Editör, Vizetek Yayıncılık, Rize, ss.171-196, 2022

Öğretim Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, MEHMET KÜÇÜK, SELAMİ YANGIN, Editör, Nobel Akademik Yayınevi, Ankara, ss.135-148, 2018

Öğretim Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Küçük,M. ve Yangın,S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.135-148, 2012
Metrikler

Yayın

45

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

42

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

27

Proje

7

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları