Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (5)
4. A meta-analysis of effectiveness of chemical bonding-based intervention studies in improving academic performance
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.25, sa.2, ss.506-523, 2024 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
5. Effectiveness of particulate nature of matter (PNM)-based intervention studies in improving academic performance: a meta-analysis study
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.24, sa.3, ss.938-955, 2023 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
10. Investigation of the Nature of Science Studies in Turkey Through Meta-Synthesis
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.8, sa.2, ss.46-85, 2019 (Hakemli Dergi)
13. PRE-SERVICE PRIMARY SCHOOL TEACHERS’ IMAGES OF SCIENCE LABORATORY
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.4, sa.2, ss.271-286, 2017 (Hakemli Dergi)
15. 4 ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajlarının Karşılaştırılması
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.25, ss.125-138, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
10. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Drama Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016, ss.194, (Özet Bildiri)
16. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Eğitim Gereksinimli Bireyler Ve Psikolojik Probleme Sahip Bireyler Hakkındaki Görüşleri
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. Fen Bilimleri Öğretiminde Eğitsel Dijital Oyunlar
İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim, Bircan Mehmet Akif, Akman Emrah, Editör, Vizetek Yayıncılık, Rize, ss.171-196, 2022