Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Otizm farkındalık ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.58, sa.58, ss.18-40, 2023 (Hakemli Dergi)
Examining the Opinions of School Principals Regarding Unethical Issues in School Management
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.1, ss.113-138, 2021 (Hakemli Dergi)
School Administrators' Challenges and Solutions Throughout Their Career Stages
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.6, sa.12, ss.411-460, 2021 (Hakemli Dergi)
Teachers' Perceptions of Readiness for Change and Innovation Management in Their Schools
International Online Journal of Education and Teaching
, cilt.8, sa.1, ss.261-287, 2021 (Hakemli Dergi)
A Stakeholder Approach to the Educational Process: Parental Involvement
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.11, ss.287-297, 2020 (Hakemli Dergi)
EFFECTS OF SCHOOL PRINCIPALS’ LEADERSHIP STYLES ON LEADERSHIP PRACTICES
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.8, sa.2, ss.1-13, 2020 (Hakemli Dergi)
Relationship of Organizational Accountability Levels of Higher Education Institutions to Organizational Commitment and Organizational Trust Levels of the Academic Staff
Journal of Turkish Studies
, cilt.13, sa.27, ss.461-478, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Karakter Eğitimi Yeterlik İnançlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.16, sa.35, ss.209-232, 2018 (Hakemli Dergi)
Eğitim Bilimleri Bölümü Öğretim Elemanlarının Bilişim Teknolojisi Kullanım Becerilerinin Geliştirilmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.207-222, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Akreditasyon ile İlgili Yazılmış Lisansüstü Eğitim Tezlerinin İncelenmesi
International 21st Century Educational Research Congress, Türkiye, 08 Haziran 2023
Acil Durum ve Afet Yönetimi Personelinin Özel Gereksinimli Bireyler ile İlgili Farkındalıklarının Analizi
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020
COVID-19’un Eğitim Uygulamaları ve Politikaları Üzerindeki Etkisi: Çin, ABD ve İtalya Örneği
EJERCongress, 10 - 12 Eylül 2020
Okul Yöneticilerinin Yönetimsel Etik Algılarının İncelenmesi
XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 3 - 06 Eylül 2020
Akademisyenlerin İnovasyon Yönetimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
INTERNATIONAL PEGEM CONFERENCE ON EDUCATION, 16 - 19 Eylül 2020
Öğretim Elemanlarının Akademik Liderlik Algılarının İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019
Öğretim Elemanlarının Akademik Kimlik Algılarının İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019
Akademik Liderliğin Yükseköğretim Kültürü ve Akademik Kimlik Oluşumuna Etkisi
Eyfor 9, 1 Kasım - 04 Ocak 2018
Önlisans Öğrencilerinin Kişilerarası İlişkiler Kavramları ve Uygulamalarına Bakış Açılarının İncelenmesi
VIII.International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.258-262
Öğretmenlerin Yıkıcı Liderlik Davranışlarının Belirlenmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018
ÖRGÜT KÜLTÜRÜ VE ÖRGÜT YAPISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULUÖRNEĞİ
IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, 1 - 03 Kasım 2017
İLKÖĞRETİM BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN MENTORLÜK ALGILARININ İNCELENMESİ
IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, 1 - 03 Kasım 2017
Okul yöneticilerinin karakter eğitimi yeterlik inancının bazı değişkenlere göre incelenmesi
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017
Okul müdürlerinin öğretmenler tarafından algılanan liderlik stillerinin liderlik uygulamalarına etkisi
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017
Academic leadership: Administrator-scholars’ perceptions in the context of organizational culture
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017
Yönetici Akademisyenlerin Profesyonel Gelişim Bağlamında Akademik Liderlik Algıları
3 rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijitalleşme Politikaları
Dijital Çağda Eğitim: Politikalar, Uygulamalar ve Yönelimler, Çetin Münevver, Editör, Nobel, Ankara, ss.27-42, 2023
Liderlik Kuramları
Güncel Liderlik Kuramları, Çetin Münevver, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-29, 2021
Dikey Karşılaştırma
Nitel Araştırmalarda Örnek Olay Yöntemi, Taşçı Gülşah, Levent Faruk A., Editör, Anı Yayınevi, Ankara, ss.87-108, 2021
Hesap Verebilirliğin Kavramsallaştırılması
Yükseköğretimde Hesap Verebilirlik, Çetin Münevver, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-18, 2020
Akademik Kimlik ve Etik
Yükseköğretimde Etik, Levent, Faruk A., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.60-79, 2020
Yükseköğretim Yönetiminde Etik
Yükseköğretimde Etik, Ahmet Faruk Levent, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.37-56, 2020
İnovasyon Yönetiminde Liderlik
İnovasyon Yönetiminde Stratejiler ve Süreçler, Çetin Münevver, Karsantık İsmail, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.147-178, 2020
Yükseköğretimde Hesap Verebilirlik Politikalarının ve Sistemlerinin Önemi
Prof. Dr. Hüseyin Korkut’a Armağan Eğitimde 58 Yıl, Doğan Kılıç Elife, Editör, Anı Yayınevi, ss.31-49, 2020
Eğitimde İnovasyon Yönetimi
İnovasyon Yönetiminde Stratejiler ve Süreçler, Çetin Münevver, Karsantık İsmail, Editör, Nobel Yayınevi, ss.289-305, 2020
E-Girişimcilik
Girişimcilikte Güncel Paradigmalar, Çetin Münevver, Karsantık İsmail, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.97-119, 2020
Stratejik Girişimcilik
Girişimcilikte Güncel Paradigmalar, Çetin, Münevver Karsantık, İsmail, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.49-66, 2020
Liderlik Kuramları
Güncel Liderlik Kuramları, Çetin Münevver, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-29, 2019
Uluslararası Karşılaştırmalar
Eğitim Politikaları, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.129-160, 2019
Tarama Araştırma Desenleri
Eğitim Araştırmaları, , Editör, Edam, 2019
Örgütsel Küçülme
Yönetim: Kuram ve Teknikler, Kartal Nazım, Demir Konur Alp, Editör, ORİON, 2018
Hesap Verebilirliğin Kavramsallaştırılması
Yükseköğretimde Hesap Verebilirlik, Çetin Münevver, Editör, Nobel, 2018
Bilgi Yönetimi
Yönetim: Genel Esaslar, Kartal Nazım, Demir Konur Alp, Editör, ORİON, 2018
Liderlik Kuramları
Güncel Liderlik Kuramları, Çetin Münevver, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-29, 2017
Çatışma Çözümüne ve Potansiyel Güç Mücadelelerine Bir Kazan Kazan Yaklaşımı
Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Asım Arı, Editör, Eğitim, Konya, ss.295-312, 2016
Liderlik
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Bakioğlu, Ayşen, Editör, Nobel, Ankara, ss.25-48, 2016
Liderlik Kuramları
Güncel Liderlik Kuramları, ÇETİN MÜNEVVER, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-38, 2016
Eğitim Sistemindeki 444 Yapılanmasına İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşlerinin İncelenmesi
4 4 4 Yapılanmasına İlişkin Kapsamlı Bir Çalışma, Bakioğlu, Ayşen, Editör, Nobel, Ankara, ss.37-66, 2016