Dr. Öğr. Üyesi HASAN GÜVELİ


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Matematik Eğitimi

Metrikler

Yayın

60

Atıf (TrDizin)

22

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

186

Proje

1

Açık Erişim

23
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2019

2008 - 2019

Doktora

Trabzon Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Türkiye

1994 - 1996

1994 - 1996

Yüksek Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, -, Matematik, Türkiye

1989 - 1993

1989 - 1993

Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2019

2019

Doktora

ANALOJİ DESTEKLİ DİYALOJİK YÖNTEM İLE LİMİT ÖĞRETİMİNDEN YANSIMALAR: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI

Trabzon Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İlköğretim Anabilimdalı

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Araştırma Alanları

Matematik Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2008 - Devam Ediyor

2008 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

MATEMATİKTE KAVRAM ANALİZİ Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

ANALİZ 2 Sürdürülebilir Kalkınma

ÖĞRETMENLİK UYGULAMALARI Sürdürülebilir Kalkınma

ANALİZ 3 Sürdürülebilir Kalkınma

MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM Sürdürülebilir Kalkınma

ANALİZ 1 Sürdürülebilir Kalkınma

öğretmenlik uygulaması 1

DİFERANSİYEL DENKLEMLER

OKUL DENEYİMİ

ANALİZ 3

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Suriyeli Mülteci Öğrencilerin Matematikteki Akademik Becerilerinin Destekleyici Eğitim Uygulamaları Yoluyla Güçlendirilmesi

Güveli E., Güveli H., Karabacak N.

XII. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ağrı, Türkiye, 25 - 28 Haziran 2025, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

2. Matematik Öğretmeni Adaylarının Eğitsel Oyun Hazırlama Becerileri

Güveli E., Güveli H.

Turkbilmat, Antalya, Türkiye, 28 - 31 Ekim 2021, ss.334-335, (Özet Bildiri)

2021

2021

3. Dönel Cisim Hacimlerinin İntegral Yardımıyla Hesaplanmasına Farklı Bir Bakış

Güveli H., Güveli E.

türkbilmat, Antalya, Türkiye, 28 - 31 Ekim 2021, ss.329, (Özet Bildiri)

2019

2019

4. 3 Aşamalı Test ile Köklü Sayılardaki Kavram Yanılgılarının Tespit Edilmesi

Baki A., Güveli E., Güveli H.

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1365-1377, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2019

2019

5. Fonksiyonların Tanım Kümelerinin Limit Süreklilik Türev İntegral Konularındaki Öneminin Öğrencilerdeki Farkındalığı

Baki A., Güveli E., Güveli H.

4.uluslararası türk bilgisayar ve matematik eğitimi sempozyumu(türkbilmat), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.297-304, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2019

2019

6. SÜREKLİLİK KONUSUNDA HAZIRLANAN KAVRAM DEĞİŞİM METİNLERİNE YÖNELİK MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

Güveli E., Güveli H.

4.Uluslararası eğitim ve değerler sempozyumu(isoeva), İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2019, ss.61, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2019

2019

7. ÜSLÜ SAYILARDA KAVRAM YANILGILARININ 3 AŞAMALI TESTLE TESPİTİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

GÜVELİ E., BARAN BULUT D., GÜVELİ H.

12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.2, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2019

2019

8. MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİŞSEL ÇELİŞKİ STRATEJİSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE BİLİŞSEL ÇELİŞKİ ANILARI

Güveli E., Güveli H.

12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.729-737, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

9. ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK DERSİ YAZILI SINAV KAĞITLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

Akçay N., Güveli E., Güveli H.

2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.130-141, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

10. YENİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINDAKİ ANALİZ DERSLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Güveli H., Güveli E.

2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.142-149, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

11. An Assessment Of Pre-Service Mathematics Teachers’xx Knowledge And Opinions About Misconceptions

GÜVELİ E., BARAN BULUT D., GÜVELİ H.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

12. ORTAOKUL 5 VE 6. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARINDAKİ ÖRÜNTÜ PROBLEMLERİNİN ANALİZİ

ÖZDEMİR E., KAR T., GÜVELİ H., İPEK A. S.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

13. KESİRLERDE ÇARPMA VE BÖLME İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMADA YAPILAN HATALAR

ÖZDEMİR E., GÜVELİ H., İPEK A. S.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.213, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. 3 Ds Max Animasyonlarının Kesir Modellerinde Kullanılması

Güveli E., Güveli H.

ICITS 2017, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.781, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

15. Strategies Used by Primary Mathematics Teachers to Generalize Shape Patterns

GÜVELİ H., ÖZDEMİR E., İPEK A. S., KAR T.

2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN NATURAL AND APPLIED SCIENCES, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2015

2015

16. Bilgisayar Animasyonları Yardımıyla Tamsayılarda İşlemlerin Matematiksel Modellenmesi

GÜVELİ H., GÜVELİ E.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.35, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2015

2015

17. Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayar Destekli Problem Kurma Becerileri

GÜVELİ E., GÜVELİ H.

Türkbilmat-2 Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.288, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

21. 6 Şapka Bilgisayarda Öğretmen Görüşleri

GÜVELİ E., GÜVELİ H.

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2009, ss.34-40, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

22. Limit Konusunun Mathematica da Yapısalcı Yaklaşımla Öğretilmesi

GÜVELİ E., GÜVELİ H.

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2004, ss.2247-2265, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

23. Lise 1 Fonksiyonlar Konusunda Web Tabanlı Örnek Bir Öğretim Materyali

GÜVELİ E., GÜVELİ H.

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.866-871, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

24. Bağıntı Fonksiyonun Tanımı Bire bir Fonksiyon ve Örten Fonksiyon Konularında Lise 1 Düzeyinde Kavram Yanılgılarının Tespiti

GÜVELİ E., GÜVELİ H.

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1019-1025, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Yeni Ortaokul Matematik Öğretim Programındaki Matematiksel İlişkilendirmenin İncelenmesi

Güveli E., Güveli H.

Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Çalışmalar, Doç.Dr. Okan SARIGÖZ, Editör, Serüven, Ankara, ss.185-204, 2025 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

2. Matematikte Kavram Yanılgılarına Yönelik Öğretmen Adaylarının Bilgi veGörüşlerinin Değerlendirilmesi

GÜVELİ E., BARAN BULUT D., GÜVELİ H.

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖRNEK ARAŞTIRMALAR, Prof. Dr. Adem İşcan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.419-438, 2018 Creative Commons License